Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Busko-Zdrój: Dostawa mebli i wyposażenia do 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 254269 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyposażenia do 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli i wyposażenia do 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju. Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych podany jest w formularzach cenowych - załącznik nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 1 - MEBLE jadalnia; Pakiet nr 2 - MEBLE gabinety; Pakiet nr 3 - MATA higieniczna antypoślizgowa; Pakiet nr 4 - MEBLE, akcesoria pcv; Pakiet nr 5 - MEBLE medyczne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 33.19.23.00-5, 03.11.60.00-7, 39.14.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań do tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań do tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań do tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań do tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wszystkich produktów dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 - formularze cenowe;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek OPAL, pokój nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 12:00, miejsce: - sekretariat 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek KORAL, pokój nr 52.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - MEBLE jadalnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych podany został w formularzach cenowych - załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - MEBLE gabinety;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych podany został w formularzach cenowych - załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - MATA higieniczna antypoślizgowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych podany został w formularzach cenowych - załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.60.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - MEBLE, akcesoria pcv.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych podany został w formularzach cenowych - załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - MEBLE medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych podany został w formularzach cenowych - załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa i dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- "Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów"
- "Przebudowa pomieszczeń po kotłowni na pomieszczenia gospodarcze w budynku przy ul. Różanej 2 w Busku-Zdroju"
- DOSTAWA PRZETWORÓW, PRZYPRAW I RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
- Dostawa płynnego dwutlenku węgla na potrzeby Zakładu Produkcji Zdrojowej
- DOSTAWA WĘŻYKÓW DO WSTRZYKIWACZA DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia garderób i charakteryzatorni w hali z zdjęciowej zlokalizowanej na terenie Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji przy ul. J. P. Woronicza 17 w Warszawie
- Zakup mebli biurowych na wyposażenie hali zdjęciowej na terenie Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji przy ul. J.P. Woronicza 17 w Warszawie
- "Dokończenie inwestycji pn. "Budowa krytej pływalni na terenie Miasta Sulejówek" w podziale na zadania: Zadanie 1-2.
- Zakup i dostawę mebli dla Sądu Rejonowego w Świeciu
- "Remont i wyposażenie świetlic wiejskich wraz zagospodarowaniem terenu w miejscowościach popegeerowskich w Gminie Tomaszów".
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: Kauczuk naturalny oraz lateks i produkty powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.