eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Budowa drogi ul. Pogodna w Zgorzelcu - I etap , budowa oświetlenia drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Zgorzelec: Budowa drogi ul. Pogodna w Zgorzelcu - I etap , budowa oświetlenia drogowego
Numer ogłoszenia: 252862 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, fax 075 77 56 988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgorzelec.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi ul. Pogodna w Zgorzelcu - I etap , budowa oświetlenia drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 .01. 2004r. Prawo Zamówień Publicznych 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie sieci oświetlenia drogowego ulicy Pogodnej w Zgorzelcu, poprzez montaż szafki oświetlenia ulicznego wykonanie i wpięcie do szafki 4 linii kablowych nn, ułożonych w gruncie w rurach osłonowych AROT DVK 75 na długości 680 m, montaż na fundamentach prefabrykowanych 28 szt. słupów oświetleniowych o wysokości H-8 m. wraz z wysięgnikami o długości 0,5 m , oprawami oświetleniowymi wraz z żródłami światła oraz podłączenie ich do wykonanych linii kablowych nn. Łączna długość sieci 904 m. 2. Roboty wykonać należy zgodnie z załączonym do SIWZ Przedmiarem Robót, Opisem Technicznym oraz wyciągiem z Projektu Budowlanego 3. W ramach realizacji robót Wykonawca zobowiazany jest przeprowadzić wszystkie uzgodnienia i wnieść wszelkie opłaty związne z podłączeniem sieci oświetlenia drogowego do zasilania ze strony EnergiaPro S.A. Jelenia Góra oraz wykonac inwentaryzację geodezyjną powykonawczą

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust.1, pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) b) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) c) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) d) Oświadczenia, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do urzędu skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczeni Społecznego lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1 a) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast dokumentu , o ktorym mowa w pkt. 4.1 b składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty: a) Wykazu zrealizowanych przez Wykonawcę, w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. budowie oświetlenia drogowego i wartości łącznie min 200.000 zł, z określeniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. b) Wykazu osób które uczestniczyc przy realizacji zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających ich uprawnienia i kwalifikacje przy czym min. 1 osobą posiadać musi przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwiew zakresie kierowania robotami elektroenergetycznymi oraz przynależeć do włąściwej terenowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty: a) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od Odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgorzelec ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec Wydział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 13:00, miejsce: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7 Punkt Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.