eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-28

Nowy Dwór Gdański: Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 254015 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gminy Nowy Dwór Gdański , ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastonowydwor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bieżące zapewnienie utrzymania czystości i oczyszczanie (letnie i zimowe) ulic, chodników, mostów, parkingów i wiat przystankowych, w tym: - oczyszczanie ulic - 131.655,48 m2, - oczyszczanie chodników - 26.301,12 m2, - oczyszczanie mostu i kładek w mieście - 3 szt., - oczyszczanie parkingów gminnych - 3.237,75 m2, - usuwanie zarastającej roślinności z chodników, likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej, - bieżące zbieranie i pozbywanie się zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przylegających do dróg, - zbieranie z terenu miasta i gminy zwłok bezdomnych zwierząt i ich utylizacja ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, - oczyszczanie wiat przystankowych oraz terenów do nich przyległych - 64 szt., - oczyszczanie i odśnieżanie dróg gminnych na zgłoszenie i wg wskazań Zamawiającego - ok. 2 km; 2. Bieżące (codzienne) opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta w rejonie sprzątania - 126 szt; 3. Utylizacja odpadów komunalnych i eksploatacja pojemników, w tym: - pojemnik POK 2,2m3 - 1 szt. (cmentarz Lubieszewo), - pojemnik 110 - 1 szt. (Marzęcino, przy OSP); 4. Postawienie i obsługa 6 zestawów pojemników do segregacji odpadów na terenie gminy (wg wskazań Zamawiającego) - najpóźniej od 01.04.2010 r.; 5. Dekoracja miasta flagami przed świętami narodowymi (flagi zapewni Zamawiający) oraz dekoracja świąteczna miasta (elementy dekoracyjne zapewni Zamawiający); 6. Utrzymywanie całodobowego dyżuru w okresie zimowym, a w jego ramach: - prowadzenie kontroli stanu nawierzchni jezdni i chodników pod względem drożności komunikacyjnej, - utrzymywanie kontaktu z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej w celu kontrolowania i przyjmowania prognoz meteorologicznych dla miasta Nowy Dwór Gdański, - utrzymywanie w całym okresie umownym gotowości pracowników i oferowanego sprzętu, - uzgodnienie z Zamawiającym terminu przystąpienia do pozimowego oczyszczania jezdni i chodników. Wszelkie czynności Wykonawca powinien wykonywać rzetelnie, stosownie do pory roku i warunków atmosferycznych, bez dodatkowych dyspozycji ze strony Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.52.43.00 - Usługi usuwania odpadów biologicznych 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności posiadają: 1) zezwolenie na prowadzenie działalności na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański; 2) zezwolenie na zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt i ich części obejmujące teren miasta i gminy Nowy Dwór Gdański; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: zamówienia obejmujące usługi całorocznego oczyszczania ulic i chodników, o łącznej wartości minimum 250.000,00 zł. 3. Dysponują lub będą dysponowali odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, a w tym co najmniej: a) dwiema pługopiaskarkami do oczyszczania zimowego ulic; b) jedną pługopiaskarką o ciężarze nieprzekraczającym 2 ton - do oczyszczania zimowego chodników; c) dwiema zamiatarkami drogowymi; d) jedną zamiatarką chodnikową o ciężarze nieprzekraczającym 2 ton; 2) dysponują lub będą dysponowali co najmniej 7 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków (wg zasady: spełnia / nie spełnia) dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1-4 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. Wymienione poniżej dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez ustanowionego przez nich pełnomocnika lub przez Wykonawców, których one dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje każdy z Wykonawców osobno; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianiu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie lub wszyscy Wykonawcy wspólnie; 3) zezwolenie na prowadzenie działalności na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański; 4) zezwolenie na zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt i ich części obejmujące teren miasta i gminy Nowy Dwór Gdański; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w ppkt 5) i 6) muszą dotyczyć każdego z Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 5) i 6) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 2. W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz usług obecnie wykonywanych oraz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane (są wykonywane) należycie (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku usług obecnie wykonywanych w wykazie należy przedstawić wartości oraz daty dotyczące wyłącznie wykonanej już części zamówienia. Zamawiający przy ocenie spełniania warunku uwzględni jedynie usługi (wykonane ich części) co najmniej całoroczne, tj. obejmujące nieprzerwany okres minimum jednego roku; 2) wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, niezbędnych do wykonania zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ); 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ); 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianiu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie lub wszyscy Wykonawcy wspólnie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miastonowydwor.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, Sekretariat - pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.