Ogłoszenie z dnia 2013-07-02
Kruszwica: Zamówienie uzupełniające dla zadania pn. Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 254338 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zadania pn. Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg znajdujących się na terenie Gminy Kruszwica. Zakres robót obejmuje zakup przez Wykonawcę kruszywa wraz z dostawą oraz uzupełnieniem ubytków nawierzchni na remontowanych odcinkach dróg gruzem betonowo-ceglanego o frakcji 0 - 63 mm w ilości ok. 500 Mg..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROL-KRUSZ SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ROL-KRUSZ SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- ROL-KRUSZ Sp. z o.o., ul.Nadgoplańska 5, 88-150 Kruszwica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8070,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9926,10
Oferta z najniższą ceną: 9926,10 / Oferta z najwyższą ceną: 9926,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE PRAWNE - art.67 ust.1 pkt.6 ustawy: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. UZASADNIENIE FAKTYCZNE spełniania przesłanek ustawowych: 1) Zamówienie podstawowe na /Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych/ udzielone w trybie przetargu nieograniczonego nr postępowania PIFZ-Z.271.2.2013 ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych nr: 20576-2013 data zamieszczenia: 15.01.2013r. 2) W Sekcji II.1.4) ogłoszenia o zamówieniu i w pkt 4I SIWZ była przewidziana możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego 3) Wartość zamówienia uzupełniającego była uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia ogłaszanego w 2013r. i nie przekraczała 50% wartości zamówienia podstawowego. 4) Nieprzekroczony został termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, gdyż zamówienie podstawowe zostało udzielone 13.02.2013 5) Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe (komentarz pod red. Tomasza Czajkowskiego, UZP, Warszawa 2006, s. 264 - nie można udzielić zamówień uzupełniających na usługi lub roboty budowlane, które miałyby inne kody niż kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień dla zamówienia podstawowego). 6) Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót: ROL-KRUSZ Sp. z o.o. . W związku z powyższym udzielenie zamówienia uzupełniającego spełnia wszystkie przesłanki określone w ar. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz.759 ze zm.).
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 150806C Polanowice-Chrosno na odcinku od miejscowości Sukowy do miejscowości Chrosno etap I-dokumentacja
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kruszwica i jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2028
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 781 w m. Gierałtowice
- Wykonanie cząstkowego remontu nawierzchni jezdni asfaltowej ul. Polnej w miejscowości Michałów-Reginów gm. Wieliszew
- Dostawa gruzu betonowego kruszonego w ilości 2000 m3 przy wykonywaniu bieżących remontów dróg gminnych i dojazdowych do pól w 2024 r. na terenie gminy Sokoły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.