eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Adamów › Remont drogi gminnej w Bliżów 0+400 do 0+550, Budowa drogi gminnej w m.Suchowola 0+000 do 0+109,48

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Adamów: Remont drogi gminnej w Bliżów 0+400 do 0+550, Budowa drogi gminnej w m.Suchowola 0+000 do 0+109,48
Numer ogłoszenia: 253130 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Adamów , Adamów 11b, 22-442 Adamów, woj. lubelskie, tel. +48-084-6186102, faks +48-084-6187715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: adamow.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w Bliżów 0+400 do 0+550, Budowa drogi gminnej w m.Suchowola 0+000 do 0+109,48.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.Kody Wspólnego Słownika Zamówień:kod CPV- 45233120-6, 45111200-0 3.Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłonienie wykonawcy lub wykonawców dla wykonania prac remontowych i budowlanych dróg gminnych. 3.1 ZADANIE NR 1 Remont drogi gminnej w m. Bliżów 1. Stan istniejący. Droga gminna posiada w stanie istniejącym nawierzchnie gruntową. Komunikacyjnie droga gminna łączy się z drogą powiatowa /dz. nr 548/ nr 3253L Adamów - Bliżów - Guciów. Skrzyżowanie ww. dróg znajduje się w m. Bliżów gmina Adamów. Droga powiatowa posiada nawierzchnię bitumiczną, jezdnię szerokości 5,50 m, pobocze gruntowe szerokości 0,70 m. W pasie drogowym drogi gminnej nie znajduje się uzbrojenie podziemne. Grunt pod nawierzchnia drogową zaliczono do grupy nośności podłoża - G1-2. 2. Zakres opracowania. Remont drogi gminnej swoim zakresem obejmuje działki nr 195 i 542 oraz część pasa drogowego drogi powiatowej j.w. na działce nr 548. Szerokość pasa drogowego zmienna od 5,0 m do 7,5 m. 3. Elementy projektowane. długość remontowanego odcinka - 993,12 m, szerokość jezdni - 5,0 m, promienie wyokrąglające na skrzyżowaniu z drogą powiatową - 6,0 m, szerokość poszerzeń na łukach poziomych wskazano na planie sytuacyjnym - rys. nr 1 /W-4 - km 0 + 155,49 - poszerzenie - 0,40 m; W-5 - km 0 + 179,56 - poszerzenie - 0,60 m; W-6 - km 0 + 232,47 - poszerzenie - 1,00 m; W-7 - km 0 + 256,39 - poszerzenie - 1,00 m; W-8 - km 0 + 278,73 - poszerzenie - 1,00 m; W-16 - km 0 + 784,10 - poszerzenie - 1,00 m , parametry łuków poziomych wskazano na rys. nr 1, parametry i usytuowanie łuków pionowych na trasie projektowanego remontu wskazano na rys. 2 /profil podłużny/, Konstrukcja nawierzchni /kategoria obciążenie ruchem - KR2/: Kostka betonowa szara grubości 8,0 cm ograniczona krawężnikiem betonowym o zatopionym wym. 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, Podsypka cementowo - piaskowa grubości 3,0 cm, Podbudowa zasadnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie /frakcja 0/31,5/ grubości 25 cm, Warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm = 1,5 MPa grubości 15 cm. o objętość wykopu - 2551 m3, o objętość nasypu - 0 m3 zużycie na miejscu - 0 m3, nadmiar objętości wykopu - 2551 m3, nadmiar objętości nasypu - 0 m3, bilans - 2551 m3 wykopu . Repery robocze : km 0 + 275,27 /pokrywa studni na działce nr 158 - budynek nr 32 po prawej stronie drogi - H = 277,35 m npm, km 0 + 564,04 /powierzchnia pierwszego stopnia - pierwszy róg - kapliczki - po lewej stronie drogi/ - H = 274,44 m npm. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania został przez zamawiającego podany w Załączniku Nr 10 do SIWZ RIG 271.8.2014 obejmującym min. całość projektu wykonawczo-budowlanego dla Zadania Nr 1 - dla potrzeb niniejszego postepowania ujęto odcinek drogi w zakresie projektu 0+400 do 0+550.3.2 ZADANIE Nr 2 Budowa drogi gminnej w m. Suchowola (ulica) 1. Stan istniejący. Budowana droga leży sieci dróg gminnych. Zlokalizowana jest na działce nr 2304. Obsługuje ona istniejącą zabudowę domów jednorodzinnych. Istniejąca nawierzchnia - podbudowa tłuczniowa. Spadki poprzeczne i podłużne nieregularne. Istniejące uzbrojenie naziemne i podziemne nie koliduje z projektowaną drogą. Przejścia poprzeczne uzbrojenia podziemnego wskazano na rys. nr 2 - profil podłużny. Z uwagi na fakt, ze istniejącą podbudowę z materiału kamiennego wynosi się o ok. 0,31 - 0,40 m nową konstrukcją uzbrojenie poprzeczne do drogi tym bardziej nie wpływa na kolizyjność. 2. Zakres opracowania. Długość projektowanej drogi - 260,03 m. Pas drogowy wydzielają nowe linie rozgraniczające dzielące istniejące działki prywatne. Szerokość nowego pasa drogowego - 9,0 m. Linie rozgraniczające naniesiono na projekt zagospodarowania terenu. Wykaz działek do podziału zawiera strona tytułowa do projektu. Podział działek według odrębnego opracowania geodezyjnego. 3. Projektowane elementy a. konstrukcja remontu od km 0 + 000 do 0 + 056,17; Warstwa ścieralna z kostki betonowej o wym. 8,0 cm , Podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3 cm, /1: 4/, Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm. 0/31,5 mm, Piasek stabilizowany cementem Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm. b. konstrukcja nawierzchni od 0 + 056,17 do 0 + 260,03; Warstwa ścieralna z kostki betonowej o wym. 8,0 cm , Podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3 cm, /1: 4/, Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm. 0/31,5 mm, Piasek stabilizowany cementem Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm na poszerzeniach. Obmiar poszerzenie wg. odrębnego załącznika. c.geometria w planie dla Vp = 40 km/h; Łuk poziomy W-1 km 0 + 067,42: R = 150 m, T = 22,38 m, WS = 1,67 m, Ł = 44,48 m, 2xp = 0,40 pp = 20,00 m PPP km 0 + 025,01 PŁK km 0 + 045,01 KŁK km 0 + 089,48 PPP km 0 + 109,48 ,Łuk poziomy W- 3 km 0 + 181,83 : R = 150 m, T = 24,72 m, WS = 2,02 m, Ł = 49,00 m, 2xp = 0,40 pp = 20,00 m PPP km 0 + 136,78 PŁK km 0 + 156,78 KŁK km 0 + 205,78 PPP km 0 + 225,78 d. profil podłużny : Spadki podłużne według rys. 2.; od km 0 + 000,00 do 0 + 081,17 - i = 0,64 %, od km 0 + 081,17 do 0 + 106,17 - i = 0,88 %, o km 0 + 106,17 do 0 + 131,17 - i = 0,73 %, od km 0 + 131,17 do 0 + 156,17 - i = 1,28 %, od km 0 + 156,17 do 0 + 181,17 - i = 1,68 %, od km 0 + 181,17 do 0 + 206,17 - i = 2,24 %, od km 0 + 206,17 do 0 + 260,03 - i = 1,13 %, e. szerokość nawierzchni; km 0 + 000 do 0 + 025,01- 5,00 m, km 0 + 025,01 do 0 + 045,01 - od 5,00 m do 5,40 m, km 0 + 045,01 do 0 + 089,48 - 5,40 m, km 0 + 089,48 do 0 + 109,48 - od 5,40 m do 5,00 m, km 0 + 109,48 do 0 + 136,78 - 5,00 m, km 0 + 136,78 do 0 + 156,78 - od 5,0 m do 5,40 m, km 0 + 156,78 do 0 + 205,78 - 5,40 m, km 0 + 205,78 do 0 + 225,78 od 5,40 do 5,0 m, km 0 + 225,78 do 0 + 260,03 - 5,0 m. f. spadek jezdni daszkowy - 2 %, g. szerokość pobocza - 0,75 m, h. spadek poprzeczny pobocza - 8 %, i. pochylanie skarpy i przeciwskarpy - 1 : 1,5, j.od km 0 + 081,17 do 0 + 131,17 prawą skarpę należy obłożyć na całej szerokości betonową płytą ażurową o wymiarach 0,40 x 0,60 x 0,10 m 4. Roboty ziemne : objętość wykopu - 237 m3, objętość nasypu - 250 m3 zużycie na miejscu - 159 m3, nadmiar objętości wykopu - 78 m3, nadmiar objętości nasypu - 91 m3, bilans - 27 m3 nasypu. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania został przez zamawiającego podany w Załączniku Nr 10 do SIWZ RIG 271.8.2014 obejmującym min. całość projektu wykonawczo-budowlanego dla Zadania Nr 2 - dla potrzeb niniejszego postepowania ujęto odcinek drogi w zakresie projektu 0+000 do 0+109,48 Wszystkie prace związane z budową objętą niniejszym postępowaniem należy bezwzględnie wykonywać w oparciu o posiadaną dokumentację projektowo-techniczna oraz wykorzystanie wiedzy i doświadczenia oraz przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na realizację przedsięwzięcia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - Art.83 Uzp 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Szczegółowe informacje zawarte są w treści niniejszej SIWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. 8. Wymagania stawiane wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; a)W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy, że wymagania podstawowe będą spełnione przy zastosowaniu prawidłowych metod wykonania i przy przestrzeganiu zasad sztuki budowlanej. b)Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył potrzebne mu uzupełniające informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wymagania dot. Gwarancji - Zamawiający otrzyma gwarancje opisane w Projekcie umowy - stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ.Wszystkie występujące prace w poszczególnych branżach, opisane są w projekcie technicznym STWiOR dla branż. Wycena na etapie przygotowywania oferty odbywać się będzie na podstawie przedmiarów prac. Wybrany wykonawca przed podpisaniem umowy musi złożyć kosztorys wypełniony w sposób szczegółowy, zapisy opisane w Dz. XIV ust.10 pkt.3 niniejszej SIWZ. Równoważność - technologiczna, materiałowa i inna Gdziekolwiek powołane są konkretne normy przepisy lub zastosowane rozwiązania materiałowe, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne dostarczone towary, oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania norm i przepisów, o ile w dokumentach nie postanowiono inaczej. Mogą być również stosowane inne odpowiednie normy i przepisy zapewniające zasadniczo równy lub wyższy poziom wykonania, pod warunkiem wcześniejszej ich akceptacji przez Zamawiającego Przy czym rozwiązania równoważne nie mogą być sprzeczne z zapisami, że wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu robót powinny być nowe, w gatunku bieżąco produkowanym oraz powinny mieć: 1.oznakowanie znakiem CE oznaczające, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską, wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego, uznanego przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo, 2.deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej wydaną przez producenta, jeżeli dotyczy ona wyrobu umieszczonego w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa określonym przez Komisję Europejską, albo, 3.oznakowanie znakiem budowlanym oznaczające, że są to wyroby nie podlegające obowiązkowemu oznakowaniu CE, dla których dokonano oceny zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, bądź uznano za (regionalny wyrób budowlany). Zamawiający dla wszystkich rozwiązań wskazuje, aby oznakowanie powinno umożliwiać identyfikację producenta i typu wyrobu, kraju pochodzenia, daty produkcji. Zamawiający uzna za rozwiązania równoważne dla zastosowanych materiałów a mających wpływ na technologię wykonania, na które wykonawca posiadać będzie dokumentację na podstawie której będzie można uzyskać jednoznaczną informację o parametrach fizycznych, technicznych i jakościowych, tj; Podane w dokumentacji technicznej projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarze robót nazwy własne, handlowych znaków towarowych (materiałów i urządzeń) stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych [parametrów fizyko-technicznych], co najmniej takich jak wskazane w udostępnionych dokumentach technicznych. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaproponowane materiały - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej. Równoważność produktów i technologii będzie weryfikowana przy udziale autora projektu. Brak akceptacji ze strony autora projektu skutkuje odrzuceniem oferty. W celu wykazania, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry należy dołączyć dokumenty do składanej oferty, w których zawarte informacje jednoznacznie wskazywały będą posiadane wymagane przez zamawiającego w posiadanej dokumentacji projektowo-technicznej parametrów które wykonawca uzyska nie będą gorsze jak założone w udostępnionej przez zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia, tj .Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2 w wysokości: 7500,00 zł, słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100 gr. 2.1. Ustala się wadium dla Zadania Nr 1 w wysokości 5100,00 - słownie pięć tysięcy sto złotych 00/100 gr 2.2 Ustala się wadium dla Zadania Nr 2 w wysokości 2400,00 zł - słownie dwa tysiące czterysta złotych 00/100 gr 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2013-09-17, sposób przekazania: sposób przekazania 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Tomaszów Lubelski 47 9639 0009 2002 0050 0122 0014 WADIUM - Remont drogi gminnej w Bliżów 0+400 do 0+550, Budowa drogi gminnej w m.Suchowola 0+000 do 0+109,48, dla całości zakresu określonego jako Zadanie Nr 1, Zadanie 2. 4.1 Wadium wnoszone związane z zadaniem Nr 1 - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Tomaszów Lubelski 47 9639 0009 2002 0050 0122 0014 WADIUM - Remont drogi gminnej w m. Bliżów 4.2 Wadium wnoszone związane z zadaniem Nr 2 - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Tomaszów Lubelski 47 9639 0009 2002 0050 0122 0014 Wadium - Remont drogi gminnej w m. Suchowola (ulica) 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta-poręczyciela.10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w Art. 45 i 46 Ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. ocena dokonana będzie przez warunki krańcowe spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna za spełniony tak stawiany warunek, wykonanie zadania inwestycyjnego, które zakresem swojego wykonania odpowiadają zakresem rzeczowym opisanym niniejszego postępowania.Zamawiający uzna za spełniony tak stawiany warunek, wykonanie zadania inwestycyjnego, które zakresem swojego wykonania odpowiadają zakresem rzeczowym opisanych w zadaniach Nr 1 i Nr 2 niniejszego postępowania- osobno dla każdego z nich lub łącznie jeżeli wykonawca prawidłowo wykonywał zadanie inwestycyjne odpowiadające realizacji objętej niniejszym postępowaniem przetargowym; a)warunek do spełnienia wiedzy i doświadczenia w zakresie budowy dróg jak w projektach dla postępowań w zakresie technologii wykonania; w niniejszym postępowaniu - wykonanie prac o nie mniejszym zakresie jak ;- dla zadania Nr 1 - 400 m2 - dla Zadania Nr 2 - 700 m2, , lub wykonawca składający swoją ofertę dla zadań oznaczonych jako Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2 musi udokumentować poprawne wykonanie 1100 m2 ocena dokonana będzie przez warunki krańcowe spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie tak stawianego warunku, kiedy wykonawca wykaże:- posiadanie lub dysponowanie na czas wykonywania zadania inwestycyjnego objętego niniejszym postępowaniem przetargowym potencjałem technicznym. Tak stawiany warunek zostanie spełniony przez wykonawcę, który wskaże posiadanie lub dysponowanie sprzętem i zasobami technicznymi nie mniejszymi jak znajdującym się w wykazie sprzętu w przedmiarach robót, na spełnienie warunku wykonawca składa zestawienie sprzętu którym dysponował będzie do realizacji zadania oznaczonego jako Zadanie Nr 1, Nr 2 lub kombinacją Zadań na które wykonawca składa swoją ofertę ocena dokonana będzie przez warunki krańcowe spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie tak stawianego warunku, kiedy wykonawca wykaże:- zatrudnienie lub dysponowanie osobami mogącymi pełnić funkcje nadzoru prac. Zamawiający przez tak podany zapis rozumie, że wykonawca posiada lub dysponuje w swoich zasobach kadrowych na czas realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przetargowym - osoby, które mogą pełnić samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z dn. 16 maja 2006 r. , Nr 83, poz. 578 ze zmianami); a. podsiadają stosowne uprawnienia budowlane w specjalności, które pozwalają nadzorować i kierować robotami w zakresie; a1. budowy dróg - dla Zadania Nr 1 i Nr 2 Wykonawca oprócz danych z ust. 1 pkt.3 lit. a,- w załączniku Nr 6 wskaże ogólną ilość osób uczestniczących w wykonaniu zadania , będącymi pracownikami lub będącymi w dysponowaniu wykonawcy na czas realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. ocena dokonana będzie przez warunki krańcowe spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie OC- lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia oraz zdolności kredytowej lub środków finansowych. Zamawiający ustanawiając ww. zapisy dot. zdolności ekonomicznej i finansowej, uzna za spełnione jeżeli; - wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, dotyczące spełniania warunku - uzna za spełnione przez wykonawcę gdy; A. Oferta składana dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2 a)zdolności kredytowej lub środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 150000,00 zł, dla każdego zadania z osobna lub łącznie 300000,00 zł b) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250000,00 zł., dla każdego zadania z osobna Zamawiający ustanawiając ww. zapisy dot. zdolności ekonomicznej i finansowej, uzna za spełnione jeżeli; a) Dot. A lit.a- wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)Dot. .A lit.b - wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. ocena dokonana będzie przez warunki krańcowe spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 2. Zapisy Art. 144 ust.1 ustawy stosuje się odpowiednio, a mają zastosowanie wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem jej nieważności, zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą z zastosowaniem dla; 2.1. zmiana wynagrodzenia, 2.2. zmiana terminu wykonania prac, 2.3. pozostałe ustalenia. Ad.2.1 2.1.1. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia, dla wykonania powierzonego zadania inwestycyjnego objętego niniejszym postępowaniem przetargowym. Ad.2.2 2.2.1.Wykonawca za pisemnym zajęciem pozytywnego stanowiska na wniosek zamawiającego, może ubiegać się o zmianę terminu wykonania zamówienia. Termin wskazany w niniejszej SIWZ, tj. 3 październik 2014 r. jest datą skrajną i nieprzekraczalna dla wykonawcy. Każdy termin, który wykonawca chce skrócić powyżej 20 dni, musi się zwrócić do zamawiającego o zajęcie stanowiska na piśmie, w przeciwnym razie termin zakończenia traktowany jest jako data skrajna podana przez zamawiającego. 2.2.2. W sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili niniejszego postępowania przetargowego, dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w innym zakresie jak wskazano w pkt. 2.2.1.- zwłaszcza, gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. w przypadku wykonywania zamówienia dodatkowego, siły wyższej. Przez siłę wyższą zamawiający rozumie; warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie terminowe prac, 2.2.3. Rozpoczęcie prac możliwe jest w terminie innym jak zapisy określające jako termin 14 dniowy. Rozpoczęcie wcześniejsze możliwe jest po przyjęciu placu budowy. Opóźnienie w rozpoczęciu prac po przyjęciu placu budowy powyżej 14 dni, zamawiający dopuszcza dla warunków zewnętrznych, które mają bezpośredni wpływ na technologię w wykonywaniu prac związanych z zakresem niniejszej umowy, mogące spowodować narażenie bezpieczeństwa osób lub mogących mieć niekorzystny wpływ na maszyny i urządzenia. Ad.2.3; 2.3.1.Wyjątkowo bez umowy, dopuszczalne jest wykonanie robót (które wykraczają poza zakres umowny) koniecznych dla natychmiastowego zabezpieczenia wykonywanego obiektu lub robót przed awarią czy katastrofą grożącym bezpieczeństwu budowli, lub pilnego wykonania robót koniecznych dla zapewnienia bezpieczeństwa zatrudnionych pracowników dla uchylenia zagrożenia dla życia lub zdrowia- dokonywane są na podstawie wpisu do dziennika budowy tylko wtedy może być podstawą wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią. Fakt taki musi być zgłoszony zamawiającemu w formie pisemnej z jednoczesnym powiadomieniem inspektora nadzoru działającemu z ramienia zamawiającego w branży dla której powyższy fakt ma miejsce. 2.3.2. W każdej chwili w formie pisemnej akceptacji przez zamawiającego może dojść do zmiany osób nadzorujących wykonanie powierzonego zadania ze strony wykonawcy, czynność taką wykonawca musi uwzględnić na min. 3 dni przed zmianą takiej osoby. 2.3.3. Zawierane umowy w sprawach zamówień publiczny zgodnie z postanowieniami Art. 139 ustawy stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego, wobec powyższego zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy mające bezpośredni wpływ na jej ważność tylko w przypadku zmian regulacji prawnych obowiązujących po dniu podpisania umowy. 2. Umowa o roboty budowlane związana z wykorzystaniem podwykonawstwa, oparta jest na Art.143a, Art.143b i 143d Ustawy Pzp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: adamow.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11B, 22-442 Adamów- pokój Nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11B, 22-442 Adamów- pokój Nr 4 sekretariat zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej w m. Bliżów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejący. Droga gminna posiada w stanie istniejącym nawierzchnie gruntową. Komunikacyjnie droga gminna łączy się z drogą powiatowa /dz. nr 548/ nr 3253L Adamów - Bliżów - Guciów. Skrzyżowanie ww. dróg znajduje się w m. Bliżów gmina Adamów. Droga powiatowa posiada nawierzchnię bitumiczną, jezdnię szerokości 5,50 m, pobocze gruntowe szerokości 0,70 m. W pasie drogowym drogi gminnej nie znajduje się uzbrojenie podziemne. Grunt pod nawierzchnia drogową zaliczono do grupy nośności podłoża - G1-2. 2. Zakres opracowania. Remont drogi gminnej swoim zakresem obejmuje działki nr 195 i 542 oraz część pasa drogowego drogi powiatowej j.w. na działce nr 548. Szerokość pasa drogowego zmienna od 5,0 m do 7,5 m. 3. Elementy projektowane. długość remontowanego odcinka - 993,12 m, szerokość jezdni - 5,0 m, promienie wyokrąglające na skrzyżowaniu z drogą powiatową - 6,0 m, szerokość poszerzeń na łukach poziomych wskazano na planie sytuacyjnym - rys. nr 1 /W-4 - km 0 + 155,49 - poszerzenie - 0,40 m; W-5 - km 0 + 179,56 - poszerzenie - 0,60 m; W-6 - km 0 + 232,47 - poszerzenie - 1,00 m; W-7 - km 0 + 256,39 - poszerzenie - 1,00 m; W-8 - km 0 + 278,73 - poszerzenie - 1,00 m; W-16 - km 0 + 784,10 - poszerzenie - 1,00 m, parametry łuków poziomych wskazano na rys. nr 1, parametry i usytuowanie łuków pionowych na trasie projektowanego remontu wskazano na rys. 2 /profil podłużny/, Konstrukcja nawierzchni /kategoria obciążenie ruchem - KR2/: Kostka betonowa szara grubości 8,0 cm ograniczona krawężnikiem betonowym o zatopionym wym. 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, Podsypka cementowo - piaskowa grubości 3,0 cm, Podbudowa zasadnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie /frakcja 0/31,5/ grubości 25 cm, Warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm = 1,5 MPa grubości 15 cm. o objętość wykopu - 2551 m3, o objętość nasypu - 0 m3 zużycie na miejscu - 0 m3, nadmiar objętości wykopu - 2551 m3, nadmiar objętości nasypu - 0 m3, bilans - 2551 m3 wykopu . Repery robocze : km 0 + 275,27 /pokrywa studni na działce nr 158 - budynek nr 32 po prawej stronie drogi - H = 277,35 m npm, km 0 + 564,04 /powierzchnia pierwszego stopnia - pierwszy róg - kapliczki - po lewej stronie drogi/ - H = 274,44 m npm. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania został przez zamawiającego podany w Załączniku Nr 10 do SIWZ RIG 271.8.2014 obejmującym min. całość projektu wykonawczo-budowlanego dla Zadania Nr 1 - dla potrzeb niniejszego postępowania ujęto odcinek drogi w zakresie projektu 0+400 do 0+550..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogi gminnej w m. Suchowola (ulica).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejący. Budowana droga leży sieci dróg gminnych. Zlokalizowana jest na działce nr 2304. Obsługuje ona istniejącą zabudowę domów jednorodzinnych. Istniejąca nawierzchnia - podbudowa tłuczniowa. Spadki poprzeczne i podłużne nieregularne. Istniejące uzbrojenie naziemne i podziemne nie koliduje z projektowaną drogą. Przejścia poprzeczne uzbrojenia podziemnego wskazano na rys. nr 2 - profil podłużny. Z uwagi na fakt, ze istniejącą podbudowę z materiału kamiennego wynosi się o ok. 0,31 - 0,40 m nową konstrukcją uzbrojenie poprzeczne do drogi tym bardziej nie wpływa na kolizyjność. 2. Zakres opracowania. Długość projektowanej drogi - 260,03 m. Pas drogowy wydzielają nowe linie rozgraniczające dzielące istniejące działki prywatne. Szerokość nowego pasa drogowego - 9,0 m. Linie rozgraniczające naniesiono na projekt zagospodarowania terenu. Wykaz działek do podziału zawiera strona tytułowa do projektu. Podział działek według odrębnego opracowania geodezyjnego. 3. Projektowane elementy a. konstrukcja remontu od km 0 + 000 do 0 + 056,17; Warstwa ścieralna z kostki betonowej o wym. 8,0 cm , Podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3 cm, /1: 4/, Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm. 0/31,5 mm, Piasek stabilizowany cementem Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm. b. konstrukcja nawierzchni od 0 + 056,17 do 0 + 260,03; Warstwa ścieralna z kostki betonowej o wym. 8,0 cm , Podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3 cm, /1: 4/, Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm. 0/31,5 mm, Piasek stabilizowany cementem Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm na poszerzeniach. Obmiar poszerzenie wg. odrębnego załącznika. c.geometria w planie dla Vp = 40 km/h; Łuk poziomy W-1 km 0 + 067,42: R = 150 m, T = 22,38 m, WS = 1,67 m, Ł = 44,48 m, 2xp = 0,40 pp = 20,00 m PPP km 0 + 025,01 PŁK km 0 + 045,01 KŁK km 0 + 089,48 PPP km 0 + 109,48 ,Łuk poziomy W- 3 km 0 + 181,83 : R = 150 m, T = 24,72 m, WS = 2,02 m, Ł = 49,00 m, 2xp = 0,40 pp = 20,00 m PPP km 0 + 136,78 PŁK km 0 + 156,78 KŁK km 0 + 205,78 PPP km 0 + 225,78 d. profil podłużny : Spadki podłużne według rys. 2.; od km 0 + 000,00 do 0 + 081,17 - i = 0,64 %, od km 0 + 081,17 do 0 + 106,17 - i = 0,88 %, o km 0 + 106,17 do 0 + 131,17 - i = 0,73 %, od km 0 + 131,17 do 0 + 156,17 - i = 1,28 %, od km 0 + 156,17 do 0 + 181,17 - i = 1,68 %, od km 0 + 181,17 do 0 + 206,17 - i = 2,24 %, od km 0 + 206,17 do 0 + 260,03 - i = 1,13 %, e. szerokość nawierzchni; km 0 + 000 do 0 + 025,01- 5,00 m, km 0 + 025,01 do 0 + 045,01 - od 5,00 m do 5,40 m, km 0 + 045,01 do 0 + 089,48 - 5,40 m, km 0 + 089,48 do 0 + 109,48 - od 5,40 m do 5,00 m, km 0 + 109,48 do 0 + 136,78 - 5,00 m, km 0 + 136,78 do 0 + 156,78 - od 5,0 m do 5,40 m, km 0 + 156,78 do 0 + 205,78 - 5,40 m, km 0 + 205,78 do 0 + 225,78 od 5,40 do 5,0 m, km 0 + 225,78 do 0 + 260,03 - 5,0 m. f. spadek jezdni daszkowy - 2 %, g. szerokość pobocza - 0,75 m, h. spadek poprzeczny pobocza - 8 %, i. pochylanie skarpy i przeciwskarpy - 1 : 1,5, j.od km 0 + 081,17 do 0 + 131,17 prawą skarpę należy obłożyć na całej szerokości betonową płytą ażurową o wymiarach 0,40 x 0,60 x 0,10 m 4. Roboty ziemne : objętość wykopu - 237 m3, objętość nasypu - 250 m3 zużycie na miejscu - 159 m3, nadmiar objętości wykopu - 78 m3, nadmiar objętości nasypu - 91 m3, bilans - 27 m3 nasypu. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonania został przez zamawiającego podany w Załączniku Nr 10 do SIWZ RIG 271.8.2014 obejmującym min. całość projektu wykonawczo-budowlanego dla Zadania Nr 2 - dla potrzeb niniejszego postepowania ujęto odcinek drogi w zakresie projektu 0+000 do 0+109,48.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.