eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Kraków: Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 254359 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż następujących mebli: - szafki wiszące - 4 szt., -szafki stojące - 2 szt., - wykonanie wypełnienia między blatem a szafkami wiszącymi, - blat - 1 szt. - pasek oświetleniowy LED o długości 250 cm mocowany od dołu szafek wiszących, - wyposażenie: - mikrofalówka - zlewozmywak jednokomorowy, - bateria do zlewozmywaka, - płyta elektryczna ceramiczna - 2 pola grzejne, - szafa na ubrania - 1 szt. wykonanie dostawa i montaż mebli do pokoju 200a(sekretariat) - biurko - 1 szt., - szafka z trzema szufladami na kółkach - 1 szt., - szafka pod komputer - 1 szt., fotel biurowy - 1 szt. oraz do pokoju 212a -zabudowa dwóch wnęk (szafy), zabudowa wnęki szafką pod zlewozmywak oraz żaluzji opuszczanej, stół - 1 szt., szafka - 1 szt. oraz dostawa następujących mebli: fotel obrotowy-12 szt., wersalka - 1 szt., krzesła (salka TV) - 16 szt., stoliki (salka TV) - 4 szt., biurko na stelażu metalowym tzw. STOPA METALOWA - 1 szt. szafy na projekty studenckie 7 szt., półki do szaf - 50 szt., Uchwyty do szaf - 14 szt., Biurka B-1 - 1 szt., B-2 - 1 szt., B-3 - 1 szt., Blat półokrągły + podpora prosta - 1 szt., Szafa aktowa S-1 - 3 szt., S-2 - 1 szt., Stolik niski kwadratowy - 1 szt., Krzesła biurowe - 10 szt., - krzesło obrotowe z regulowaną wysokością, siedzisko drewniane, obciążenie powyżej 110 kg- 10 szt., - stół pod komputer głębokość min. 60 cm, szerokość 100 cm -9 szt., - stół narożny szerokość dostosowana do szerokości stołów komputerowych - 1 szt., - szafka na książki szerokość 80 cm, wysokość 180 cm, głębokość 40 cm, minimum 5 półek - 2 szt., - stół o wymiarach 170 cm x 80 cm - 1 szt., - krzesło z siedziskiem drewnianym obciążenie powyżej 110 kg- 4 szt., - szafka wysokość 75 cm, szerokość 100 cm, głębokość 60 cm (dostosowana do szerokości stołów), z szufladą - 1 szt. i zamykanymi półkami (zamknięcie na klucz)- 1 szt. kontener biurowy z zamkiem - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.11.31.00-8, 39.14.10.00-2, 39.12.11.00-7, 39.14.31.10-0, 39.11.20.00-0, 39.14.12.00-4, 39.14.33.10-2, 39.14.32.10-1, 39.13.41.00-1, 31.72.00.00-9, 42.13.00.00-9, 39.71.13.62-4, 39.71.13.61-7, 39.51.54.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Karty katalogowe, foldery lub prospekty oferowanych mebli. Karty katalogowe folder lub prospekt muszą zawierać nazwę producenta, nazwę mebla, nazwę i opis mebla oraz zdjęcie proponowanego mebla (dotyczy zadania częściowego nr 2, nr 3, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8 i nr 10) Szczegółowy opis z podaniem materiału użytego do produkcji zamawianego mebla (dotyczy zadania częściowego nr 1, nr 4 i nr 9).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy-Załącznik 5 do SIWZ; Kalkulacja przedmiotowo-cenowa-Załącznik 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a. przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania miejsca dostawy np. z powodu trwającego remontu pomieszczeń do których przeznaczone są meble, b. inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Wiedza Techniczna Fizyka Techniczna dla potrzeb nowoczesnej gospodarki i postępu technologicznego w zakresie zadania częściowego nr 8. Uwaga dotycząca terminów realizacji zamówienia-pkt II.2 - w zakresie zadania częściowego nr 1, nr 9 - 14 dni od daty udzielenia zamówienia - w zakresie zadania częściowego nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8 i nr 10 - 7 dni od daty udzielenia zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż zabudowy aneksu kuchennego w Domu Studenckim Nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Skarżyńskiego 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż aneksu kuchennego w skład którego wchodzą: - szafki wiszące - 4 szt., -szafki stojące - 2 szt., - wykonanie wypełnienia między blatem a szafkami wiszącymi, - blat - 1 szt. - pasek oświetleniowy LED o długości 250 cm mocowany od dołu szafek wiszących, - wyposażenie: - mikrofalówka - zlewozmywak jednokomorowy, - bateria do zlewozmywaka, - płyta elektryczna ceramiczna - 2 pola grzejne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.14.13.00-5, 39.14.12.00-4, 31.72.00.00-9, 39.71.13.62-4, 42.13.00.00-9, 39.71.13.61-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa foteli biurowych dla w Domu Studenckiego Nr 2 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Skarżyńskiego 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 4 szt. foteli obrotowych biurowych do komputera wraz z dostawą i montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup mebli dla w Domu Studenckiego Nr 1 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Skarżyńskiego 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących mebli wersalka - 1 szt., krzesła (salka TV) - 16 szt., stoliki (salka TV) - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0, 39.11.20.00-0, 39.14.33.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup szafy na ubrania dla Biblioteki Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 szt. szafy na ubrania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup foteli obrowych dla Działu Gospodarczego i na portiernię Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. foteli obrowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup biurka i krzesła obrotowego dla Instytutu Inżynierii Cieplnej i Ochrony Powietrza Wydział Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. biurka na stelażu metalowym tzw. STOPA METALOWA oraz 1 szt. krzesla obrotowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup mebli biurowych dla Instytutu Projektowania Urbanistycznego Wydział Architektury 2 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujacych mebli biurowych: szafy na projekty studenckie 7 szt., półki do szaf - 50 szt., Uchwyty do szaf - 14 szt., Biurka B-1 - 1 szt., B-2 - 1 szt., B-3 - 1 szt., Blat półokrągły + podpora prosta - 1 szt., Szafa aktowa S-1 - 3 szt., S-2 - 1 szt., Stolik niski kwadwatowy - 1 szt., Krzesła biurowe - 10 szt., Krzesła obrotowe - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.14.33.10-2, 39.14.12.00-4, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup mebli dla Instytutu Fizyki Wydział Fizyki, Matematyki i Informatyki Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Podchorążych 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących mebli biurowych: - krzesło obrotowe z regulowaną wysokością, siedzisko drewniane, obciążenie powyżej 110 kg- 10 szt., - stół pod komputer głębokość min. 60 cm, szerokość 100 cm -9 szt., - stół narożny szerokość dostosowana do szerokości stołów komputerowych - 1 szt., - szafka na książki szerokość 80 cm, wysokość 180 cm, głębokość 40 cm, minimum 5 półek - 2 szt., - stół o wymiarach 170 cm x 80 cm - 1 szt., - krzesło z siedziskiem drewnianym obciążenie powyżej 110 kg- 4 szt., - szafka wysokość 75 cm, szerokość 100 cm, głębokość 60 cm (dostosowana do szerokości stołów), z szufladą - 1 szt. i zamykanymi półkami (zamknięcie na klucz)- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.13.41.00-1, 39.14.13.00-5, 39.14.32.10-1, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla sekretariatu Instytutu Zarządzania w Budownictwie i Transporcie Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawa i montaż mebli do pokoju 200a(sekretariat) - biurko - 1 szt., szafka z trzema szufladami na kółkach - 1 szt., szafka pod komputer - 1 szt., fotel biurowy - 1 szt. oraz meble do pokoju 212a -zabudowa dwóch wnęk (szafy), zabudowawnęki szafką pod zlewozmywak oraz żaluzji opuszczanej, stół 1 szt., szafka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.14.13.00-5, 39.11.31.00-8, 39.14.32.10-1, 39.51.54.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup foteli biurowych i kontenerów biurowych dla Zespołu ds. Komercjalizacji Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, ul. Warszawska 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. foteli biurowych i 3 szt. kontenerow biurowych z zamkiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.