eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dozorowanie wraz z monitoringiem budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej położonego przy ul. Beethovena 1-2 w Wałbrzychu oraz konwój wartości pieniężnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Wałbrzych: Dozorowanie wraz z monitoringiem budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej położonego przy ul. Beethovena 1-2 w Wałbrzychu oraz konwój wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 252250 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.walbrzych
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie wraz z monitoringiem budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej położonego przy ul. Beethovena 1-2 w Wałbrzychu oraz konwój wartości pieniężnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dozorze i monitoringu budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu położonym przy ul. Beethovena 1-2 oraz konwojowaniu wartości pieniężnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 85.31.23.10 - Usługi dozoru .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz spełniają następujące wymagania szczególne: a)posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia o ochronie osób i mienia (Dz.U z 2005 r. poz. 221 z późniejszymi zmianami) b)zatrudniają pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia o ochronie osób i mienia, c)zatrudniają pracowników zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia o ochronie osób i mienia, d)wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 2 siwz na łączną kwotę 100.000 zł. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez zamawiającego wg. formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły­wem terminu składania ofert (w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum - każdy z członków konsorcjum złoży z osobna). Dla podmiotów zarejestrowanych w Krajowym Rejestrze Sądowym, w wypadku gdy informacje przedstawione w rejestrze stracą aktualność z powodu podjęcia stosownych uchwał przez wspólników bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze w rejestrze umieszczone, wymagane jest także dołączenie dokumentów świadczących, że ww. zmiany zostały zgłoszone do sądu rejestrowego (zał. nr 1); b)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w formularzu oferty); c)Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie obowiązkowych składek na ubezpieczenie społeczne oraz o nie zaleganiu w opłacie obowiązkowych podatków i opłat (w formularzu oferty); d)Aktualnej na dzień składania ofert koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia o ochronie osób i mienia (zał. Nr 2); (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami). e)Wykaz co najmniej 2 osób, które będą wykonywać zamówienie w zakresie konwojowania środków pieniężnych posiadających aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej oraz co najmniej jednej osoby, posiadającej aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, która będzie wykonywać zamówienie w zakresie monitoringu, eksploatacji, konserwacji i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu (zał. nr 3); f)Aktualne na dzień składania ofert ww. licencje pierwszego stopnia wydane na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia o ochronie osób i mienia dla osób uwidocznionych w ww. wykazie (zał. nr 4); g)Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od daty ogłoszenia postępowania) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- wykonanych lub wykonywanych w tym okresie (zał. nr 5); h)Dokumenty od zamawiających potwierdzające, że usługi wymieniowe w ww. wykazie zostały lub są wykonywane należycie (zał. nr 6)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, pokój 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, pokój nr 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.