eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korytnica › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Korytnica,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Korytnica: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Korytnica,
Numer ogłoszenia: 253694 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89295 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korytnica, ul. Małkowskiego 20, 07-120 Korytnica, woj. mazowieckie, tel. 025 6612284, faks 025 6612260.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Korytnica,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Korytnica, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zm., zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 2017 z uwzględnieniem lat 2018 2023 z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Korytnica, a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego.1.Charakterystyka Gminy Korytnica Powierzchnia gminy wynosi 180,54 km2. Liczba mieszkańców na terenie Gminy Korytnica na dzień 31.12.2012r. wynosi 6604 osób. Około 340 osób mieszka w zabudowie wielorodzinnej osiedle TURNA i około 6264 osoby w zabudowie jednorodzinnej. Gmina Korytnica liczy 41 sołectw . Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych to około 1500. Szacunkowa liczba nieruchomości niezamieszkałych: biura i urzędy 2 2 punkty usługowe w tym handlowe , 100 stacje paliw 1zakłady opieki medycznej 5 punkt apteczny 1 oświata ,nauka i kultura 8 restauracje,bary , 1 W trakcie trwania zamówienia przewiduje się zmianę liczby gospodarstw oraz liczby mieszkańców o około 4%. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Zakres prac obejmuje: 1) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych, c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, 2) odbieranie odpadów wielkogabarytowych,mebli, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,z zastrzeżeniem, że Wykonawca odbierze każdą ilość wystawionych odpadów komunalnych określonych w pkt 1); 3) odbieranie odpadów budowlanych i rozbiórkowych na zgłoszenie indywidualne właścicieli nieruchomości; 4) odbieranie odpadów z cmentarzy na zgłoszenie indywidualne władających nieruchomościami; 2.2. Odbieranie odpadów z zabudowy jednorodzinnej: Na terenie zabudowy jednorodzinnej tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo obowiązywać będzie system workowy zbiórki odpadów komunalnych. 1. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod odpadu 20 03 01: Odbiór niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywać sie będzie w systemie workowym, sprzed furtki. Wprowadza się jeden rodzaj worków , worki czarne na odpady niesegregowane. Worki do odbioru od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych niesegregowanych na wymianę, w ramach reklamacji itp. zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: materiał , folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, oznakowanie , worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone,dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Zamawiającego oraz Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych na odpady niesegregowane. Wykonawca przed pierwszym dniem obowiązywania umowy wyposaży nieruchomości w worki do pierwszego odbioru niesegregowanych zmieszanych zebranych odpadów komunalnych w ilości zapewniającej funkcjonowanie systemu. Listę właścicieli nieruchomości ,którym należy zapewnić dostawę worków przekaże Zamawiający. Częstotliwość odbioru wywozu niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych 2 razy w miesiącu w okresie IV IX, 1 raz w miesiącu w okresie X , III, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego Szacunkową ilość budynków jednorodzinnych podano w pkt.3,ust1 ppkt.1 Dane charakteryzujące zamówienie Realizacja reklamacji nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e mail od Zamawiającego. 3 Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić , faks nr 25 6612 260 lub e mail: bpogorzelska@korytnica.pl Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków na niesegregowane zmieszane odpady komunalne po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru zebranych niesegregowanych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, 2. zagospodarowanie odebranych niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów, 2. Selektywnie zebrane odpady komunalne odpady segregowane, w tym odpady opakowaniowe kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40,20 01 99: Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym, sprzed furtki. Wprowadza się cztery rodzaje workówżółty na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowaniowych odpadów wielomateriałowych, niebieski na odpady z papieru i tektury, biały na odpady ze szkła, szary , na popiół Worki do odbioru od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji itp. zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry materiał , folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, kolorystyka i pojemność żółty , 120 l, niebieski , 120 l, biały , 60 l,szary , 60l, oznakowanie , worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do segregacji odpadów. 2. Wykonawca przed pierwszym dniem obowiązywania umowy wyposaży nieruchomości w worki do pierwszego odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych w ilości zapewniającej funkcjonowanie systemu. Listę właścicieli nieruchomości ,którym należy zapewnić dostawę worków przekaże Zamawiający. 3. Częstotliwość wywozu worków do odbioru od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych 1 raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 4. Realizacja reklamacji nieodebrane z nieruchomości worki zgodnie zharmonogramem, brak worków na wymianę itp. w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić , faks nr 25 6612 260 lub e mail: bpogorzelska@korytnica.pl 5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych tj: papier, szkło, plastik/metal/odpady4 wielomateriałowe, po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków,zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 3. Odpady komunalne ulegające biodegradacji kod 20 01 08, 20 02 01Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym sprzed furtki. Wprowadza się jeden rodzaj worków , worki zielone na odpady ulegające biodegradacji. Worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji właściciele nieruchomości zapewniają sami na danych nieruchomościach Częstotliwość wywozu worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji :1 raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego.Odbiór worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów ulegających biodegradacji poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów.4. Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36,zużyte opony 16 01 03 Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i zużytych opon odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości. Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i zużytych opon , 2 razy w roku marzec, październik, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i zużytych opon poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w danym miesiącu zbiórki dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 2.3 Odbieranie odpadów z zabudowy wielorodzinnej: 1. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod odpadu 20 03 01 Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników typu KP 7 od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w zabudowie wielorodzinnej. Pojemniki KP 7 zapewnia Wykonawca w formie dzierżawy a właściciele nieruchomości utrzymują je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Ilość budynków wielorodzinnych podano w pkt..3. ust.1,ppkt.2 Dane charakteryzujące zamówienie Częstotliwość odbioru wywozu niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnychgromadzonych w kontenerach KP 7 na zgłoszenia indywidualne zarządcy budynków po uzgodnieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych 5 zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w miesiącu dowodów potwierdzających te czynności, tj. karty przekazania odpadów. 2.Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 i zużyte opony 16 01 03 1 Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie z miejsc wyznaczonych przez zarządców budynków przy kontenerach KP 7,2 Częstotliwość odbioru dpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i zużytych opon, dwa razy w roku marzec, październik, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego.Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego oraz elektronicznego poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 2.4 Odbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkałych: .Na terenie nieruchomości niezamieszkałych obowiązywać będzie system workowo pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. 1. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod odpadu 20 03 01: 1 Odbiór niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych odbywać sie będzie w systemie mieszanym workowo pojemnikowym. Wprowadza się jeden rodzaj worków , worki czarne na odpady niesegregowane. Worki do odbioru od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych niesegregowanych w tym na wymianę, w ramach reklamacji itp. zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: materiał , folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, oznakowanie , worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone,dodatkowona workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych na odpady niesegregowane. 2 Wykonawca przed pierwszym dniem obowiązywania umowy wyposaży nieruchomości niezamieszkałe w worki do pierwszego odbioru niesegregowanych zebranych odpadów komunalnych w ilości zapewniającej funkcjonowanie systemu.Listę właścicieli nieruchomości ,którym należy zapewnić dostawę worków przekaże Zamawiający. 3 Odpady komunalne niesegregowane gromadzone w workach będą odbierane z terenu nieruchomości niezamieszkałych wymienionych w pkt.3 ust.1 ppkt.3.Dane charakteryzujące zamówienie 4 Odpady komunalne niesegregowane gromadzone w pojemnikach 1100l i KP 7 będą odbierane z terenu nieruchomości niezamieszkałych wymienionych w pkt.3 ust.1 ppkt.4.Dane charakteryzujące zamówienie Pojemniki 1100l i KP 7 zapewnia Wykonawca w formie dzierżawy a właściciele nieruchomości niezamieszkałych utrzymują je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 5 Częstotliwość odbioru niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych w workach 2 razy w miesiącu w okresie IV IX, 1 raz w miesiącu w6 okresie X , III, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Częstotliwośc odbioru wywozu niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach 1100l i KP 7 będzie się odbywać na zgłoszenia indywidualne właścicieli nieruchomości 6 Realizacja reklamacji nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić , faks nr 256612260 lub e mail: bpogorzelska@korytnica.pl 7 Obowiązkiem Wykonawcy będzie: uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości niezmieszkałych worków na niesegregowane zmieszane odpady komunalne po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru zebranych niesegregowanych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, zagospodarowanie odebranych niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również przedstawienie Zamawiającemu jeden raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów,2. Selektywnie zebrane odpady komunalne odpady segregowane, w tym odpady opakowaniowe kody 150101, 150102, 150104, 150105, 150106, 150107, 200101, 200102, 200139, 200140,200199: 1. Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych obowiązywać będzie system workowo , pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Wprowadza się cztery rodzaje worków: żółty na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowaniowych odpadów wielomateriałowych, niebieski na odpady z papieru i tektury, biały na odpady ze szkła, szary , na popiół. Worki do odbioru od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, selektywnie zebranych odpadów komunalnych dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji itp. zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: materiał , folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, kolorystyka i pojemność: żółty , 120 l, niebieski , 120 l, biały , 60 l,szary , 60l,oznakowanie , worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do segregacji odpadów.2. Wykonawca przed pierwszym dniem obowiązywania umowy wyposaży nieruchomości niezamieszkałe w worki do pierwszego odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych w ilości zapewniającej funkcjonowanie systemu oraz dostarczy pojemniki 1100l i KP 7 . Listę właścicieli nieruchomości ,którym należy zapewnić dostawę worków i pojemników przekaże Zamawiający. 3. Częstotliwość wywozu worków od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych 1 raz w miesiącu, zgodnie harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego.Częstotliwość odbioru wywozu segregowanych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach 1100l będzie się odbywać na zgłoszenia indywidualne właścicieli nieruchomości. 4. Realizacja reklamacji nieodebrane z nieruchomości worki zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub email od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić ,faks nr 256612260 lub email bpogorzelska@korytnica.pl 5. bowiązkiem Wykonawcy będzie uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości niezamieszkałych worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych papier, szkło, plastikmetalodpady wielomateriałowe, po każdorazowym odbiorze. Ilość odpadów w 2012 r. w tonach zmieszane odpady komunalne 145,6, papier 20,12, szkło, 69,29, plastik, 14,3, metale5,69, odpady wielkogabarytoweo,86, razem 255,86..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp z. o. o., ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 687476,40

  • Oferta z najniższą ceną: 687476,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1315913,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.