eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonanie remontu mieszkań na terenie miasta Gliwice w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych"



Ogłoszenie z dnia 2017-02-14

Ogłoszenie nr 25318 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.

Gliwice: wykonanie remontu mieszkań na terenie miasta Gliwice w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania osi priorytetowej X [Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna; Działanie X.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych; Poddziałanie X.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT. RPO dla województwa śląskiego na lata 2014-2020]. Wysokość dofinansowania 85%.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366663


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiającym jest: MIASTO GLIWICE z siedzibą w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21 (Urząd Miasta Gliwice) NIP: 631-10-06-640 w imieniu i na rzecz którego działa: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Plac Inwalidów Wojennych 12 44-100 Gliwice NIP: 631-240-89-84 Niniejsze postępowanie, w imieniu Zamawiającego przeprowadza na podstawie zawartego porozumienia Zarządca którym jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Buda Społecznego Sp. o.o. w Gliwicach

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, krajowy numer identyfikacyjny 27656763200000, ul. ul. Dolnych Wałów  11, 44100   Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 392 900, faks 323 392 962, e-mail jurkiewicz@zbmgliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zbmgliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie remontu mieszkań na terenie miasta Gliwice w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

095/PZ/2016/ZBM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mieszkań na terenie miasta Gliwice w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych". 3.2. Zgodnie z Art.36aa ust.1 PZP Zamawiający wymaga składania ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Numer zadania częściowego Nazwa zadania częściowego 1 Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Marzanki 3/8, ul. Orlickiego 9/14, ul. Skłodowskiej 1/10, ul. Styczyńskiego 55/4, ul. Styczyńskiego 47/9 w Gliwicach w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych". 2 Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Gorzołki 13oficyna/11, ul. Paulińskiej 9oficyna/15, ul. Reymonta 22/3, ul. Św. Jacka 43/5, ul. Wielickiej 32a/1w Gliwicach w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych". 3 Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Franciszkańskiej 24a/2, ul. Franciszkańskiej 23/1, ul. Częstochowskiej 15/1a, ul. Lutyckiej 3/5, ul. Łużyckiej 14/6 w Gliwicach w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych". 3.3. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.4. Zgodnie z Art.36aa ust.2 Zamawiający mogą składać ofertę tylko w odniesieniu do jednej, wybranej części zamówienia. 3.5. Wspólny Słownik Zamówień: CPV - 45000000 - 7 - ROBOTY BUDOWLANE CPV - 45300000 - 0 - ROBOTY INSTALACJI BUDOWLANYCH CPV - 45330000 - 9 - HYDRAULIKA I ROBOTY SANITARNE CPV - 45321000 - 3 - IZOLACJA CIEPLNA CPV - 45310000 - 3 - ROBOTY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ CPV - 45332000 - 3 - INSTAL. WODOCIĄGOWA I KANALIZACYJNA CPV - 45420000 - 7 - ROBOTY W ZAKRESIE ZAKŁADANIA STOLARKI CPV - 45431200 - 6 - UKŁADANIE GLAZURY CPV - 45442100 - 8 - ROBOTY MALARSKIE CPV - 45450000 - 6 - ROBOTY WYKOŃCZENIOWE, POZOSTAŁE. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: a. przedmiary robót oddzielnie dla każdego lokalu mieszkalnego, b. specyfikacja materiałowa. 3.4. Za skuteczne powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca Sposób powiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.5. Koszty przeglądów gwarancyjnych i przeglądu pogwarancyjnego ponosi Wykonawca. Prosimy o uwzględnienie faktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.6. Zamawiający przekaże Wykonawcy bezpłatnie kompletną dokumentację w dniu podpisania umowy (wersja papierowa). 3.7. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę robót w systemie dwuzmianowym. 3.8. Dokonanie wizji w terenie. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. Osobą odpowiedzialną za organizację wizyty na terenie placu budowy jest Pani Olga Włuka, tel. (32) 33-92-978, email: olga.wluka@zbmgliwice.pl Niniejszym pragniemy poinformować, iż wyznaczona osoba nie jest upoważniona do przyjmowania i udzielania ewentualnych odpowiedzi na zapytania do zapisów niniejszej specyfikacji. Formę i terminy procedury reguluje dalsza treść SIWZ oraz przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.9. Rozwiązania równoważne. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Ponadto Zamawiający w odniesieniu do wszystkich norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy "lub równoważny" w przypadku braku przedmiotowego określenia. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art.30 ust.5 Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.10. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 3.11. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.12. Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 3.13. Zamawiający przewiduje jednokrotne fakturowanie w każdym zadaniu częściowym; rozliczenie robót kosztorysem powykonawczym. 3.14. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.15. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.16. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.17. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów. 3.18. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.19. Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.20. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.21. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.22. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.23. Miejsce realizacji: lokale mieszkalne na terenie Miasta Gliwice, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45330000-9, 45321000-3, 45310000-3, 45332000-3, 45420000-7, 45431200-6, 45442100-8, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Marzanki 3/8, ul. Orlickiego 9/14, ul. Skłodowskiej 1/10, ul. Styczyńskiego 55/4, ul. Styczyńskiego 47/9 w Gliwicach w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych".
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT155417.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Przemysłowo- Handlowo- Usługowe POG-TECH Sp. z o.o.,  sekretariat@pog-tech.pl,  Orląt Śląskich 44,  44-100,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139425,74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139425,74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 203126,35
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Gorzołki 13oficyna/11, ul. Paulińskiej 9oficyna/15, ul. Reymonta 22/3, ul. Św. Jacka 43/5, ul. Wielickiej 32a/1w Gliwicach w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT142640.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo- Budowlany PIOTR BOGUSZEWSKI,  zrbb@interia.pl,  Jesionowa 24,  43-197,  Mikołów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111976,84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111976,84
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183880,57
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Franciszkańskiej 24a/2, ul. Franciszkańskiej 23/1, ul. Częstochowskiej 15/1a, ul. Lutyckiej 3/5, ul. Łużyckiej 14/6 w Gliwicach w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT147044.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe MATEO Wójcicki Zbigniew,  wojcickimateo@op.pl,  Portowa 14,  44-100,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128920,95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128920,5
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196595,23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.