eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa 22 szt. digestoriów dla Wydziału Farmaceutycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Banacha 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Warszawa: Dostawa 22 szt. digestoriów dla Wydziału Farmaceutycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Banacha 1
Numer ogłoszenia: 253684 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 22 szt. digestoriów dla Wydziału Farmaceutycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Banacha 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 22 szt. digestoriów dla Wydziału Farmaceutycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie wg załącznika nr 5; Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie przedstawienie w wykazie minimum jednej wykonanej dostawy w zakresie dostaw digestoriów o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł z załączonym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca świadczył dostawę, ujęta w ww. wykazie, z należytą starannością. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) certyfikat wdrożenia i funkcjonowania systemu jakości ISO w zakresie projektowania, produkcji oraz serwisu systemów zabudowy pomieszczeń laboratoryjnych oraz dygestoriów; 2) certyfikat zgodności wydany przez akredytowane, niezależne laboratorium, potwierdzający bezpieczną pracę dygestorium jako kompletnego urządzenia - spełnienie normy PN-EN 14175(ze względu na wysokość istniejących pomieszczeń laboratoryjnych wymaga się dopasowania wymiarów zewnętrznych wskazanej ilości dygestoriów do zastanych warunków technicznych - z tym, że wymiary wewnętrzne komory roboczej, muszą być identyczne z komorą certyfikowanego typoszeregu); 3) dla blatów ceramicznych: a) atest higieniczny Zakładu Higieny Komunalnej PZH, b) atest higieniczny Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku PZH, c) świadectwo z Zakresu Higieny Radiacyjnej o spełnieniu wymogów z zakresu higieny radiacyjnej, d) zaświadczenie wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą, potwierdzające, że zastosowana ceramika techniczna(dotyczy blatów w dygestoriach oraz zlewów i zlewików ceramicznych w stanowiskach do mycia i nadstawkach instalacyjnych jest spiekiem ceramicznym o najwyższych parametrach użytkowych a także gwarantująca przynajmniej zgodność z normami: EN993-1, EN 993-5, EN 993-6, EN 821-2, EN ISO 10545-14, EN ISO 10554-11, EN ISO 10545-13, e) zaświadczenie wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą, stwierdzający chemoodporność na minimum 25 substancji chemicznych (w tym barwników) takich jak: eozyna min.1%, czerwień kongo min. 1%, jodyna, fiolet krystaliczny min. 1%, kwas siarkowy min. 96%, kwas azotowy 70%, kwas chlorowodorowy 37%, kwas fosforowy min. 85%, wodorotlenek sodu min. 40%, chloroform, toluen, ksylen, formaldehyd min. 40%, aceton, azotan srebra min. 10%, fenol min. 85%, woda królewska, kwas nadchlorowy min. 60%, kwas bromowodorowy min. 48%,, wodorotlenek amonu min. 25%, benzyna, oleje mineralne, eter etylowy nafta, terpentyna, f) dokumentację techniczno-ruchową dygestoriów stanowiących przedmiot zamówienia, g) certyfikat CE wystawiony przez producenta sprzętu dla oferowanych dygestoriów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych III piętro p. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych III piętro p. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nr sprawy nadany przez Zamawiającego AEZ/S-135/2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.