eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia › Dostawa cześci zamiennych do pojazdów samochodowych podzielona na pakietyAKCESORIA, TARPAN, HONKER, STAR, JELCZ, MATERIAŁY, NARZĘDZIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Lubochnia: Dostawa cześci zamiennych do pojazdów samochodowych podzielona na pakiety: AKCESORIA, TARPAN, HONKER, STAR, JELCZ, MATERIAŁY, NARZĘDZIA
Numer ogłoszenia: 25379 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4392 w Nowym Glinniku, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie, tel. 044 7397309, fax 044 7397633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kawaleria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot podległy MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cześci zamiennych do pojazdów samochodowych podzielona na pakiety: AKCESORIA, TARPAN, HONKER, STAR, JELCZ, MATERIAŁY, NARZĘDZIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 6 pakietów: AKCESORIA pozycje od 1 do 34 TARPAN, HONKER pozycje od 1 do 27 STAR, JELCZ pozycje od 1 do 62 MATERIAŁY pozycje od 1 do 329 NARZĘDZIA pozycje od 1 do 162

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.46.00 - Pojazdy wojskowe Kod CPV wg słownika 2008: 35.40.00.00 - Pojazdy wojskowe i ich części .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta (Formularz ofertowy) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 pkt. 1 i pkt. 2 uPzp - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, Zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub uaktualnione (przez odpowiedni organ), aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę- dokument ten będzie stanowił załącznik do oferty aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę- dokument ten będzie stanowił załącznik do oferty Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę lub Wykonawców występujących wspólnie lub kserokopii takiego dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnione osoby, przedstawicieli każdego z partnerów. Zamawiający przypomina, iż od pełnomocnictwa jak i sporządzonych od niego odpisu (wypisu, kserokopii) powinno się zapłacić opłatę skarbową - jeżeli pełnomocnictwo będzie dołączane będzie stanowiło Załącznik nr 6.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 pkt. 1 i pkt. 2 uPzp - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, Zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub uaktualnione (przez odpowiedni organ), aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę- dokument ten będzie stanowił załącznik do oferty aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę- dokument ten będzie stanowił załącznik do oferty Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę lub Wykonawców występujących wspólnie lub kserokopii takiego dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnione osoby, przedstawicieli każdego z partnerów. Zamawiający przypomina, iż od pełnomocnictwa jak i sporządzonych od niego odpisu (wypisu, kserokopii) powinno się zapłacić opłatę skarbową - jeżeli pełnomocnictwo będzie dołączane będzie stanowiło Załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kawaleria.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4392 w Nowym Glinniku 97 - 217 LUBOCHNIA pokój 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 12:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4392 Nowy Glinnik 97-217 LUBOCHNIA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TARPAN,HONKER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycje od 1 do 27.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.46.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET STAR, JELCZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycje od 1 do 62.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.46.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.