eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Roboty budowlane wykonywane w ramach budowy pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, roboty zewnętrzne etapu V

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Łomża: Roboty budowlane wykonywane w ramach budowy pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, roboty zewnętrzne etapu V
Numer ogłoszenia: 252892 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane wykonywane w ramach budowy pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, roboty zewnętrzne etapu V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: wykonanie dojść, chodników i placu, ukształtowanie terenu oraz wykonanie drogi objazdowej ppoż. z poszerzeniem przyległego odcinka drogi dojazdowej i przebudową wjazdu z ulicy Akademickiej a także wykonanie parkingu z płyt ażurowych zadarnionych. Nawierzchnię w/w elementów ( z wyjątkiem nawierzchni parkingu ekologicznego) stanowić będzie kostka betonowa typu polbruku, gr.6 i 8 cm, na właściwej podbudowie określonej w projekcie technicznym wykonanie elementów małej architektury obejmuje roboty betoniarskie i murowanie klinkieru, przebudowa i rozbudowa kanalizacji deszczowej obejmuje podłączenie istniejących rur spustowych i zaprojektowanych wpustów, wykonanie studzienek kanalizacyjnych, podłączenie kanalizacji do studni istniejących w przyległej ulicy roboty w zakresie wykonania oświetlenia terenu obejmują ułożenie kabli, montaż słupów i opraw typu parkowego oraz montaż lampy projekcyjnej oświetlającej elewację. 2. Szczegółowy zakres i rodzaj robót budowlanych określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ, na którą składają się: ­ przedmiary robót, ­ poszczególne projekty wykonawcze, ­ właściwe zakresowi specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja projektowa, w zakresie poszczególnych projektów wykonawczych, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych jest opracowaniem wspólnym dla całego zadania inwestorskiego: przedmiar robót precyzuje faktyczny zakres robót będący przedmiotem niniejszego postępowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust 1 ustawy Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.5 złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz; 1.6 spełniają określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w dziale VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 5.1 jest niezgodną z ustawą; 5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp; 5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5.5 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny; 5.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O wykluczeniu z postępowania oraz odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. Kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867), na podstawie przedmiarów robót; 1.3. Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ (załączony w formie oryginału). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert; 2.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4.1 Wykaz wykonanych (zrealizowanych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej wartością i rodzajem (roboty budowlane drogowe, wykonywanie kanalizacji wykonywanie instalacji oświetlenia terenu) przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, opisu robót, dat rozpoczęcia i zakończenia oraz załączy dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie; Wzór wykazu wykonanych robót stanowi - załącznik nr 4 do SIWZ. 4.2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnionych kierowników robót w branżach, które są przedmiotem zamówienia, co zostanie potwierdzone w oparciu o wypełnienie druku Wykaz uprawnionych osób pełniących funkcję kierowników robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i złożone dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 5.1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 5.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; 5.3. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji; 5.4. Oferta oraz wszystkie załączniki winny być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa; 5.5. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę; 5.6. Wykonawców obowiązuje wykorzystywanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania; 5.7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. 6. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej prze podmioty gospodarcze (konsorcja-spółki cywilne): 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 6.2. jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 6.3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo-upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez pranie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do oferty; 6.4. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: a. 1 ppkt 1.3, b. 2 ppkt 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie; 6.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a. Punkcie 2 ppkt 2.1., 2.2., 2.3., 2.5., składa dokument lub dokumenty, wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b. punkcie 2 ppkt 2.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp; 7.2. dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt 7.1.1 lit. a i c oraz ppkt 7.1.2 powinny być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 7 ppkt 7.1.1. lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 8.1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 8.2. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, np. składa utajnione informacje w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem Tajemnica przedsiębiorstwa, lub spina (zszywa) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty; 8.3. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty prowadzone w niniejszym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 8.4. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust.4 ustawy Pzp; 8.5. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z p. zm.) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy przesłany faxem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 12:00, miejsce: na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 120 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.