eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemodlin › Przebudowa szkolnej sali gimnastycznej w Niemodlinie 34, na działce nr 972/2 z k.m.11 - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Niemodlin: Przebudowa szkolnej sali gimnastycznej w Niemodlinie 34, na działce nr 972/2 z k.m.11 - ETAP II
Numer ogłoszenia: 253716 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Bolesława Chrobrego w Niemodlinie, ul. Opolska 34, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606222, fax 077 4606222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.niemodlin.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa szkolnej sali gimnastycznej w Niemodlinie 34, na działce nr 972/2 z k.m.11 - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych, pn. Przebudowa szkolnej sali gimnastycznej, w Niemodlinie, ul. Opolska 34, na - ETAP II oraz dostawa sprzętu sportowego. Zakres robót raz dostawy: - Rozbiórka wszystkich elementów istniejących podłogi sportowej z parkietu o powierzchni 401,46 m kw. - Zasypanie kanału c.o piaskiem -29,48 m3 oraz wykonanie podkładu betonowego -4,095 m3 - Wykonanie nowej systemowej podłogi sportowej elastycznej powierzchniowo o nawierzchni z wykładziny podłogowej Rondo 42-typ Sport grub min. 4mm, lub równorzędnej, z montażem konstrukcji legarowej, dwóch warstw płyt rozkładających obciążenie o powierzchni 401,46 m kw. - Wykonanie ścianki oddzielającej arenę sportową od zespołu szatni z dostawą i montażem naświetli 57 m kw. - Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej drewnianej oraz montaż drzwi aluminiowych - 12,60 m kw. - Demontaż 40,95 m rur stalowych i 10 szt grzejników żeliwnych oraz wykonanie instalacji c.o. - 81,9m z rur Cu oraz 10 szt grzejników żel. ( z demontażu) - Montaż 2 szt. szafek hydrantowych wnękowych z wykonaniem podłączenia do instalacji wodociągowej, - Wykonanie tynków na ściankach oraz roboty malarskie - Wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej oraz dostawa i montaż drabinek 0,9x 3,0 m - 28 szt - Dostawa wyposażenia - sprzętu sportowego: zestawu do koszykówki - 2 kpl, zestawu do siatkówki - 1kpl, drążka gimnastycznego - 1 kpl. Szczegółowy zakres rzeczowy określają: - Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, - Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbiór robót budowlanych w części zawierających zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonywania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5000.00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy w PKO BP I Oddz. Opole 68 1020 3668 0000 5302 0015 7776 z dopiskiem: Wadium-przetarg na przebudowę sali gimnastycznej, w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158, z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz.596 i nr 216, poz. 1824)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: 2.1. - Dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2.2. - Udokumentowanie zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 3 robót o rodzaju i wartości odpowiednimi do robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz przedstawienie referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie. 2.3. - Posiadanie certyfikat Autoryzowanego Wykonawcy Podłogi Sportowej oferowanej do wykonania w przedmiotowym zamówieniu 3.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: 3.1.Posiadanie zdolności kredytowej w wysokości min. 100.000 zł lub posiadanie środków własnych w wysokości min. 100.000 zł. 3.2. Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne 4.Udzielenie minimum 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. 5.Posiadanie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia- 500.000 zł, 6.Złożenie kosztorysu ofertowego 7.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków oraz Wykonawców wymienionych w art. 24ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów wyszczególnionych w p-cie na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. złożenie oferty podpisanej przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - druk oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 4. wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia zawierający: imię, nazwisko, zawód, rodzaj i numer posiadanych uprawnień - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 5. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem referencji od zamawiającego, potwierdzających ich należyte wykonanie, wg zał. nr 4 do SIWZ z podaniem ich nazwy, lokalizacji, daty wykonania (data odbioru robót), wartości robót, nazwy i adresu inwestora . 6. kserokopia certyfikatu Autoryzowanego Wykonawcy Podłogi Sportowej oferowanej do wykonania w przedmiotowym zamówieniu, 7. kserokopia uprawnień kierownika budowy przewidzianego do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenia o wpisie ich na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8. polisa OC ( odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, 9. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 10. kosztorys ofertowy, 11. dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 97
  • 2. okres gwarancji i rękojmi - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.niemodlin.org

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Niemodlinie, ul. Opolska 34, 49-100 Niemodlin (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 12:30, miejsce: Zespół Szkół w Niemodlinie, ul. Opolska 34 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.02.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.