eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług ochrony mienia w Oddziale Drogowym w Chocianowie, Oddziale Drogowym w Lądku Zdroju, Oddziale Drogowym w Olszyńcu, Oddziale Drogowym w Tylicach oraz na promach w Chobieni i Ciechanowie z podziałem na zadania. CPV 79710000-4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Wrocław: Świadczenie usług ochrony mienia w : Oddziale Drogowym w Chocianowie, Oddziale Drogowym w Lądku Zdroju, Oddziale Drogowym w Olszyńcu, Oddziale Drogowym w Tylicach oraz na promach w Chobieni i Ciechanowie z podziałem na zadania. CPV 79710000-4
Numer ogłoszenia: 25424 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347597 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony mienia w : Oddziale Drogowym w Chocianowie, Oddziale Drogowym w Lądku Zdroju, Oddziale Drogowym w Olszyńcu, Oddziale Drogowym w Tylicach oraz na promach w Chobieni i Ciechanowie z podziałem na zadania. CPV 79710000-4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług ochrony mienia w : Oddziale Drogowym w Chocianowie, Oddziale Drogowym w Lądku Zdroju, Oddziale Drogowym w Olszyńcu, Oddziale Drogowy w Tylicach oraz na promach w Chobieni i Ciechanowie z podziałem na zadania. CPV 79710000-4. Zamówienie obejmuje świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia w : Zadanie I - Oddział Drogowy w Chocianowie, ul. Trzebnicka 22 Zadanie II - Oddział Drogowy w Lądku Zdroju, ul. Widok 24 Zadanie III - Oddział Drogowy w Olszyńcu, ul. Kościelna 2 Zadanie IV - Oddział Drogowy w Tylicach nr 55 Zadanie V - Promy Ciechanów i Chobienia 1. Zakres usług w obiektach Oddziałów Drogowych w Chocianowie, Lądku Zdroju, Olszyńcu i Tylicach. Ochrona fizyczna mienia - w okresie od 16 stycznia 2012 roku od godziny 15.00 do dnia 01 stycznia 2013 do godziny 7.00 według poniższego harmonogramu: - od poniedziałku do piątku - od godziny 15.00 do 7.00 dnia następnego - w soboty, niedziele, święta oraz dni wolne od pracy - całodobowo Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia składającego się z budynków i budowli wraz z wyposażeniem oraz środków transportowych i sprzętowych (wg. aktualnej książki inwentarzowej) znajdujących się w ochranianych oddziałach. Ochrona obejmuje działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, przeciwdziałające powstaniu szkody wynikające z tych zdarzeń, działania nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz działania zapobiegające zniszczeniu mienia. 2. Zakres usług na promach Chobienia i Ciechanów. Ochrona mienia w dniach od 16.01.2012 r. od godziny 16.00 do dnia 01.01.2013r. do godziny 7.00 Ochrona mienia obejmuje działania zapobiegające przestępstwom i przeciwdziałające powstaniu szkody wynikające z tych zdarzeń, działania nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren ochrony oraz działania zapobiegające zniszczeniu. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I - Oddział Drogowy w Chocianowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bresco Consulting Spółka z o.o., ul. Robotnicza 32, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35787,10

  • Oferta z najniższą ceną: 35787,10 / Oferta z najwyższą ceną: 73088,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II - Oddział Drogowy w Lądku Zdroju

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bresco Consulting Spółka z o.o., ul. Robotnicza 32, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35787,10

  • Oferta z najniższą ceną: 35787,10 / Oferta z najwyższą ceną: 73088,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III - Oddział Drogowy w Olszyńcu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bresco Consulting Spółka z o.o., ul. Robotnicza 32, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34990,06

  • Oferta z najniższą ceną: 34990,06 / Oferta z najwyższą ceną: 73088,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie IV- Oddział Drogowy w Tylicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bresco Consulting Spółka z o.o., ul. Robotnicza 32, 53-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35787,10

  • Oferta z najniższą ceną: 35787,10 / Oferta z najwyższą ceną: 73088,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie V - Promy Ciechanów i Chobienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASYSTA BIS Sp. z o.o., ul. Nowa 47, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49728,90

  • Oferta z najniższą ceną: 49728,90 / Oferta z najwyższą ceną: 91202,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.