eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Goleniów: Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 - etap II
Numer ogłoszenia: 254390 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91705 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie, ul. Gen. Andersa 8, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4317900, faks 91 4317908.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robót budowlanych w ramach zadania pt. Modernizacja i rozbudowa strażnicy w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 etap II . Realizacja drugiego etapu zadania obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie prac wykończeniowych budynku w stanie surowym zamkniętym (powierzchnia użytkowa budynku - 622,14 m2, kubatura - 3195,23 m3), Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie posadzek w budynku: - na parterze (garaże, warsztat, magazyn) - posadzka na gruncie - płyta żelbetowa ze zbrojeniem o powierzchni 322 m2, - posadzka w pomieszczeniach na piętrze: -pokój komendanta, zastępcy komendanta , sekretariat - wykładzina dywanowa, -łazienki, kuchnie - terakota, -klatka - terakota schodowa, -pozostałe pomieszczenia biurowe, korytarze na I piętrze - wykładzina PCV ( bez sali konferencyjnej) 2) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej (całość prac ujętych w projekcie): - na piętrze drzwi podwójne wykonane z aluminium szt. 4 w kolorze, pozostałe jak w projekcie, - na parterze drzwi metalowe szt. 3, 3) Montaż balustrad: - balustrady klatki schodowej i pochwyt wykonane ze stali nierdzewnej, 4) Wykonanie robót murowych i okładzinowych: - roboty murowe - wybicie otworu drzwiowego na I piętrze i na parterze - na ścianie łączącej stary i nowy budynek oraz usunięcie istniejącego ocieplenia ze ściany łączącej oba budynki, - wykonanie ściany z pustaków szklanych (pomieszczenie na I piętrze nr 1.23) - wyłożenie ścian łazienek glazurą, - wyłażenie ścian w aneksach jadalnych - fartuchy z glazury o szerokości ok. 1 m, - w pozostałej części budynku na parterze i I piętrze - tynk na ścianach cementowo- wapienny kat. III, szpachlowany i malowany farbą zmywalną, 5) Sufity: - w korytarzu i pomieszczeniach I piętra podwieszane wykonane z płyty gipsowo- włóknowej (bez sali konferencyjnej), - w pomieszczeniach parteru wyrównanie i szpachlowanie powierzchni stropu i pomalowane, - wykonanie sufitu na klatce schodowej z płyty cementowo - włóknowej o grubości min. 12,5 mm, - wykończenie sufitów - tapetą papierową z malowaniem, 6) Instalacja wodna, kanalizacyjna, deszczowa i wentylacyjna: - wykonanie instalacji wodnej, kanalizacyjnej i deszczowej (całość prac ujętych w projekcie), - wykonanie instalacji CO (całość prac ujętych w projekcie; część grzejników dostarcza zamawiający zgodnie z wykazem w załączniku nr 8), - wykonanie instalacji wentylacyjnej (całość prac ujętych w projekcie z wyłączeniem zakupu i montażu centrali nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła) i klimatyzacyjnej niezbędnej do montażu klimatyzatorów w 7 pomieszczeniach biurowych i sali konferencyjnej (bez zakupu i montażu klimatyzatorów), 7) Urządzenia sanitarne: - montaż urządzeń sanitarnych w łazienkach tj. umywalki, muszle ustępowe, pisuary, bidety oraz baterie do tych urządzeń. 8) Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej (dominanty) pokrycie jej blachą oraz wykonanie obróbki blacharskiej ścian części dachu w osi A-B, 9) Wykonanie instalacji elektrycznej (wewnętrznej i zewnętrznej, bez zakupu i montażu 20szt. lamp w sali konferencyjnej) i sieci teleinformatycznej (LAN), instalacji kontroli dostępu (KD) i dozoru budynku CCTV (wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, instalacja CCTV bez kamer i urządzeń rejestrujących); - montaż napędów do bram garażowych - szt. 7 (należy uwzględnić urządzenia, którymi dysponuje zamawiający wymienione w załączniku nr 8) 10) Wykonanie prób i badań i sprawdzeń wymaganych w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia). 11) Wykonanie dokumentacji po-wykonawczej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych- Wiktor Karwowski, ul. 1-go Maja 19a, 72-130 Maszewo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1006047,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 609534,58

  • Oferta z najniższą ceną: 609534,58 / Oferta z najwyższą ceną: 612098,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.