eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Białystok: Wybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej
Numer ogłoszenia: 253141 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku , ul. Złota 4, 15-016 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 7329867, 7328087, faks 0-85 7329865.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz swoich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje doświadczenie zgodnie z zaleceniami Zamawiającego w danym przedmiocie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia będą oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.cenb.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku ul. Złota 4 pok. 100 godz. 9-14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku ul. Złota 4 pok. 110..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Problemy rozwoju i samorealizacji człowieka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozumienie społeczeństwa i osoby ludzkiej - podstawowe problemy Dojrzałość psychiczna - cechy osób samorealizujących się na podstawie badań A. Maslowa. Samoświadomość - możliwość wglądu w siebie - bariery poznawcze i emocjonalne liczba godzin - 40, wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybrane zagadnienia z psychologii rozwojowej, wychowawczej i klinicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Natura uczenia się, uczenie się szkolne. Rozwój psychiczny człowieka. Środowiskowe i wychowawcze uwarunkowania rozwoju psychicznego.Teoria adaptacji i rozwoju Piageta. Wpływ mowy na rozwój dziecka. Charakterystyka rozwoju dziecka i specyfika uczenia się w młodszym wieku szkolnym. Rozwój procesów poznawczych istotny z punktu widzenia nauki szkolnej. Rozwój rozumowania dziecka i problem dojrzałości szkolnej. Cechy indywidualne dziecka istotne z punktu widzenia uczenia się szkolnego. Zachowanie dziecka w trudnych sytuacjach szkolnych. Nieprawidłowości i opóźnienia rozwoju psychoruchowego dziecka. Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu. Specyficzne trudności w uczeniu się matematyki. Zaburzenia dynamiki procesów nerwowych liczba godzin - 40 , wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wybrane zagadnienia z logopedii i zaburzeń rozwoju mowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojęcie mowy. Składniki mowy. Czynniki rozwoju mowy. Teoria rozwoju mowy. Klasyfikacja zaburzeń mowy. Diagnoza Przyczyny i objawy zaburzeń artykulacji. Przyczyny i objawy jąkania. Inne zaburzenia mowy i głosu. Zaburzenia mowy a trudności w uczeniu się liczba godzin - 40, wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wybrane zagadnienia z metodyki kształcenia zintegrowanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Istota koncepcji kształcenia zintegrowanego. Organizacja edukacji zintegrowanej. Ocenianie w kształceniu zintegrowanym. liczba godzin - 15, wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozwijanie ogólnej sprawności ruchowej. Rozwijanie orientacji przestrzennej. Rozwijanie koordynacji wzrokowo - ruchowej. Zasady postępowania z dzieckiem leworęcznym: Systemy stymulacji i korekcji zaburzeń rozwoju ruchowego i koordynacji wzrokowo - ruchowej. Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz liczba godzin ogółem - 15 , wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne liczba godzin: 10, wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metoda kinezjologii edukacyjnej Paula Dennisona. liczba godzin: 10, wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Integracja sensoryczna i jej związek z procesami słuchowo - językowymi i umiejętnością czytania i pisania (aspekt koordynacji ruchowej) liczba godzin : 10, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasady terapii pedagogicznej Etapy terapii pedagogicznej. Diagnoza pedagogiczna nauczyciela - terapeuty jako podstawa planowania pracy z dzieckiem. Deficyty językowe i zaburzenia komunikacyjne a trudności dzieci w czytaniu i pisaniu. Ćwiczenia percepcji i pamięci słuchowej, percepcji i pamięci wzrokowej oraz koordynacji słuchowo - wzrokowo - ruchowej w oparciu o materiał werbalny i niewerbalny. Ćwiczenia poprawnego czytania i pisania w oparciu o metody pracy: A. Smoleńskiej, J. Baran, B. Zakrzewskiej, Z. Pietrzak- Stępkowskiej, metoda struktur wyrazowych. Planowanie zajęć korekcyjno -terapeutycznych w jednostce dydaktycznej. Programowanie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w oparciu o zalecenia postdiagnostyczne, zasady terapii pedagogicznej, spostrzeżenia i obserwacje własne oraz potrzeby percepcyjno - motoryczne dziecka. Omówienie i demonstracja pomocy do poszczególnych rodzajów ćwiczeń. Rola nauczyciela w wykrywaniu zaburzeń rozwojowych i zapobieganiu trudnościom w nauce liczba godzin - 50, wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metody pracy terapeutycznej w klasach starszych i oddziałach przedszkolnych/hospitacje liczba godzin - 32, wykładowca - 2 osoby..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyczyny niepowodzeń w uczeniu się matematyki. Diagnoza trudności matematycznych podstawą planowania pracy korekcyjno - wyrównawczej. Sposoby konstruowania programów do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych stosownie do potrzeb i możliwości dzieci. Metody oddziaływania terapeutycznego. Zasady prowadzenia zajęć liczba godzin - 29, wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przykłady ćwiczeń, gier i zabaw szczególnie przydatnych w prowadzeniu zajęć. liczba godzin - 18, wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patologiczne właściwości procesów nerwowych. Zaburzenia zachowania Zadania nauczyciela - terapeuty w pracy korekcyjno - kompensacyjnej i wyrównawczej. Relacje emocjonalne w rodzinie, współpraca z rodzicami. Metody pracy z dziećmi poprawiające komunikację interpersonalną, podnoszące wiarę we własne siły, usprawniające funkcjonowanie psychospołeczne dzieci liczba godzin - 32, wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Organizacja procesu terapeutycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna charakterystyka procesu terapeutycznego Kompetencje osoby prowadzącej zajęcia typu terapeutycznego Organizacja gabinetu terapii pedagogicznej. Programowanie pracy terapeutycznej Współpraca z nauczycielami uczącymi dziecko i rodzicami dziecka. Przygotowanie pracy końcowej z metodyki (przedmioty 2.5 - 2.9). liczba godzin: 40, wykładowca - 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.