To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Warszawa: całodobowa ochrona fizyczna mienia znajdującego sie w Parku Ujazdowskim
Numer ogłoszenia: 253617 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215529 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oczyszczania Miasta, Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 277 04 70, faks 22 6282674.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowa ochrona fizyczna mienia znajdującego sie w Parku Ujazdowskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona mienia Parku Ujazdowskiego. 2) Ochrona parku będzie prowadzona w patrolach 1-osobowych przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia przez: - dwa patrole 1-osobowe w terminie od 01.12.2013 r. do 30.04.2014 r. - trzy patrole 1-osobowe w terminie od 01.05.2014 r. do 30.09.2014 r. - dwa patrole 1-osobowe w terminie od 01.10.2014 r. do 30.11.2014 r. 3) Do obowiązków agentów ochrony należy: - całodobowa ochrona mienia obejmująca: szatę roślinną, małą architekturę w tym rzeźby, ławki, trejaż, altanę mostek, sieć nawadniającą, oświetlenie terenu, sieć energetyczną, toaletę, urządzenia zabawowe i ogrodzenie parku z czterema bramami, - 24 - godzinne patrolowanie parku w 1 - osobowych patrolach, - zamykanie bram na noc w godz. 21.00 - 24.00 po uprzednim poinformowaniu Użytkowników (Zleceniodawca będzie ustalał godziny zamykania parku w zależności od pory roku) i otwieranie bram o godz.6.00, - zapobieganie oraz udaremnianie kradzieży i dewastacji roślinności, infrastruktury parku, toalety, urządzeń zabawowych itp., Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn niezależnych od niego we wnętrzu toalety Użytkowanej w godzinach otwarcia Parku, - niezwłoczne powiadamianie Zleceniodawcy o dewastacji, kradzieży i innych przypadkach mających związek z patrolowanym obiektem, - nadzór nad przestrzeganiem przez Użytkowników regulaminu parku oraz zwracanie uwagi w sposób grzeczny i stanowczy osobom nie przestrzegającym regulaminu, - zabezpieczenie uszkodzonych elementów wyposażenia parku tak, aby nie stanowiły zagrożenia dla Użytkowników, - utrzymanie porządku i czystości w przekazanym przez ZOM domku dla agentów, - niezwłoczne powiadomienie Zleceniodawcy, firmy wykonującej prace porządkowo-ogrodnicze, firmy konserwującej układ wodny, sieć wod-kan i nawodnienie oraz serwisanta toalety o przypadkach wymagających nagłej interwencji, - prowadzenie książki służby w sposób ustalony przez Zleceniodawcę, - wykonywanie drobnych, bieżących napraw domku, - przestrzeganie regulaminu ochrony mienia Parku Ujazdowskiego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM SERVICE SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MM SERVICE SECURITY" SP. Z O.O.
- MM SERVICE SECURITY sp. z o.o., ul. 3 Maja 64/66, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155623,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141278,59
Oferta z najniższą ceną: 141278,59 / Oferta z najwyższą ceną: 231988,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
- Świadczenie usług ochrony
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.