eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Przebudowa ul. Mickiewicza W Kleszczelach (droga powiatowa Nr 1747B)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Hajnówka: Przebudowa ul. Mickiewicza W Kleszczelach (droga powiatowa Nr 1747B)
Numer ogłoszenia: 25212 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, faks 085 6824220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Mickiewicza W Kleszczelach (droga powiatowa Nr 1747B).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa ulicy Mickiewicza w Kleszczelach ( droga powiatowa Nr 1747 B). Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, STW ,przedmiarze robót i obejmuje on: 1)Wykonanie robót przygotowawczych na odcinku 0,5120 km: Odtworzenie trasy, Rozebranie chodników -319,00 m2, Rozebranie krawężników - 304,00 m, Rozebranie części przelotowej przepustów bet. o śr. 50 cm - 7,00 m. 2)Wykonanie robót ziemnych: Wykonanie wykopów wraz z transportem i zagęszczenie w nasypie - 130 m3, 3)Wykonanie odwodnienia korpusu drogowego: Wykonanie przepusów drogowych z rur żelbetowych o śr. 60cm wraz ze ściankamo czołowymi w deskowaniu, zbrojonych - 7,8 m Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych bet. o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2 szt. 4)Wykonanie podbudowy: Wykonanie warstwy odsączającej grub. 25 cm - 240,00 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa nat. grub. 30 cm, w-wa dolna - 240,00 m2, Oczyszczenie mech. Warstw bitumicznych - 768,00 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa nat. grub. 15 cm, w-wa górna, na wjazdach - 402,00 m2, Skropienie mech. warstw konstrukcyjnych emulsją - 3072,00 m2, Wyrównania ist. Nawierzchni miesz .mineral. asfalt.- 405,00 t, 5)Wykonanie nawierzchni: Wykonanie nawierzchni mieszanką asfaltową grysowo-żwirową grub. 5 cm - 3072 m2, 6)Wykonanie oznakowania. 7)Wykonanie Elementów ulic: Ustawienie krawężników o wym. 15x30 cm na ławie z oporem z bet. B-10 - 1082,00 m, Wykonanie chodników z kostki brukowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wyp. piaskiem. - 1278,00 m2, Wykonanie wjazdów do bram z kostki brukowej grub. 8 cm na podsypce cem. -piask., spoiny wyp. piaskiem - 402,00 m2, Ustawienie obrzeży bet. o wym 20x6 cm - 1444,00 m. Ilości robót do wykonania zostały określone w przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowy i dokumentacji technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy). 10.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w banku: Pekso S.A. O/Hajnówka 42 12 40 52 11 11 11 00 00 49 27 58 38 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 10.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 10.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 10.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 10.5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 10.5.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.5.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 6.2 Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 Pzp. 6.2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy - nie dotyczy 6.2.2 Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: a) minimum 1 osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. 6.2.3 Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi poniżej: a) wytwórnia mieszanek mineralno-asfaltowych sterowana automatycznie o mieszaniu cyklicznym i wydajności min. 30 ton/godz - min.1 szt., b) rozkładarka mas bitumicznych - min.1 szt. c) walec statyczny samojezdny stalowy - 1 szt d) walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt 6.2.4 Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub odnowie dróg, o wartości nie niższej niż 600 000 PLN brutto. 6.3 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt.6.2 SIWZ muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust 1 pkt. 1-10 ustawy Pzp Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty. 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika Nr 3. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt. 6.2. SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 7.2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 4. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.2.SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.2.2. Wykaz sprzętu którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Załącznika Nr 5. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 7.2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Załącznika Nr 6 Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.4. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. Wartości podane w w/w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. z późn. zm. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3. i 7.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 7.1.2. 7.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. 7.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt. 7.3. i 7.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt. 7.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi_s/746b4b778a4891b.htm?&lvl1=2008.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hajnówce ul. Alesego Zina 1 17-200 Hajnówka pok. 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwie Powiatowym w Hajnówce, przy ul. Zina 1, w pokoju nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zostanie dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.