eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa artykułów biurowych oraz piśmiennych dla 34 WOG oraz innych jednostek pozostających na zaopatrzeniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-30

Rzeszów: Dostawa artykułów biurowych oraz piśmiennych dla 34 WOG oraz innych jednostek pozostających na zaopatrzeniu
Numer ogłoszenia: 254372 - 2014; data zamieszczenia: 30.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192802 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz piśmiennych dla 34 WOG oraz innych jednostek pozostających na zaopatrzeniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla 34WOG oraz innych jednostek pozostających na zaopatrzeniu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: bloczki kartek samoprzylepnych, bloczki - kostka, bloki techniczne, cienkopisy, długopisy, druki akcydensowe (poleceni wyjazdu służbowego), folie do laminowania, folie gładkie, folie do bindowania, foliopisy, kalki techniczne, kartony, kleje biurowe, koperty, koszulki do segregatora, papier samoprzylepny, książki nadawcze, plastelina, segregator, spinacz biurowy, taśma klejąca, teczka wiązana, tusz do stempli, wkłady do długopisów, zeszyty, zszywki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymogów co do parametrów technicznych, ilości przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej. 4. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie partiami w zależności od bieżących potrzeb lub do wyczerpania limitu kwoty (ceny ofertowej), 5. Zamówienia składane będą pisemnie, za pośrednictwem telefaksu lub e-mail nie częściej niż raz na 2 tygodnie. 6. Realizacja zamówienia powinna nastąpić najpóźniej 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych rodzajach asortymentu, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany, o których mowa, powyżej nie mogą przekroczyć 20%, danego rodzaju asortymentu. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania do 30% całości zamówienia z ogółu wartości przedmiotu zamówienia określonej w umowie. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 9. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo wymiany wadliwych towarów na wolne od wad w terminie 5 dni od złożenia reklamacji. 11. Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. do magazynu w Rzeszowie, przy ul. Lwowskiej 4, własnym transportem i na swój koszt. 12. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8:00 do 14:00. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT PAPIER Ryszar Cebula Spolka Jawna, ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81290,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86866,25

  • Oferta z najniższą ceną: 84766,07 / Oferta z najwyższą ceną: 103589,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.