eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 253156 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim , al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7378400, faks 062 7378433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Zasady i godziny wykonywania prac dotyczących utrzymania czystości w budynku. 1.Wszelkie prace związane z utrzymaniem czystości Wykonawca będzie wykonywał za pomocą własnego sprzętu, właściwego dla danego rodzaju prac i powierzchni, gwarantującego wysoką jakość świadczonych usług, którego wykaz Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (załącznik nr 1). 2.Wykonawca zakupuje na własny koszt środki czyszczące, zapachowe, dezynfekujące, worki na śmieci, papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe. 3.Prace związane z utrzymaniem czystości Wykonawca wykonuje przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz (załącznik nr 2) przedstawi Zamawiającemu oraz wyznaczy osobę koordynującą pracami, która będzie kontaktować się z Zamawiającym. 4.Pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę realizujący przedmiot zamówienia wykonują powierzone im prace samodzielnie bez możliwości wprowadzania osób trzecich na teren obiektu. 5.Osoby sprzątające zobowiązane są do: - oddawania rzeczy znalezionych na terenie budynku przedstawicielowi Zamawiającego. 6.Wykonawca będzie zgłaszał Zamawiającemu wszelkie nieprawidłowości w stanie poszczególnych urządzeń, pomieszczeń i umeblowania budynku. 7.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, p.poż. i wewnętrznych regulaminów Urzędu oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 8.Wykonawca zobowiązuje się do ochrony mienia na terenie wykonywanych prac. 9.Wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać poza godzinami pracy Starostwa Powiatowego (800 - 1600) z wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie prace porządkowe muszą być wykonane w godzinach pracy Urzędu (do godziny. 1600 ). 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w ilości i rodzaju pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania do godziny 1600 ( pomieszczenia o ograniczonym dostępie ) i poza godzinami pracy Starostwa. 11.Pomieszczenia powinny być otwierane przez pracowników wykonujących prace porządkowe tylko w chwili sprzątania, po sprzątaniu powinno nastąpić ich zamknięcie. 12.Wykonawca zapewni telefoniczny dyżur wyznaczonego przez siebie pracownika w godzinach 800 do 1600 od poniedziałku do piątku w dni robocze w celu umożliwienia Zamawiającemu wezwania tego pracownika w celu uzupełnienia mydła w podajnikach, papieru toaletowego, ręczników papierowych - czas przybycia do siedziby Zamawiającego 30 minut. 13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość polecenia wykonania usługi w soboty. 14.Odpowiedzialność przed Sanepidem w zakresie prac objętych zamówieniem ponosi Wykonawca. 15.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaną usługą. 16.Wszelkie pracę związane ze sprzątaniem pomieszczeń po pracach remontowych i budowlanych będą uzgadniane z Wykonawcą na podstawie odrębnej umowy. ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM W zakres prac wchodzą następujące czynności: 1. W pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych. Lp. Rodzaj prac Częstotliwość 1 Mycie podłóg codziennie 2 Konserwacja podłóg (w pomieszczeniach z podłogą z paneli lub wykładziny PCV) nie rzadziej niż raz w w tygodniu 3 Odkurzanie wykładzin (w pomieszczeniach z wykładziną dywanową) codziennie 4 Ścieranie kurzu z mebli oraz ich konserwacja codziennie 5 Ścieranie kurzu z parapetów okiennych codziennie 6 Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków codziennie 7 Czyszczenie tapicerki meblowej i pranie wykładzin podłogowych na życzenie zamawiającego 8 Czyszczenie lamp sufitowych nie rzadziej niż raz w miesiącu 9 Usuwanie kartonów i innych przygotowanych do usunięcia śmieci codziennie 10 Wymian worków na ścinki w niszczarkach biurowych w momencie gdy worki są już zapełnione 2. W ciągach komunikacyjnych. Lp. Rodzaj prac Częstotliwość 1. Mycie i konserwacja posadzek i schodów codziennie 2. Czyszczenie szyb w drzwiach i gablotach codziennie 3. Mycie drzwi wejściowych do pomieszczeń nie rzadziej niż raz na tydzień 4. Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków codziennie 3. W sanitariatach i kuchniach. Lp. Rodzaj prac Częstotliwość 9. Mycie i konserwacja posadzek codziennie 10. Mycie płytek ściennych i drzwi nie rzadziej niż raz w tygodniu 11. Czyszczenie urządzeń sanitarnych, pojemników na mydło, papier oraz suszarek do rąk codziennie 12. Czyszczenie luster i baterii umywalkowych codziennie 13. Opróżnianie koszów na śmieci i wymiana worków Codziennie 14. Umieszczanie i uzupełnianie w urządzeniach sanitarnych kostek zapachowych W miarę potrzeb 15. Uzupełnianie mydła w płynie, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych codziennie 4. W zakres czynności wchodzi także: 4. mycie okien we wszystkich pomieszczeniach i na klatkach schodowych 2 razy do roku w terminach do 15 kwietnia i do 15 października; 5. czyszczenie żaluzji pionowych (verticale) i rolet okiennych - 2 razy do roku w ramach mycia okien; 6. mycie i czyszczenie wewnątrz i na zewnątrz szklanego szybu urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych (winda) oraz wszystkich drzwi wejściowych do urządzenia - 2 razy do roku w terminach do 15 kwietnia i do 15 października; 7. mycie podłóg w serwerowniach - pracę wykonywane raz w miesiącu w obecności przedstawiciela Zamawiającego; 5. W pomieszczeniach wymienionych poniżej (pomieszczenia o ograniczonym dostępie), konieczne jest wykonywanie prac porządkowych do godziny 1600: 4. pok. 2,3 - parter budynku 5. pok.107, 108, 109 - I piętro budynku; 6. pok. 201, 204, 205, 208, 209, 214, 215, 216 - II piętro budynku. Łączna powierzchnia powyższych pomieszczeń wynosi 219,78 m2. 6. Powierzchnie objęte zamówieniem: -powierzchnia ogółem - 2.238, 25 m2 -ciągi komunikacyjne (korytarz, klatki schodowe) - 414,00 m2 -sanitariaty i kuchnie - 90,75 m2 -pomieszczenia biurowe i sale konferencyjne o podłożu: -z wykładziny dywanowej - 37,49 m2 -z paneli 1.696,01 m2 3.powierzchnia okien - 708,40 m2 7. Obiekt przeznaczony do sprzątania można oglądać codziennie w godzinach 800 - 1600 w obecności przedstawiciela Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia powierzchni i ilości pomieszczeń, które będą objęte czynnościami porządkowymi. Czynności te będą wykonywane na podstawie zamówienia uzupełniającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w ofercie muszą zostać zawarte następujące oświadczenia, dokumenty i informacje: 2.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) - treść oświadczenia zawarta jest w formularzu ofertowym, 2.2.na potwierdzenie spełnienia warunku, iż wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.3.na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 3.1.2 SIWZ wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Aleja Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok. 235.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Aleja Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok. 235.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.