eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Teresinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Teresin: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Teresinie
Numer ogłoszenia: 25434 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. XX-lecia 32, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 0-46 861 37 80, fax 0-46 861 37 80 wew. 108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.teresin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Teresinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2008 roku, oleju opałowego lekkiego w ilości nie przekraczającej 40.000 litrów do kotłowni znajdującej się w budynku Szkoły Podstawowej im. Św. Maksymiliana Kolbego przy al. Ks. Druckiego - Lubeckiego 3 w Teresinie dla potrzeb ogrzania budynku hali sportowej, spełniającego wymagania Zamawiającego, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej określającej parametry fizyko-chemiczne oleju. Specyfikacja techniczna stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Olej opałowy lekki o następujących parametrach: barwa czerwona gęstość w temp. 150C-nie wyższa niż 0,8389 kg/dm3 temperatura zapłonu (tygiel zamknięty)-nie mniej niż 670C lepkość kinematyczna w temp. 20 0C-4,53 mm2/s zawartość siarki-nie więcej niż 0,1%/m/m wartość opałowa-nie mniej niż 42.900 kJ/kg zawartość wody- nie wyższa niż 58 mg/kg zawartość zanieczyszczeń stałych-nie większa niż 7 mg/kg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - art. 22 ust1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy); 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy); 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych(warunek podmiotowy);4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy);5)oferuje Zamawiającemu przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (warunek przedmiotowy).5.2 Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń:I.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w-w zaświadczenia musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie.Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych).2.wypełniony formularz ofertowy;3.pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza). 6.2 Oferta wspólna (konsorcjum) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem, że oferta spełniać będzie następujące wymagania:1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2)Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:a)postępowania o zamówienie publiczne;b)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.4)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych winno zostać podpisane przez każdy z podmiotów występujących wspólnie (na 1 oświadczeniu winni podpisać się wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie bądź ustanowiony przez nich Pełnomocnik).5)Dokumenty o których mowa w Rozdziale 6.1 I pkt. 1-2 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 6)Oświadczenia, formularze oraz dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podania nazwy i adresy Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.7)Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane (za zgodność z oryginałem) i podpisane przez Pełnomocnika;8)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu ofertowym;9)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w spawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.6.3 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 6.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 I: 1). ppkt: 1 i 2, - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,6.3.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.3.1 pkt. 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.3.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6.3.2 SIWZ stosuje się odpowiednio. 6.4 Świadectwo jakości dla oferowanego oleju opałowego lekkiego.Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty:1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych wg druku Zamawiającego;2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;4.wypełniony formularz ofertowy;5.pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli obowiązek jego dostarczenia dotyczy Wykonawcy).7. świadectwo jakości dla oferowanego oleju opałowego lekkiego;8. informacja cenowa o cenie hurtowej oleju opałowego lekkiego u producenta z daty złożenia oferty (wykonawca będzie zobowiązany dostarczać informacje cenowe dla cen hurtowych u producenta dla dostarczanego oleju przy każdorazowej dostawie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Teresinie, ul. Zielona 20, 96 - 515 Teresin (pokój nr 5 - Referat Zamówień Publicznych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku hali widowiskowo - sportowej przy al. XX - Lecia 1a, 96 - 515 Teresin, w pokoju numer 5 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przystąpi do publicznego otwarcia ofert w dniu 18.02.2008 r. o godz. 11.15 w budynku hali widowiskowo - sportowej w Teresinie przy al. XX - lecia 1a, w pokoju numer 5 (sekretariat).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.