eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego uczniów klas III - zielona szkoła w roku szkolnym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Bytom: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego uczniów klas III - zielona szkoła w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 25292 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 45 , ul. Zakątek 20, 41-907 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 3867638, 2807022, faks 32 3867638.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego uczniów klas III - zielona szkoła w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu wyjazdu śródrocznego dla 88 uczniów klas III i 7 opiekunów nad Morze Bałtyckie - Wybrzeże Gdańskie w terminie od 13 maja 2013 r. do 26 maja 2013 r. 2. Wymagania, co do obiektu: a) obiekt winien być położony nie dalej niż 500m od morza (w linii prostej) b) obiekt winien być ogrodzony, dozorowany 24h na dobę, monitorowany, oświetlony, ogrzewany, bezpieczny dla dzieci c) wymagane jest zakwaterowanie dla całej grupy w jednym budynku d) wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego, pierwsze lub drugie piętro (bez dzielenia z inną szkołą i osób postronnych) e) pokoje 2,3,4 osobowe, ogrzewane, o jednakowym standardzie dla całej grupy(bez pokoi typu studio), z pełnym węzłem sanitarnym (bieżącą ciepłą wodą) i pojedynczymi łóżkami/tapczanami (bez łóżek piętrowych), codzienne sprzątanie pokoi i łazienek f) wymagane są oddzielne pokoje z łazienkami dla każdego wychowawcy g) stołówka winna znajdować się w budynku mieszkalnym (w miejscu zakwaterowania) h) obiekt winien być wyposażony w salę telewizyjną wyposażoną w tv i video, salę dyskotekową wyposażoną w odpowiedni sprzęt muzyczny (nagłośnienie), sale(ę) mieszczące sprzęt typu: stoły do tenisa stołowego, piłkarzyki, sprzęt sportowy itp. oraz salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych w budynku mieszkalnym i) na terenie obiektu winny znajdować się boiska do gier zespołowych (siatkówka, koszykówka itp.), plac zabaw, miejsce na ognisko j) obiekt winien być wyposażony w basen kryty znajdujący się na terenie ośrodka 3. Wyżywienie: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) przygotowane zgodnie z zasadami HACCP: a) wszystkie posiłki serwowane do stołu b) posiłki urozmaicone, 4. Wykonawca winien zapewnić program rekreacyjno-sportowy dla wszystkich uczestników obejmujący: a) Program animacyjny prowadzony przez wykwalifikowanych animatorów typu: - chrzest morski, karaoke, konkursy plastyczne, - zajęcia sportowe: gry zespołowe - zajęcia edukacyjne: ratownictwo medyczne, pobyt w stadninie koni połączony z przejażdżką konną, zajęcia na basenie krytym z ratownikiem - wyświetlanie filmów dla dzieci - ognisko z pieczeniem kiełbasek - dyskoteki w ośrodku - dyplomy, czapki i drobne upominki dla uczestników (np. słodycze, zabawki, artykuły szkolne) b) co najmniej dwie całodniowe wycieczki autokarowe z przewodnikiem o charakterze edukacyjnym wraz z zapewnieniem suchego prowiantu oraz zapewnienie kosztów wstępu do zwiedzanych obiektów c) co najmniej dwie wycieczki autokarowe bliższe 5. W ramach programu profilaktyki zdrowotnej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: - całodobową opiekę medyczną, tj. pielęgniarkę na miejscu 24h/dobę, lekarza - na każde wezwanie - podstawowe leki: przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, opatrunkowe - w razie konieczności przewóz chorych dzieci odpowiednim środkiem transportu do Ośrodka Zdrowia lub Szpitala 6. Zamawiający przewiduje, iż na Zieloną Szkołę wyjedzie 88 dzieci+7 opiekunów. Ostateczna ilość osób uczestniczących w Zielonej Szkole podana zostanie Wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem (zmniejszenie ilości uczestników w wypadkach losowych 10%) 7. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników Zielonej Szkoły od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie pobytu i podróży. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport autokarem klasy lux (klimatyzacja, WC, TV, DVD, obsługa dwóch kierowców) w obydwie strony (z Bytomia do Ośrodka i z Ośrodka do Bytomia) Miejsce wyjazdu i powrotu - budynek Szkoły Podstawowej Nr 45 w Bytomiu-Szombierkach ul. Zakątek 20 . Wykonawca zobowiązany jest do pomocy przy załadunku bagażu do autokaru i jego rozładunku do pokoi dzieci. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom Zielonej Szkoły suchy prowiant na drogę powrotną. Wykonawca przed wyjazdem zobowiązany będzie doręczyć Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem świadectwo dopuszczalności pojazdu do ruchu drogowego, dokument potwierdzający ostatnie badanie techniczne oraz potwierdzenie przeglądu sprawności pojazdu wystawione w dniu wyjazdu. 9. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 55240000-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63510000-7 usługi biur podróży i podobne 10. Placówka wypoczynku, w której realizowane będzie niniejsze zamówienie winna spełniać wymogi określone zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. (Dz. U. nr 12 poz. 67 z późniejszymi zmianami)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną usługę obejmującą zorganizowanie tzw. zielonej szkoły oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. 3.Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków- w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, któreweryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie o spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania wykonawcy, 4. dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa- należy je złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- oryginał dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć, c) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany ceny jednostkowej brutto i w konsekwencji wynagrodzenia Wykonawcy brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Zmiany umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp45bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 45 41-907 Bytom ul. Zakątek 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 45 w Bytomiu 41-907 Bytom ul. Zakątek 20 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.