eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie przyłącza energetycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25211

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie przyłącza energetycznego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, do kontaktów: Agnieszka Engelhardt, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434; 8323511, fax 061 8785215, e-mail: katkru@um.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.city.poznan.pl/bip, www.pozserwis.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.city.poznan.pl/bip, www.pozserwis.poznan.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: podsektor samorzadowy; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przyłącza energetycznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznań - Budynek przy ul, Wszystkich Św. 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przyłącza energetycznego dla budynku zlokalizowanego przy ul. Wszystkich Świętych 1 w Poznaniu W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać przyłącze energetyczne zgodnie z : - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót sieci zewnętrznych stanowiącą załącznik nr 2 do siwz, - mapą zasadniczą stanowiącą załącznik nr 3 do siwz, - przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 45231400-9 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie żąda informacji żadnych informacji o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro ale poniżej wartości o których mowa w art. 11 ust 8 prawa zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym: -przynajmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, łącznie z wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu, z tym, że obowiązek wpisu na listę członkostwa właściwej izby nie dotyczy osób z odpowiednim dyplomem mistrza, - wykonawca udokumentuje doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat, tj. od 26.04.2004 do 26.04.2007 minimum 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. wykonanie przyłącza energetycznego) o wartości jednostkowej minimum 20 000 złotych brutto każda, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Wykaz wykonanych minimum 2 robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. wykonanie przyłącza energetycznego), o wartości jednostkowej minimum 20 000. złotych brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu, z tym, że obowiązek wpisu na listę członkostwa właściwej izby nie dotyczy osób z odpowiednim dyplomem mistrza, 4. Wykaz osób posiadających uprawnienia - załącznik nr 8 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) 80 2. . Termin wykonania przedmiotu zamówienia 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak.; Po dokonaniu oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty nie podlegające odrzuceniu. W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców. Wykonawcy dopuszczeni do aukcji otrzymają od Zamawiającego informacje, w jaki sposób należy uzyskać poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im dokonanie procesu rejestracji oraz załogowanie do aukcji. Dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające miedzi innymi, szczegółowe informacje o aukcji elektronicznej, zostaną przekazane wykonawcom przez Zamawiającego: Drogą elektroniczną na adres e-mail wykonawcy wskazany w punkcie 4 oświadczenia rejestracyjnego - załącznik nr 9 do SIWZ Wykonawcy potwierdzą faxem fakt otrzymania zaproszeń drogą elektroniczną niezwłocznie po ich otrzymaniu na nr faxu: 061 8785648 Wymagania techniczne urządzeń informatycznych: - komputer klasy PC, system operacyjny: Windows98/2000/XP - sprawne łącze internetowe - dostęp do Internetu bez pośrednictwa serwera proxy - przeglądarka internetowa: Internet Explorer 5.5 lub wyższy - środowisko uruchomieniowe Java 1.5 lub wyższe - zainstalowany program (ebCommunicator) umożliwiający użycie bezpiecznego podpisu elektronicznego - bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany ważnym kwalifikowanym certyfikatem Adres strony, na której będzie prowadzona aukcja: http:// system.agrega.pl 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 26.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 12:30, budynek Urzędu Miasta Poznania, pokój nr 38.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.