eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › pełnienie nadzoru inżynierskiego nad realizacją Projektu rewitalizacja przestrzeni rynku miejskiego w historycznej zabudowie - Krasnystaw\ nr Z/2.06/I/1.4/178/06

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25344

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Krasnystaw: pełnienie nadzoru inżynierskiego nad realizacją Projektu rewitalizacja przestrzeni rynku miejskiego w historycznej zabudowie - Krasnystaw\ nr Z/2.06/I/1.4/178/06 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Krasnegostawu, do kontaktów: Radosław Dąbrowski, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, fax 082 5762377, e-mail: info@krasnystaw.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krasnystaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inżynierskiego nad realizacją Projektu rewitalizacja przestrzeni rynku miejskiego w historycznej zabudowie - Krasnystaw\ nr Z/2.06/I/1.4/178/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inżynierskiego nad realizacją Projektu \Rewitalizacja przestrzeni rynku miejskiego w historycznej zabudowie - Krasnystaw\ nr Z/2.06/I/1.4/178/06 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty, jakie należy załączyć do oferty określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Nadzór, kierowanie i administrowanie realizacją Projektu włącznie z: pełnieniem roli Inżyniera Projektu zgodnie z warunkami FIDIC przy realizacji projektów w ramach ZPORR. organizacją i koordynacją procesu inwestycyjnego, sprawowaniem nadzoru inwestorskiego zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, przygotowywaniem raportów, prowadzeniem sprawozdawczości, bieżącym rozliczaniem finansowym i rzeczowym robót, przygotowaniem wszelkich niezbędnych informacji do finalnego finansowego i rzeczowego rozliczenia całego Projektu finalnym finansowym i rzeczowym rozliczeniem umowy objętej Projektem 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 24.09.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium 7500 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: branża budowlana, drogowa, elektryczna, sanitarna, nadzoru i badań archeologicznych. 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Kwalifikacje specjalistów zaangażowanych do świadczenia Usług muszą być następujące: 1. Specjalista 1 - Kierownik Zespołu co najmniej 2 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika zespołu lub menadżera/kierownika projektu, wykształcenie - wyższe z dziedziny ekonomii, prawa lub przedmiotu technicznego oraz udowodnione doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzi, znajomość warunków wg jednej z procedur: FIDIC, DIS, Practical Guide to PHARE, ISPA & SAPARD contract procedures oraz polskiego prawa budowlanego. 2. Specjalista 2 - Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych: umiejętność wykonywania obmiarów oraz sporządzania i weryfikacji kosztorysów, znajomość polskiego prawa budowlanego, polskich standardów w budowie instalacji i urządzeń j.w. min. 3 letni staż na stanowisku inspektora nadzoru, 3)Specjalista 3 - Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych: mający co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonawstwie i nadzorze (liczone łącznie, w tym przynajmniej jeden rok w nadzorze) robót elektroenergetycznych i AKPiA w obiektach budownictwa przemysłowego, wykształcenie - w zakresie niezbędnym do posiadanych uprawnień, umiejętność wykonywania obmiarów oraz sporządzania i weryfikacji kosztorysów, znajomość polskiego prawa budowlanego, polskich norm w robotach elektrycznych, 4.Specjalista 4 - Inspektor Nadzoru w specjalności ogólnobudowlanej: mający co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonawstwie i nadzorze (liczone łącznie, w tym przynajmniej jeden rok w nadzorze) robót ogólnobudowlanych w zakresie budownictwa komunalnego lub przemysłowego, wykształcenie - w zakresie niezbędnym do posiadanych uprawnień, umiejętność wykonywania obmiarów oraz sporządzania i weryfikacji kosztorysów, znajomość polskiego prawa budowlanego, polskich norm w robotach ogólnobudowlanych. 5. Specjalista 5 - Inspektor Nadzoru w specjalności drogowej mający co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonawstwie i nadzorze (liczone łącznie, w tym przynajmniej jeden rok w nadzorze) robót drogowych, wykształcenie - w zakresie niezbędnym do posiadanych uprawnień, umiejętność wykonywania obmiarów oraz sporządzania i weryfikacji kosztorysów, znajomość polskiego prawa budowlanego, polskich norm w robotach drogowych. 6. Specjalista 6 - Inspektor ds. nadzoru i badań archeologicznych zgodnie z ustawą z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r., Nr 162, poz. 1568 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w/s prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579). 7. Specjalista 7 - Inspektor ds. rozliczeń projektów 8. Specjalista 8 - Inspektor ds. zamówień publicznych. 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia. 1) Oferenci, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny. 2) Oferenci, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 3) Oferenci zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2. Oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 3. Formularz stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 5.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - dotyczy Inżyniera Projektu. 5.3. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnień konserwatorskich i archeologicznych. 6. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 6.1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 11:10, siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi MIeszkańców, Plac 3 Maja 29.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.