eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcianne › Udzielenie i obsługa kredytów- kredytu długoterminowego w kwocie 369 560,00 zł przeznaczonego na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - kredytu długoterminowego w kwocie 694 681zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań - kredytu długoterminowego w kwocie 493 588,00 zł z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków PROW w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-19

Trzcianne: Udzielenie i obsługa kredytów: - kredytu długoterminowego w kwocie 369 560,00 zł przeznaczonego na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - kredytu długoterminowego w kwocie 694 681zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań - kredytu długoterminowego w kwocie 493 588,00 zł z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków PROW w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia
Numer ogłoszenia: 252110 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcianne , ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne, woj. podlaskie, tel. 85 738 50 56, faks 85 738 50 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytów: - kredytu długoterminowego w kwocie 369 560,00 zł przeznaczonego na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - kredytu długoterminowego w kwocie 694 681zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań - kredytu długoterminowego w kwocie 493 588,00 zł z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków PROW w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytów: - kredytu długoterminowego w kwocie 369 560,00 zł przeznaczonego na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą użytkowania sposobu istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia - kredytu długoterminowego w kwocie 694 681 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań - kredytu długoterminowego w kwocie 493 588,00 zł z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków PROW w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia. Zamawiający oczekuje na oferty spełniające następujące kryteria: a) Okresy spłaty kredytów: - kredytu długoterminowego w kwocie 369 560,00 zł przeznaczonego na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia - od 01.01.2013 do 31.12.2018 r. - kredytu długoterminowego w kwocie 694 681 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań - od 01.01.2013 do 31.12.2018 r - kredytu długoterminowego w kwocie 493 588,00 zł z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków PROW w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia do momentu otrzymania refundacji nie dłużej niż do 30.06.2012 r. b) Okres spłaty odsetek: w ratach kwartalnych począwszy od pierwszego kwartału od przekazania kredytu do dyspozycji zamawiającego. c) Spłata rat kapitałowych kredytów: - kredytu długoterminowego w kwocie 369 560,00 zł przeznaczonego na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia - miesięcznie - kredytu długoterminowego w kwocie 694 681 zł. Przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań, - miesięcznie - kredytu długoterminowego w kwocie 493 588,00 zł z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków PROW w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia- jednorazowo po uzyskaniu refundacji, d) Przekazanie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nie później niż 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy i dokonania prawnych zabezpieczeń. e) Zabezpieczenie kredytów: -weksle in blanco z deklaracjami wekslowymi wystawionymi przez kredytobiorcę. f) Harmonogram spłaty kredytów: Spłata kapitału - kredytu długoterminowego w kwocie 369 560,00 zł przeznaczonego na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia od 01.01.2013 do 31.12.2018 r - kredytu długoterminowego w kwocie 694 681 zł. Przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań od 01.01.2013 do 31.12.2018 r - kredytu długoterminowego w kwocie 493 588,00 zł z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków PROW w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia jednorazowo - w momencie otrzymania refundacji, nie dłużej niż do 30.06.2012 r. g) Udzielenie kredytów: - kredytu długoterminowego w kwocie 369 560,00 zł przeznaczonego na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia jednorazowo - kredytu długoterminowego w kwocie 694 681 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań jednorazowo, - kredytu długoterminowego w kwocie 493 588,00 zł z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań z udziałem środków PROW w zadaniu Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowania jego otoczenia - jednorazowo h) Oprocentowanie zmienne kredytów składające się ze stawki bazowej WIBOR 3M powiększone o stałą marżę Banku. W okresie kredytowania będzie obowiązywał WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty raty kredytu i odsetek. Należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i roku w trakcie kredytowania i wyliczenia ceny oferty. i) Wysokość prowizji podana w punktach procentowych liczona od udzielonego kredytu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mońkach, Oddział Trzcianne nr 12 8085 0005 0390 0286 2000 0030 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie papierowej (gwarancji, poręczeń) powinno być złożone (oryginały gwarancji, poręczeń) w Sekretariacie Urzędu Gminy, kserokopie umieszcza się w ofercie. W przypadku przesłania oferty przez pocztę - Wykonawca oryginał umieszcza w osobnej kopercie. Zwrot wadium reguluje art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie oceniony według kryterium: spełnia-nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie oceniony według kryterium: spełnia-nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie oceniony według kryterium: spełnia-nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie oceniony według kryterium: spełnia-nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie oceniony według kryterium: spełnia-nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie (załącznik Nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie z art. 44 Pzp (Załącznik Nr 5 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzcianne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzcianne ul. Wojska Polskiego 10 19-104 Trzcianne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Trzcianne ul. Wojska Polskiego 10 19-104 Trzcianne pokój Nr 18 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.