eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › przebudowa drogi powiatowej nr 5484P Rawicz - Dubin od km 4 560 do km 5 952, odcinek od skrzyżowania z drogą nr 5485P do m. Słupia Kapitulna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25221

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rawicz: przebudowa drogi powiatowej nr 5484P Rawicz - Dubin od km 4 560 do km 5 952, odcinek od skrzyżowania z drogą nr 5485P do m. Słupia Kapitulna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg, do kontaktów: Józef Rosiński, ul. Podmiejska 10, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5453474, e-mail: pzd@powiatrawicki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ogloszenia.propublico.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr 5484P Rawicz - Dubin od km 4 560 do km 5 952, odcinek od skrzyżowania z drogą nr 5485P do m. Słupia Kapitulna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga powiatowa nr 5484P Rawicz - Dubin od km 4 560 do km 5 952, odcinek od skrzyżowania z drogą nr 5485P do m. Słupia Kapitulna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 5484P Rawicz - Dubin od km 4 560 do km 5 952, odcinek od skrzyżowania z drogą nr 5485P do m. Słupia Kapitulna Zakres prac obejmuje: a) roboty drogowe: * roboty przygotowawcze polegające na frezowaniu nawierzchni, rozebraniu podbudowy z kruszywa grub. 15 cm, * roboty ziemne, * wykonanie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, * podbudowa z kruszywa łamanego grub. 20 cm, * skropienie emulsją asfaltowa podbudowy z kruszywa, * wykonanie podbudowy i w-wy wiążącej z betonu asfaltowego, * skropienie kazdej warstwy emulsją asfaltową, * wykonanie w-wy wzmacniającej z siatki z włókna szklanego, * ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 5 cm, * ręczne plantowanie powierzchni gruntu na poboczach, * wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa z rozbiórki, oraz z materiału uzyskanego z frezowania, b) remont mostu: * ręczne skucie nierówności betonu z oczyszczeniem odkrytego betonu, * uzupełnienie ubytków kontrukcji betonowych betonem B-30, * piaskowanie i szpachlowanie powierzchni betonu, * wypełnienie spoiny między krawężnikiem a belką podporęczową masą zalewową, * wykonanie elementów odwodnienia ustrojów niosących - kratki ściekowe, * rozebranie schodów na skarpach z ułozeniem schodów z prefabrykatów betonowych, * ustawienie obrzeża betonowego wzdłuż schodów, * oczyszczenie przestrzeni podmostowej z nadmiaru ziemi, * rozebranie barier drogowych żelbetowych zakopiańskich i ustawienie barier ochronnych stalowych, * obsługa geodezyjna Zgodnie z SST n-ry: D-00.00.00, D-01.01.01, D-01.02.04, D-02.01.01, D-04.01.01, D-04.02.02, D-04.03.01, D-04.04.02, D-04.05.01, D-04.07.01, D-04.08.01, D-05.03.00a, D-05.03.05, D-05.03.11, D-05.03.13, D-05.03.16, D-06.03.32, D-06.03.33, D-07.05.01, D-08.03.01, M-13.01.00, M-16.01.03, M-18.01.03, M-20.01.10, M-24.22.07 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, 2) Czas transportu masy bitumicznej od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin, z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania, 3) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium 4) Oświadczenie finansowe, 5) Parafowany wzór umowy, 6) Wykonawca udziela gwarancji na 24 miesiące, 7) Oferent musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, 8) Wypełniony formularz oferty, 9) Wypełniony kosztorys ofertowy, 10) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 i art. 24, 11) Wykaz personelu, 12) Wykaz sprzętu, 13) Wykaz prac zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat,13) Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 14)Informacja z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, 15) Informacja z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, 16)Referencje potwierdzające rzetelność, 17) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz oddziału ZUS o niezaleganiu w opłacaniu podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 18.06.2007; lub data zakończenia: 14.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem 2) Czas transportu masy bitumicznej od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin 3) Oferent wpłacił / wniósł wadium, 4) Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Oferent parafuje wzór umowy jako znak akceptacji warunków w niej zawartych, 6) Oferent musi udzielić 24 miesięcy gwarancji na wykonane prace, 7) Oferent musi mieć do dyspozycji personel mający kwalifikacje do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2) Dowód wpłacenia,wniesienia wadium, 3)Wypełniony formularz oferty, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6) Wypełniony kosztorys ofertowy Wykonawcy z cenami jednostkowymi na poszczególne elementy zamówienia, 7) Oświadczenie finansowe, potwierdzone kopią bilansu i rachunku zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem - za ostatni rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, 8) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy, 9) Referencje potwierdzające, że roboty budowlane, zostały wykonane z należytą starannością, 10) Wykaz kadry ze wskazaniem kierownika budowy i jego doświadczeniem (załączyć odpis stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy) i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.), 11) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie., 12) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca, 13) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.), 14) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert., 15) Zobowiązanie Wykonawcy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 7 procent ceny ofertowej brutto, 16) Parafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem lub w kasie Zamawiającego, pok. nr 2. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 10:00, siedzibie Zamawiającego pokój nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.