eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Ponadregionalna kampania promocyjna Ziemia Milicka w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-17

Milicz: Ponadregionalna kampania promocyjna Ziemia Milicka w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą.
Numer ogłoszenia: 254246 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Milicki , ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840704, faks 071 3840704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ponadregionalna kampania promocyjna Ziemia Milicka w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: I. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ System Identyfikacji Wizualnej dla marki Ziemia Milicka obejmuje przygotowanie projektów graficznych na cele kampanii promocyjnej, opracowanie layoutu dla materiałów promocyjnych i dla serwisu internetowego, dostarczenie aktualnych map szlaków turystycznych (pieszych, konnych, rowerowych, kajakowych i innych) wykorzystywanych zarówno w folderach promocyjnych i insertach oraz na stronie internetowej w wirtualnym przewodniku po Dolinie Baryczy, stworzenie bazy zdjęciowej - spójne z dotychczasowymi działaniami mającymi na celu wykreowanie marki Dolina Baryczy, która jest już rozpoznawalna w regionie i nie tylko. Zamówienie dotyczy: A) opracowanie spójnego zestawu znaków i logo wraz z hasłem przewodnim kampanii wraz z systemem identyfikacji wizualnej (księga znaków) - znaki: Powiat Milicki, Gmina Milicz, Dolina Baryczy, hasło: Ziemia milicka w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą. Stworzenie rozszerzonej księgi znaku (CI) wraz ze specyfikacją użytkowania. Dostarczenie księgi znaku w wersji papierowej 4 szt. Zamawiający wcześniej musi zaakceptować projekt. B) Uzyskanie licencji na używanie znaków graficznych, sloganów etc. od prawnych właścicieli znaków (fundacje, stowarzyszenia) działających na terenie Doliny Baryczy. Minimalny okres użytkowania znaku 1 rok od momentu podpisania umowy. C) Opracowanie projektu graficznego serwisu internetowego (layout), 3 wersje: plik w formacie .psd, poszczególne elementy rozłożone na warstwy; html; css. D) Opracowanie projektów graficznych dla: 1) Promocyjnych materiałów drukowanych (przygotowanie publikacji do druku), format wyjściowy Adobe Indesign (.indd), dołączone linki (materiały źródłowe) i czcionki (licencje na prawo do używania czcionek). Wykaz opracowań (szczegółowo opisane w punkcie III): - Szlaki Ziemi milickiej w Dolinie Baryczy oraz najważniejsze atrakcje turystyczne (foldery w formie książkowej w twardej okładce), - Szlaki Ziemi milickiej w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą - opis szlaków z mapkami (foldery miękkie), - Ziemia milicka w Dolinie Baryczy na weekend - propozycje wariantów wycieczek (pieszych, rowerowych, konnych, kajakowych, miejsca połowów ryb) z elementami obserwacji przyrody - folder miękki, - Ziemia milicka w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą (ulotka, insert do gazet) sxdl - Tablica informacyjna, rozmiar .szczegółowo opisane w punkcie III B 2) Przygotowanie projektów graficznych reklam internetowych zgodnych z Systemem Identyfikacji Wizualnych 750x100 px 3) Przygotowanie projektów graficznych reklamy prasowej zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej 4) Przygotowanie projektów graficznych dla 5 tablic informacyjnych o wymiarach zgodnych z pkt 3B E) Dostarczenie zdjęć miejsc i obiektów (ludzi i zwierząt) w ilości minimum 150 szt., z możliwością wykorzystywania ich w materiałach promocyjnych i na stronie internetowej (włącznie z prawami autorskimi) - na zdjęciach znajdować powinny się miejsca atrakcyjne turystycznie z terenu powiatu milickiego i gminy Żmigród, zabytki, pomniki przyrody, sceny kojarzące się z przyrodą, turystyką, aktywnym spędzaniem wolnego czasu. Zdjęcia muszą być zgodne z treścią merytoryczną. Zamawiający musi wcześniej zaakceptować zdjęcia. Wymagania techniczne: rozdzielczość minimalna dla zdjęć 3872 x 2592 px F) Dostarczenie aktualnych i profesjonalnych map Ziemi milickiej w Dolinie Baryczy (Gminy: Milicz, Cieszków, Krośnice i Żmigród), które wykorzystywane będą zarówno w papierowych materiałach promocyjnych (foldery, inserty itp.) oraz w wersji elektronicznej w serwisie internetowym. Specyfika map: Skala: 1 : 70 000 - 21 000 szt. (składane do formatu ok. 11 cm x 18 cm - forma papierowa), dodatkowo licencja/pozwolenie na wydruk i publikowanie mapy w pomniejszeniu w insertach (60.000 szt.), format A4, forma elektroniczna, Skala 1:10 000 - licencja pozwolenie na wydruk i publikowanie mapy w folderach (21 000 szt) - forma elektroniczna Licencja na Internet minimum 1 rok Elementy map (legenda): Minimalne wymagania do Legendy: - szosy krajowe, numery dróg - szosy główne, szosy lokalne, - szosy w budowie, - ulice, drogi bita, drogi leśne, polne, - linie kolejowe, stacje kolejowe, - linie kolejowe nieczynne, - sieć osadnicza (szczegółowa - wszystkie miejscowości); - granice miast, gminy, - granice województwa, - granice rezerwatu, - szlaki turystyczne piesze, - ścieżka przyrodnicza, - szlaki konne, szlaki kajakowe, - nasypy, groble, - rzeki, nazwa rzeki lub zbiornika, - rowy melioracyjne, bagna tereny podmokłe, - źródła, baseny, kąpieliska, łowiska, ujęcia wody, projektowane zalewy we wschodniej części Milicza, - obszary leśne, leśniczówki gajówki, - parki, rezerwaty, sady, ogródki działkowe, - pomniki przyrody, parki zabytkowe, - obszar zabudowany, budynki, - tereny przemysłowe, - cmentarze, kaplice, - samotne głazy, groty, krzyże przydrożne, - interesująca posesje, przystanki PKS, - wiatraki, kurhany, - kościoły, - ośrodki zdrowia, poczta, - gospodarstwa agroturystyczne - parkingi, informacja turystyczna, restauracje - place sportowe, liceum, gimnazjum, miejsca odpoczynku, - szkoły, - hotele, - warstwice, opisy wysokości - punkty wysokościowe z opisem, - punkty widokowe, nazwa wniesienia, - pomniki, - stadniny - pałace lub zamki odrestaurowane lub zniszczone, zabytki - ruiny ważnego obiektu, - grodziska - campingi, pola namiotowe, schronisko PTSM, turystyczne - stacje paliw, wieża, Szlaki rowerowe: - prowadzące szosą, - prowadzące drogą utwardzoną lub ścieżką rowerową, - prowadzące drogą nieutwardzoną, - trasa dojazdowa do szklaków prowadząca jezdnią, - będąca w trakcie realizacji/budowy ścieżka rowerowa trasą dawnej kolejki wąskotorowej, - trasa dojazdowa do szlaku prowadząca ścieżką dla rowerów lub chodnikiem, - szlaki rowerowe inne wyznakowane w terenie, - sklep rowerowy, punkt naprawy rowerów, - sklep spożywczy przy szlaku, - miejsca niebezpieczne ze względu na ruch samochodów, - sygnalizacja świetlna na trasie, zjazdy, podjazdy, System Identyfikacji Wizualnej ma promować spójny wizerunek Ziemi milickiej w Dolinie Baryczy. Wiąże się to ze ścisłą współpracą z partnerem projektu oraz z organizacjami pozarządowymi - Fundacja Doliny Baryczy, Stowarzyszenie LGD Partnerstwo dla Doliny Baryczy - które posiadają ciekawy dorobek w promocji obszaru. Założenia: - System Identyfikacji Wizualnej musi obejmować całość symboliki Ziemi milickiej w Dolinie Baryczy kreując tym samym spójność wizerunkową i wizję estetyczną opartą na kolorystyce, logo, logotypach i typografii już istniejących w naszym regionie. - Ma na celu wdrożenie ładu wizualnego na stronach podmiotowych, przedmiotach promocyjnych, - Zadaniem przygotowanego opracowania jest uporządkowanie i systematyzacja stosowania logotypów wykorzystywanych do realizacji w/w Projektu, a także wytyczenie ram, w jakich będą powstawać wszelkie materiały oraz publikacje opatrzone danymi znakami. - Utrzymanie ścisłych reguł stosowania znaków wykorzystywanych w projekcie - systematyzujących liternictwo, kolorystykę, format, sposoby rozmieszczenia i użycie dopuszczalnych wariantów - jest niezbędne do zachowania jednorodnej i rozpoznawalnej tożsamości. Wykonawca, przed wykonaniem przedmiotu zamówienia zobowiązany jest ściśle współpracować z zamawiającym oraz uwzględniać wszelkie jego zastrzeżenia co do wykonywanego zadania. G) Opracowanie merytoryczne tekstu łącznie z korektą językowo - stylistyczno-ortograficzną do materiałów promocyjnych oraz na stronę internetową Wykaz publikacji: 1. Szlaki Ziemi milickiej w Dolinie Baryczy oraz najważniejsze atrakcje turystyczne wraz ze zdjęciami (foldery w formie książkowej w twardej sztywnej okładce), liczba stron: minimum 48, 2. Szlaki Ziemi milickiej w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą - opis szlaków z mapkami (dołączonymi do folderu, skala 1:70 000 ), liczba stron: minimum 50, 3. Ziemia milicka w Dolinie Baryczy na weekend - propozycje wariantów wycieczek (pieszych, rowerowych, konnych) z elementami obserwacji przyrody z mapkami - folder miękki: liczba stron: minimum 50, 4. Ziemia milicka w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą (ulotka z mapką, insert do gazet) : format: A4 składany na 3 części 5. Tablice informacyjne. Sztuk 5, 6. Strona internetowa: Stworzenie spójnej koncepcji serwisu internetowego (zgodne z punktem II. A), zawierającego przede wszystkim: - Dokładny opis wszystkich atrakcji turystycznych Ziemi milickiej. - Opis całej Doliny Baryczy. - Aktualności, informacje Ziemia milicka i Dolina Baryczy, (ujęcie elementów historii) - Opis produktów lokalnych z informacjami gdzie turysta może je zakupić, - Bazy (noclegi, gastronomia, łowiska wędkarskie, sklepy z ujeciem sklepów całodobowych) minimum 20 pozycji dla każdej kategori, obejmujące Ziemię milicką - Milicz oraz Dolinę Baryczy Do każdego obiektu opis, adres, godziny otwarcia, kontakt (tel lub e-mail) - Aktywny wypoczynek (Szlaki: Kajakowe, Rowerowe, Piesze, Konne; Punkty dla wędkarzy, Ciekawe miejsca, Stawy milickie, Lasy, będąca w trakcie realizacji ścieżka rowerowa trasą dawnej kolejki wąskotorowej, zalewy we wschodniej części miasta) - Opisy wszystkich szlaków i miejsc. Szlaki muszą zawierać szczegółowe dane na temat przystanków i odległości pomiędzy nimi. II. PROMOCJA W MEDIACH W TYM INTERNET A) Stworzenie serwisu internetowego Ziemia milicka w Dolinie Baryczy. Przegląd szlaków turystycznych, multimedialne mapy z najważniejszymi obiektami turystycznymi (noclegi, gastronomia, punkty informacyjne). Opisy, galerie, multimedialny przewodnik po Ziemi milickiej - panoramy sferyczne 360 stopni (3d). Serwis aktualności z aktualnym programem imprez turystycznych oraz kulturalnych Ziemi milickiej. W ramach multimedialnego przewodnika zamawiający ma na myśli produkt oferujący możliwość zwiedzania wirtualnych odpowiedników atrakcyjnych turystycznie lokacji w Dolinie Baryczy. Przez produkt rozumie się umieszczoną w serwisie prezentację. Prezentacja musi być też dostępna do przeglądania z poziomu strony www oraz poziomu lokalnego. Musi ona posiadać atrakcyjną wizualnie oraz informacyjnie mapę Doliny Baryczy z poziomu której możliwe będzie wybranie jednej z dwóch (początkowo) opracowanych wirtualnych odpowiednikach lokacji. Przykładowe lokacje to: Ruiny Zamku - Pałac Maltzanów, Wieża Odyniec wraz ze wzgórzem św. Joanny . Struktura prezentacji musi pozwalać na późniejsze rozbudowanie aplikacji o kolejne lokacje. W tym docelowo zarówno interaktywna mapa jak i każda z lokacji będzie pełnić rolę informacyjną, dostarczając ciekawych informacji dotyczących fauny i flory oraz turystyki Doliny Baryczy. W trybie wirtualnych lokacji użytkownik będzie mógł zwiedzać je z perspektywy pierwszej osoby, mając możliwość podejrzenia z bliska ciekawych i atrakcyjnych obiektów. Ramy projektu (zakres zawartości) - interaktywna mapa doliny Baryczy - minimum dwa wirtualne spacery/panoramy sferyczne - atrakcji/obiektów turystycznych. - każdy składający się minimum z 3 panoram sferycznych - wysoki stopień interakcji użytkownika z aplikacją poprzez wirtualny spacer po Dolinie Baryczy. Domena: Zamawiana strona musi posiadać domenę, która wraz z serwisem przechodzi na własność zamawiającego. Domena powinna mieć nazwę łatwa do przekazania innym, łatwą do zapamiętania, kojarzącą się z przedmiotowym projektem. Nazwa domeny musi zostać zaakceptowana przez zamawiającego. Wykonawca przedmiotu zamówienia umieści portal na serwerze wskazanym przez Zamawiającego. Funkcjonalności portalu: minimum Aktualności, wydarzenia, Najnowsze informacje z regionu, dostępne na stronie startowej, dodatkowo podzielone na wydarzenia, które dostępne będą poprzez kalendarz. Możliwość dodawania aktualności po uprzednim zalogowaniu na konto administratora. Podczas dodawania aktualności będzie istniała możliwość automatycznego aktualizowania profili w serwisach społecznościowych (facebook.com, twitter.com, blip.pl). Dostęp do aktualności możliwy będzie również poprzez newsletter i kanał RSS. Informacje (Ziemia milicka, Dolina Baryczy, Produkty lokalne): Informacje z możliwością edycji przez administratora. Produkty lokalne w postaci listy ze zdjęciem, z możliwością rozwinięcia w celu uzyskania dodatkowych informacji. Bazy (noclegi, gastronomia, łowiska wędkarskie, sklepy) z danymi Każda z baz musi posiadać własną wyszukiwarkę. Do każdego obiektu możliwość dodania opisu, zdjęć, zaznaczenia na mapie, ustalenia dokładniejszych informacji przydatnych przy wyszukiwaniu (np: godziny otwarcia). Każde ogłoszenie może zostać skomentowane i ocenione. Dodawanie ogłoszenia możliwe dla wszystkich, zatwierdzanie będą zaś przez administratora. Aktywny wypoczynek (Szlaki: Kajakowe, Rowerowe, Piesze, Konne; Ciekawe miejsca, Stawy milickie, Lasy) Wszystkie szlaki i miejsca zaznaczone na mapie (Google Maps) wraz z opisami i zdjęciami, z możliwością komentowania. Szlaki muszą zawierać szczegółowe dane na temat przystanków i odległości pomiędzy nimi. Media (Galeria zdjęć, Panoramy, Wideo) Galeria zdjęć, z podziałem na kategorie/wydarzenia. Możliwość integracji z serwisem Panoramio.com w celu automatycznego pobierania zdjęć z wybranych lokacji. Galeria zdjęć minimum 150 zatwierdzonych przez zamawiającego. Galeria wideo oparta na serwisie Youtube.com. Newsletter Linki Linki do innych stron z możliwością dodawania i edycji przez administratora. Formularz kontaktowy/aplikacja - możliwość zamówienia folderu przez stronę internetową. Wstępne wymagania odnośnie layoutu portalu - W widocznym miejscu przycisk umożliwiający pobrania Wirtualnej Doliny Baryczy , - Dostępny na każdej stronie pasek boczny a w nim: minimum o Kalendarz, o przyciski odnoszące się do profili na wyżej wymienionych serwisach społecznościowych, o sekcja aktualności - możliwość zapisania sią do subskrypcji, pobrania kanału RSS, skrótu do kilku najnowszych informacji , - Menu oparte na strukturze drzewa. Koncepcje dostępu i kontroli użytkowników W celu późniejszej edycji danych - podział roli w systemie: - Członek - może dodawać ogłoszenia i zdjęcia, które muszą zostać zatwierdzone przez administratora, po zatwierdzeniu może edytować swoje treści, - Administrator - może dodawać, aktualizować i zatwierdzać treści w całym systemie. B) Kampania promocyjna za pomocą Internetu - Reklama internetowa, banner 750x100 px w portalach ogólnopolskich, 500 000 CPM - odsłon w portalu o zasięgu ogólnopolskim. - Kampania promocyjna za pomocą Internetu - Reklama internetowa, banner 750x100 px w portalach branżowych turystyka, 100 000 CPM - odsłon w portalu z branży turystycznej Reklama portalu w internecie Reklama w internecie miałaby działać na zasadzie aktywnego działania w serwisach społecznościowych (Facebook.com, nk.pl, Twitter.com, blip.pl, Youtube.com) z poziomu portalu. Pozwalając na łatwe dotarcie do szerokiego grona odbiorców i szybkie dzielenie się miedzy nimi aktualnościami, skierowana do osób poszukujących aktywnego wypoczynku. Aby zwiększyć łatwość znalezienia informacji na temat regionu portal musi zostać w taki sposób zbudowany i wypozycjonowany, że osiągnie maksymalnie wysokie pozycje wyszukiwarkach. C) Publikacja reklamy w ogólnopolskim dzienniku w dodatku poświęconym branży turystycznej . Wielkość publikacji 1/6 strony (5 modułów) - zasięg ogólnopolski,- zgodna z tematyką projektu oraz systemem identyfikacji wizualnej. III. MATERIAŁY PROMOCYJNE - Wydruk, wykonanie tablic A) Wydruk papierowych materiałów promocyjnych: 1) Szlaki Ziemi milickiej w Dolinie Baryczy oraz najważniejsze atrakcje turystyczne wraz ze zdjęciami (foldery w formie książkowej w twardej/sztywnej okładce), liczba stron: minimum 48, nakład : 1 000 szt., format: 20,05-21,0 cm, full kolor. Strony wewnętrzne: kreda gramatura 150 g/ m2. Okładka: twarda, po stronach zewnętrznych lakierowana. Typ łączenia: klejone. 2) Szlaki Ziemi milickiej w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą -foldery zawierające opis szlaków z dołączonymi (wklejonymi) mapkami w skali 1:70:000, liczba stron: minimum 50, nakład: 10 000 szt., format: szerokość 11,05 cm ,wysokość 18,5 cm, strony wewnętrzne: gramatura 150 g/ m2, papier kredowy, okładka: gramatura 300 g/m2, strona wierzchnia pokryta folią (mat), typ łączenia stron - spirala, pełny kolor, foldery pakowane po 500 sztuk w paczkach. 3) Ziemia milicka w Dolinie Baryczy na weekend - propozycje wariantów wycieczek (pieszych, rowerowych, konnych, kajakowych) z elementami obserwacji przyrody - foldery zawierające opis szlaków z dołączonymi wklejonymi lub konfekcjonowanymi w jednym (wspólnym) przeźroczystym etui mapkami w skali 1:70:000, liczba stron: minimum 50, nakład: 10 000 szt, format: szerokość 11,05 wysokość 18,5 cm, gramatura stron wewnętrznych 150 g/m2, okładka: karton o gramaturze 300 g/m2, lakierowana (mat), środek: : papier kreda, typ łączenia stron - klejone lub zszyte. pełny kolor, Foldery pakowane po 500 sztuk w paczkach. 4) Ziemia milicka w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą (ulotka z mapką, insert do gazet), nakład: 60 000 szt., format: A4 składany na 3 części, gramatura: 200 g/m2, z połyskiem, full kolor, pakowane po 5 000 szt. w paczkach. B) Wykonanie tablic informacyjnych oraz banerów , 5 sztuk:, 1) Konstrukcja: wysokość nad ziemią: min. 200 cm, słupki (profil zamknięty), stal ocynkowana, w kolorze zgodnym z kolorem przewodnim w Systemie Identyfikacji Wizualnej, trwale przymocowana do podłoża, trwałość konstrukcji minimum 5 lat. 2) Tablica: szerokość: 504 cm , wysokość 238 cm, gramatura minimum 510 g/m2, przymocowanego do obramowania/konstrukcji za pomocą estetycznych linek, tablica powinna posiadać część stałą blaszaną (ok. 25% powierzchni) zawierającą elementy systemu identyfikacji wizualnej (loga i hasło) oraz część umożliwiającą umieszczenie baneru wykonanego z materiału za pomocą linek, odległość baneru (naciągu linki od ramy) ok. 8 centymetrów, rama wokół konstrukcji ok. 25 cm, oczka mocujące rozmieszczone ok 15 cm od siebie. Materiał z jakiego zostanie wykonany baner musi: - nie tracić kolorów (trwałość i wyrazistość wydruku), - charakteryzować się dużą wytrzymałością na zginanie rozciąganie oraz działanie warunków atmosferycznyc. (np. deszcz, śnieg, mróż, wiatr), W ramach zamówienia do każdej z 5 tablic należy dołączyć dodatkowy baner (mniejszy) przechodzący po przekątnej baneru, oklejany folią banerową, kolorystycznie zgodny z Systemem Identyfikacji Wizualnej. Szerokość ok 60 cm, długość odpowiadająca przekątnej tablicy, z możliwością zamontowywania i rozmontowania oraz umieszczania informacji. Celem baneru będzie informowanie społeczeństwa o aktualnych wydarzeniach sportowych, atrakcjach turystycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego: nr 519582 0000 2000 0000 0550 0012 z dopiskiem: Ponadregionalna kampania promocyjna Ziemia Milicka w Dolinie Baryczy - aktywnie z przyrodą Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie, pok. nr 14 ( I piętro ) TERMIN WNIESIENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZU: najpóźniej do dnia 25.08.2010 r. do godz. 09.30 Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego !

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze. Należy przez to rozumieć, że oprócz dysponowania warunkami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej - powinien również dysponować osobami, które wykażą, iż posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze. za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 zamówień, o wartości nie mniej niż 100 000,00 zł, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia (zakres prac) nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane i prawidłowo ukończone (referencje zamawiajacego)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wskazanie przez Wykonawcę osoby/osób które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, które posiadają: 1. co najmniej roczne doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotów charakterystycznych dla branży reklamy i promocji, 2. znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem struktur serwisów i portali internetowych, oraz elementów składowych charakterystycznych dla Systemu Identyfikacji Wizualnej 3. znajomość założeń kampanii promocyjnej, 4. biegła znajomość programów graficznych , 5. znajomość programowania, tworzenia stron internetowych 6. szeroką wiedza praktyczna z dziedziny informatyki i fotografii.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz-powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 10:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W MILICZU ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz w Sekretariacie, pok. Nr 14 ( I piętro ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.