Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siedlce: rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie przy Al. Legionów 46
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Okręgowy w Siedlcach, do kontaktów: - w zakresie spraw formalnoprawnych specjalista d/s zam. publicz. Leszek Chmielewski, tel/fax (025)640-70-15; w zakresie przedmiotu zamówienia st. inspektor d/s inwestycji Janusz Konieczny, tel/fax (025)633-14-08, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325235 w. 203, fax 025 6326198, e-mail: leszek.ch@sosiedlce.internetdsl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie przy Al. Legionów 46. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie przy Al. Legionów 46 polegająca na: wykonaniu robót budowlanych przy czynnym obiekcie (w tym instalacyjnych i towarzyszących)związanych z rozbudową i modernizacją w/w obiektu, których charakter i zakres został określony w SIWZ oraz w przygotowanej i zatwierdzonej do realizacji dokumentacji projektowej; dostawie i montażu regałów przesuwnych do pomieszczeń archiwalnych modernizowanego obiektu zgodnie ze SIWZ oraz z dokumentacją projektową; wyposażeniu pomieszczeń sanitarnych budynku w osprzęt łazienkowy(kosze,suszarki,lustra,uchwyty,wieszaki)oraz wyposażenie budynku w informację wizualną(godła państwowe,tabliczki drzwiowe). Siedziba Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie mieści się w obiekcie zlokalizowanym na działce gruntu nr 895 o powierzchni 0,4318 ha położonej przy Al. Legionów 46 w Garwolinie. Istniejący obiekt składa się z 2 funkcjonalnie połączonych ze sobą budynków: budynku głównego, dwukondygnacyjnego, wybudowanego w okresie międzywojennym metodą tradycyjną (murowaną), z wysokim dachem dwuspadowym i dużym tarasem od szczytu oraz drugiego budynku trzykondygnacyjnego, (połączonego z budynkiem głównym łącznikiem), wybudowanego w latach 60-tych XX w. metodą tradycyjną, ze stropodachem wentylowanym, krytym papą. Powierzchnia zabudowy całego obiektu wynosi 941,80 m2, powierzchnia użytkowa wynosi 1.759,00 m2. Obiekt wyposażony jest w: instalację centralnego ogrzewania zasilaną z własnej kotłowni gazowej, instalację i sieć wod.-kan. oraz kanalizację deszczową, instalację elektryczną, telefoniczną, instalację gazową. Teren posesji jest zagospodarowany, urządzony i ogrodzony. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 08-400 Garwolin, Al. Legionów 46. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe 28.51.10.10 - 28.51.10.10 Oryginalny kod CPV: 25.23.20.00 - Wyroby sanitarne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie polegająca na wykonaniu robót budowlanych przy czynnym obiekcie (w tym instalacyjnych i towarzyszących); dostawa i montaż regałów przesuwnych do pomieszczeń archiwalnych; wyposażenie pomieszczeń sanitarnych budynku w osprzęt łazienkowy oraz wyposażenie budynku w informację wizualną. Po rozbudowie i modernizacji powierzchnia zabudowy całego obiektu winna wynosić 1.078,60 m2, powierzchnia użytkowa 3.539 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Wymagane wadium: 300.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Wykonawcy spełniający wymagania z art.22ust.1Pzp,2)Wykonali w charakterze wykonawcy w sposób należyty w okresie ostatnich 5lat(2001-2006) a jeżeli okres prowadzenia dział.jest krótszy-w tym okresie,min.2roboty bud.dot.obiektów kubat.,każda o wartości nie mniejszej niż 8 mln zł brutto,odpowiad. swoim rodzajem robotom bud. stanowiącym przedmiot zam;3)Dysponują osobami zdolnymi do wyk.przedm.zam.,tj.osobami,które będą skierowane do pełnienia samodziel.funkcji kier.w bud.,(w tym kier.budowy),związanych z realizacją robót bud.i które posiadają:-uprawnienia do pełnienia samodziel.funkcji kier.w bud.wymagane zgodnie z przep.ustawy z 07.07.94r.Prawo budowl.,-aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorz.zawod.,-min.5letnie doświadczenie na stanowisku kierownika bud.(wymagane dla kierownika bud.),4)Posiadają przeciętną liczbę zatrud.pracowników w okresie ostatnich 3lat (2004-2006),a w przypadku gdy okres dział.jest krótszy-w tym okresie-w wysokości min.50 osób w każdym roku;5)Posiadają potencjał tech.-minmalne wymagania: samochodowe środki transportu-2szt.,koparka-1szt.,żuraw(dźwig)stacjonarny-1szt.,rusztowania syst.o pow. 500m2.,agregat tynkarski 1szt.,agregat betoniarski-1szt.;6)Posiadają aktualną polisę OC o wart.min. 500.000zł.7)Posiadają środki finans.lub zdolność kredytową w wys.nie mniejszej niż 1.000.000zł;8)Osiągnęły za okres ostatnich 3 lat obrotowych średnioroczne przychody ze sprzedaży robót budowlanych w wysokości co najmniej 4.000.000zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.06.2006, cena - 1100. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.06.2006, godzina 10:30, Sąd Okręgowego w Siedlcach, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, pok. nr 209.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.05.2006.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024r.
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW STUDENTÓW JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, STUDIÓW PIERWSZEGO, DRUGIEGO I TRZECIEGO STOPNIA ORAZ DOKTORANTÓW
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W na odcinku Golice - Golice-Kolonia
- Modernizacja sufitu podwieszonego Auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu w Siedlcach zlokalizowanego przy ul. Żytniej 39 w Siedlcach według formuły zaprojektuj i wybuduj
- Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Dostawa materiałów sanitarnych, wentylacyjnych i elektrycznych na potrzeby USK
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Bieżąca konserwacja pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Płocku.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.