eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie inwentaryzacji aplikacji produkcyjnych, systemów i baz danych wraz z użytkownikami oraz utworzenie mapy procesów wraz z przepływami, analiza funkcjonalności aplikacji produkcyjnych, systemów i baz danych, opracowanie projektu architektury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Warszawa: Przeprowadzenie inwentaryzacji aplikacji produkcyjnych, systemów i baz danych wraz z użytkownikami oraz utworzenie mapy procesów wraz z przepływami, analiza funkcjonalności aplikacji produkcyjnych, systemów i baz danych, opracowanie projektu architektury bazodanowej, zawierającego projekt jej wdrożenia w IMGW
Numer ogłoszenia: 252527 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 5694100/101, fax. (022) 8345466, 5694325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie inwentaryzacji aplikacji produkcyjnych, systemów i baz danych wraz z użytkownikami oraz utworzenie mapy procesów wraz z przepływami, analiza funkcjonalności aplikacji produkcyjnych, systemów i baz danych, opracowanie projektu architektury bazodanowej, zawierającego projekt jej wdrożenia w IMGW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie następujących prac: 1) Inwentaryzacja obecnie działających systemów, aplikacji produkcyjnych, baz danych, użytkowników oraz utworzenie mapy procesów wraz z określeniem przepływów. 2) Wykonanie analizy funkcjonalności systemów, aplikacji produkcyjnych i baz danych oraz wymagań użytkowników systemów. 3) Wykonanie projektu architektury bazodanowej, zawierającego kompletny projekt jej wdrożenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.90.00.00 - Usługi archiwizacji komputerowej i konwersji katalogów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz posiadają autoryzację producenta urządzeń lub przedstawiciela urządzeń będących na gwarancji do wykonywania prac serwisowych oraz konserwacyjnych i naprawczych w okresie trwania gwarancji. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Doświadczenie: Wykonawcy wykażą, że wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie, którego rozmiar i charakter jest zbliżony do przedmiotu zamówienia, polegający na projektowaniu i wdrożeniu związanych z optymalizacją i przebudową używanych systemów informatycznych w celu ich konsolidacji oraz uzyskania spójnego systemu informatycznego w skali kraju. Powyższe zadanie musi być wykonane dla zleceniodawcy posiadającego rozproszoną infrastrukturę informatyczną, prowadzącego działalność obejmującą teren całego kraju, użytkującego rozległą sieć komputerową, różne platformy bazodanowe, sprzętowe, systemowe z uwzględnieniem dedykowanego oprogramowania oraz pracującego w systemie 7/24. Przez rozproszoną infrastrukturę informatyczną Zamawiający rozumie infrastrukturę zawierającą minimum 250 końcówek klienckich (komputer klasy PC lub terminal) oraz minimum 20 instancji baz danych. Przez oprogramowanie dedykowane Zamawiający rozumie oprogramowanie wykonane na zamówienie lub zakupione u producenta / dystrybutora, ale użytkowane dla specyficznych potrzeb danego sektora firmy. Z definicji oprogramowania dedykowanego (na potrzeby niniejszego postępowania przetargowego) Zamawiający wyklucza powszechnie użytkowane oprogramowanie zakupione w standardowej dystrybucji, np.: pakiety biurowe, systemy operacyjne, oprogramowanie narzędziowe, systemy pocztowe, oprogramowanie antywirusowe, przeglądarki i standardowe programy graficzne (typu: CorelDraw, Photoshop, ACDSee, itp.), i tym podobne. Potencjał kadrowy - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia -tj. Wykonawcy do realizacji zamówienia skierują specjalistów z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w branży IT, w tym: specjalistów w dziedzinie inżynierii oprogramowania i zarządzania projektami informatycznymi - min. 2 osoby specjalistów analityk biznesowy - min. 3 osoby specjalistów analityk systemowy - min. 3 osoby specjalistów analityk wymagań - min. 3 osoby specjalistów projektant systemów IT - min. 3 osoby specjalistów z zakresu relacyjno-obiektowych baz danych - min. 3 osoby. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawcy wykażą że, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt a) d), natomiast warunki określone w pkt b) i c) wspólnie jako całości. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika/Lidera do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do wniosku w formie oryginału. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy Pzp w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia. Dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia Wykonawcy Zamawiający przyzna Wykonawcom maksimum 10 pkt w następujący sposób: a) za wymagane przez Zamawiającego zrealizowanie 1 usługi - Wykonawca otrzyma 0 pkt. (ocena wg formuły spełnia, nie spełnia), b) za każdą wykonaną dodatkową usługę (zrealizowany projekt) Wykonawca otrzyma 1 pkt . Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zaproszenie do dialogu Do dialogu konkurencyjnego zostanie zaproszonych 3(trzech) Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu(tj. trzech Wykonawców) Zamawiający zaprosi do dialogu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunków (otrzymali najwyższą ilość punktów)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z Wnioskiem złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 1 do wniosku), a)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum jedno zamówienie, którego rozmiar i charakter jest zbliżony do przedmiotu zamówienia, polegający na projektowaniu i wdrożeniu związanych z optymalizacją i przebudową używanych systemów informatycznych w celu ich konsolidacji oraz uzyskania spójnego systemu informatycznego w skali kraju z podaniem daty i miejsca wykonania zamówienia, odbiorcy oraz potwierdzone dokumentami (referencje), że usługi te zostały wykonane należycie. Treść załączonych referencji ma potwierdzać rodzaj zamówienia ( przedmiot usługi- zakres prac), datę realizacji usługi, dane adresowe zleceniodawcy - (wzór stanowi załącznik nr 2 do wniosku), Powyższe zadanie musi być wykonane dla zleceniodawcy posiadającego rozproszoną infrastrukturę informatyczną, prowadzącego działalność obejmującą teren całego kraju, użytkującego rozległą sieć komputerową, różne platformy bazodanowe, sprzętowe, systemowe z uwzględnieniem dedykowanego oprogramowania oraz pracującego w systemie 7/24. Przez rozproszoną infrastrukturę informatyczną Zamawiający rozumie infrastrukturę zawierającą minimum 250 końcówek klienckich (komputer klasy PC lub terminal) oraz minimum 20 instancji baz danych. Przez oprogramowanie dedykowane Zamawiający rozumie oprogramowanie wykonane na zamówienie lub zakupione u producenta / dystrybutora, ale użytkowane dla specyficznych potrzeb danego sektora firmy. Z definicji oprogramowania dedykowanego (na potrzeby niniejszego postępowania przetargowego) Zamawiający wyklucza powszechnie użytkowane oprogramowanie zakupione w standardowej dystrybucji, np.: pakiety biurowe, systemy operacyjne, oprogramowanie narzędziowe, systemy pocztowe, oprogramowanie antywirusowe, przeglądarki i standardowe programy graficzne (typu: CorelDraw, Photoshop, ACDSee, itp.), i tym podobne. g) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ( wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do wniosku). Wykonawcy do realizacji zamówienia wskażą specjalistów z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w branży IT, w tym: specjalistów w dziedzinie inżynierii oprogramowania i zarządzania projektami informatycznymi - min. 2 osoby specjalistów analityk biznesowy - min. 3 osoby specjalistów analityk systemowy - min. 3 osoby specjalistów analityk wymagań - min. 3 osoby specjalistów projektant systemów IT - min. 3 osoby specjalistów z zakresu relacyjno-obiektowych baz danych - min. 3 osoby. oraz 1) oświadczenie na piśmie zapewniające wykonanie dokumentacji zgodnie ze standardami normy ISO 12207 i / lub TL 9000 wyd. 3 (zmiana normy ISO 9001:2000) 2)propozycja metodyki / metodyk realizacji przedmiotu zamówienia (maksimum 3 - po jednej dla każdego etapu) - (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do wniosku). Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). Zamiast dokumentu o którym mowa w pkt b) , - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3)Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Funkcjonalność - 40
  • 3 - Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wniosek wraz z załącznikami udostepniony jest na stronie Zamawiającego: www.imgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana uczestniczącym w dialogu Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Szczegółowy opis potrzeb i wymagań zamawiajacego(opis przedmiotu zamówienia) znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.imgw.pl.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiajacy nie przewiduje nagród..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61, pok.201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.