eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Koncepcji skanalizowania gminy Lubsko wraz z wykonaniem Studium Wykonalności do Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia o nazwieZapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej na terenie miasta i gminy Lubsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Lubsko: Koncepcji skanalizowania gminy Lubsko wraz z wykonaniem Studium Wykonalności do Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia o nazwie: Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej na terenie miasta i gminy Lubsko
Numer ogłoszenia: 25260 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsko, Plac Wolności 1, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4576108, fax 068 4576200, 4576222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcji skanalizowania gminy Lubsko wraz z wykonaniem Studium Wykonalności do Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia o nazwie: Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej na terenie miasta i gminy Lubsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie koncepcja skanalizowania Gminy Lubsko. 2. Opracowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej na terenie miasta i gminy Lubsko. 3. Opracowanie Studium Wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia: Zapewnienie prawidłowej gospodarki ściekowej na terenie miasta i gminy Lubsko

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.13.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 440.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem Nr 1 stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ oraz spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) Wykonawcy powinni prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia i przedstawić wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać: - co najmniej 1 Wstępne Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN (bez VAT) dla pozyskania dofinansowania ze środków unijnych w ramach Funduszu Spójności. Przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności. - co najmniej 1 wniosek aplikacyjny o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN (bez VAT) na podstawie, którego Beneficjent otrzymał wsparcie z FS, - co najmniej 1 mapę w oparciu o Wytyczne do sporządzania map na potrzeby analizy opcji do Wstępnego Studium Wykonalności (WSW) lub na potrzeby weryfikacji SIWZ do Studium Wykonalności (SW) - co najmniej 1 Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN (bez VAT) wchodzącego w skład dokumentacji niezbędnej do wystąpienia z Wnioskiem o dofinansowanie ze środków unijnych w ramach Funduszu Spójności. Przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności. Uwaga: Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie, Zamawiający do przeliczenia na złote, przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia; - co najmniej 1 Koncepcję skanalizowania dla obszaru gminy i-lub dla obszaru dzielnicy miasta. - co najmniej 1 projekt budowlany kanalizacji podciśnieniowej. b) posiadać przeciętne roczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w liczbie co najmniej 5 osób. c) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia, co najmniej następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - co najmniej 2 osoby - posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania opracowań Studium Wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięć z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN (bez VAT) na podstawie, których Beneficjent otrzymał wsparcie z FS, z których co najmniej jedna posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które wykonały : - co najmniej 1 Wstępne Studium Wykonalności dla przedsięwzięć z zakresu gospodarki ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN (bez VAT) dla pozyskania dofinansowania z środków unijnych w ramach Funduszu Spójności. (Przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności. ) - co najmniej 1 wniosek aplikacyjny o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN (bez VAT) na podstawie, którego Beneficjent otrzymał wsparcie z FS, - co najmniej 1 mapę w oparciu o Wytyczne do sporządzania map na potrzeby analizy opcji do Wstępnego Studium Wykonalności (WSW) lub na potrzeby weryfikacji SIWZ do Studium Wykonalności (SW) - co najmniej 1 Studia Wykonalności dla przedsięwzięć z zakresu gospodarki ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN (bez VAT) wchodzącego w skład dokumentacji niezbędnej do wystąpienia z Wnioskiem o dofinansowanie ze środków unijnych w ramach Funduszu Spójności Przez wartość przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności. Uwaga: Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie, Zamawiający do przeliczenia na złote, przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia; - co najmniej dwie osoby na stanowisko projektanta robót sanitarnych - posiadającego następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub równoważne im uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie (liczone od momentu pozyskania uprawnień) w zakresie wykonywania projektów infrastruktury wodno-kanalizacyjnej , tj. wykonał: - co najmniej 1 projekt budowlany kanalizacji sanitarnej w terenie miejskim o długości 10 km - co najmniej 1 projekt budowlany kanalizacji podciśnieniowej o długości min. 5 km każdy wraz ze stacjami podciśnieniowymi ponadto przynajmniej jedna z tych osób wykaże się dodatkowo doświadczeniem w wykonaniu - co najmniej 1 koncepcji skanalizowania obszaru gminy i-lub dzielnicy miasta. - co najmniej 1 projekt kanalizacji wykonanej metodą bezwykopową o długości min. 200 m i średnicy co najmniej Ø 200, Wskazane na stanowisko projektanta robót sanitarnych osoby powinny posiadać ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujący warunek: a) osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży równe co najmniej wartości 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych); przy innej walucie, Zamawiający do przeliczenia na złote, przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat (Zamawiający będzie brał pod uwagę dane wykazane w poz. A rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży, a w szczególności kopie zeznań podatkowych PIT - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, - dokumenty mają obowiązek złożyć wszyscy Wykonawcy. b) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 300 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiada rachunek , potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący sytuacji finansowej opisanej w punkcie2 zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, - ww. dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi przedłożyć dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej w wymaganej wysokości. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej opisanej w punkcie c), musi być spełniony przez każdego z Wykonawców, - ww. dokumenty ma obowiązek złożyć każdy z Wykonawców 2 Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty. 3 Zaakceptują wzór umowy, określony w części III niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach wymienionych w pkt. 4 - Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty (wg wzoru nr 1). 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (dokument wydany w terminie nie wcześniejszym niż sześć miesięcy przed dniem otwarcia ofert) - załącznik nr 1 do oferty. 3. oświadczenie Wykonawcy o uprawnieniach do występowania w obrocie prawnym na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wg wzoru nr 2) - załącznik nr 2 do oferty. 4. wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia ( wg wzoru nr 3 ) - załącznik nr 3 do oferty. 5 informacja na temat Wykonawcy (wg wzoru nr 4) - załącznik nr 4 do oferty. 6 wzór załączonej umowy poświadczony (parafowany) przez Wykonawcę, że przyjmuje go bez zastrzeżeń - załącznik nr 5 do oferty. 7 informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - (wg wzoru nr 5) - załącznik nr 6 do oferty. 8 wykaz osób i pomiotów przewidzianych do realizacji tego zadania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru nr 6) - jako załącznik nr 7 do oferty. 9 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytową wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8 do oferty. 10 polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 9 do oferty. 11 oświadczenie nt. zamiaru powierzenia podwykonawcom części zamówienia do wykonania (wg wzoru nr 7), (jeśli dotyczy) - załącznik nr 10 do oferty. 12 pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających ofertę wspólną lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie jeżeli z jej treści wynika ustanowione pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - załącznik nr 11 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubsku ul. Powstańców Wlkp. 3 68-300 Lubsko II Piętro, pokój nr 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubsku pl. Wolności 1 68-300 Lubsko I Piętro, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.