eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wykonanie numerycznej obiektowej mapy zasadniczej w skali 1:500 dla miast Wysoka i Łobżenica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Piła: Wykonanie numerycznej obiektowej mapy zasadniczej w skali 1:500 dla miast Wysoka i Łobżenica
Numer ogłoszenia: 252739 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie numerycznej obiektowej mapy zasadniczej w skali 1:500 dla miast Wysoka i Łobżenica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie numerycznej obiektowej mapy zasadniczej w skali 1:500 miast Wysoka i Łobżenica. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części. 2.1. Pierwsza część zamówienia (I część zamówienia): miasto Wysoka Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Miasto: Wysoka - powierzchnia 482 ha. Ilość działek - 1272 Ilość budynków - 1091 2.2. Druga część zamówienia (II część zamówienia): miasto Łobżenica Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Miasto: Łobżenica - powierzchnia 325 ha. Ilość działek - 1376 Ilość budynków - 1376 2.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ Warunki techniczne - cz. 1 miasto Wysoka, - cz. 2 miasto Łobżenica, które zawierają następujące informacje: I. DANE FORMALNO - ORGANIZACYJNE 1. Przedmiot opracowania, 2. Obszar opracowania, 3. Obowiązujące podstawowe przepisy prawne, 4. Ogólna charakterystyka obiektu. II. REALIZACJA PRAC 1. Założenia ogólne, 2. Zakres prac, 3. Sposób realizacji prac: a) Skanowanie i kalibrowanie sekcji analogowej mapy zasadniczej, b) Wykonanie obiektowej numerycznej mapy zasadniczej, c) Załadowanie opracowania wynikowego do bazy systemu GEO - INFO. III. OPERAT TECHNICZNY 4. Wykonawca zobowiązany będzie do formułowania wniosków dotyczących realizacji zadania, w zakresie i terminach określonych przez Zamawiającego. 5. Gwarancja za wykonane usługi - 36 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru prac. 6. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - termin płatności faktury - do 14 dni od dnia wystawienia faktury, z tym, że Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia wystawienia, - zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem wykonanych usług..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanymi osobami do wykonania usług objętych zamówieniem. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące zamówienie posiadały uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii przynajmniej w zakresie 1 (pierwszym) i 2 (drugim). Wykonawca musi wskazać: a) przynajmniej jedną osobę z uprawnieniami jak wyżej w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na jedną część, b) przynajmniej dwie osoby z uprawnieniami jak wyżej w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na dwie części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy jeżeli forma reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 3. W przypadku zatrudnienia podwykonawców informacja o zleceniu prac podwykonawcom - Załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji prac stanowiących przedmiot umowy określonego w § 2 pkt 2 w przypadku, gdy niedotrzymanie tego terminu związane jest z okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy wynikłymi podczas przygotowania dokumentów dla ujawnienia danych oraz zmian w księgach wieczystych oraz związanymi z działaniem siły wyższej lub zdarzeniem losowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła p. 320.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła p. 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia (I część zamówienia): miasto Wysoka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Miasto: Wysoka - powierzchnia 482 ha. Ilość działek - 1272 Ilość budynków - 1091.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druga część zamówienia (II część zamówienia): miasto Łobżenica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Miasto: Łobżenica - powierzchnia 325 ha. Ilość działek - 1376 Ilość budynków - 1376.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.