eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieszyce › remont elewacji Kościoła Parafialnego wraz z wymianą elementów kamiennych architektonicznych w wieży od poz. 26 mntp do poz. 44,5, mnpt

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25204

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pieszyce: remont elewacji Kościoła Parafialnego wraz z wymianą elementów kamiennych architektonicznych w wieży od poz. 26 mntp do poz. 44,5, mnpt Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. św. Antoniego Padewskiego, do kontaktów: Ks. Edward Dzik, ul. Ks. Prałata Fr. Bieleckiego 1, 58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8365226, fax 074 8365226, e-mail: proboszcz@swantoni.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Parafia; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont elewacji Kościoła Parafialnego wraz z wymianą elementów kamiennych architektonicznych w wieży od poz. 26 mntp do poz. 44,5, mnpt. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kościół Parafialny Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. św. Antoniego Padewskiego w Pieszycach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont elewacji Kościoła Parafialnego wraz z wymianą elementów kamiennych architektonicznych w wieży od poz. 26 mntp do poz. 44,5, mnpt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy dostarczą wymagane dokumenty i oświadczenia zgodne z art. 26 ust. 2 Pzp i wyszczególnione w par. 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 ), tj.: 1) wypełniony formularz oferty Wykonawcy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 przedstawiający ceny za wykonanie robót określonych w SIWZ 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp 3) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4) aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661) 7) sprawozdanie finansowe a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2006 8) dowód wniesienia wadium przetargowego 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wartości 1 mln zł 10) wykaz wykonanych robót budowlanych jak przedmiot zamówienia z podaniem nazwy Zamawiającego, miejsca robót, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia - zestawienie należy sporządzić wg załącznika nr 4 do SIWZ, do robót wykazanych w zestawieniu należy dołączyć potwierdzenie, że zostały wykonane terminowo i z należytą starannością (dokumentami potwierdzającymi taki stan są dla Zamawiającego referencje lub protokoły odbioru robót) minimum 1 zadanie. 11) zaakceptowany projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 12) dokument potwierdzający, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniami o wpisie do centralnego rejestru członków właściwej izby samorządu zawodowego z potwierdzeniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zaświadczenia powinny być aktualne na dzień otwarcia ofert). Dla potrzeb wykonania prac konserwatorskich przy wystroju kamiennym i ceglanym osoba wykonująca te prace musi posiadać tytuł zawodowy majstra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacji zabytków oraz posiadać 12-miesieczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.23.61 - Kościoły Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont elewacji Kościoła Parafialnego wraz z wymianą elementów kamiennych architektonicznych w wieży od poz. 26 mntp do poz. 44,5, mnpt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium powinno być wniesione i zaksięgowane na rachunku Zamawiającego najpóźniej do 25 maja 2007 roku do godz. 10.30. Rachunek Zamawiąjącego: Bank Zachodni WBK nr 29 1090 2301 0000 0005 9014 4053 Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym dokumencie, w Kancelarii Parafii do 25 maja 2007 r. do godz. 10.30 Kopię wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. Godziny urzędowania Kancelarii Parafii: od 9.00 do 15.00 Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1,2,3,4 ustawy. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 usl. 5 ustawy Pzp. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2) 3) znajdują się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.22 ust 1 pkt 4) a ponadto udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 2. Spełnienie wymogów podanych w pkt. 1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia wg załącznika nr 2 oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywana na zasadzie "spełnia / nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, którzy, złożą ważną ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami i wniosą wadium w wymaganej formie i wysokości do terminu podanego w SIWZ, posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a ponadto udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie roboty budowlane. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy dostarczą wymagane dokumenty i oświadczenia zgodne z art. 26 ust. 2 Pzp i wyszczególnione w par. 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 ), tj.: 1) wypełniony formularz oferty Wykonawcy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 przedstawiający ceny za wykonanie robót określonych w SIWZ 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp 3) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4) aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661) 7) sprawozdanie finansowe a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2006 8) dowód wniesienia wadium przetargowego 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wartości 1 mln zł 10) wykaz wykonanych robót budowlanych jak przedmiot zamówienia z podaniem nazwy Zamawiającego, miejsca robót, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia - zestawienie należy sporządzić wg załącznika nr 4 do SIWZ, do robót wykazanych w zestawieniu należy dołączyć potwierdzenie, że zostały wykonane terminowo i z należytą starannością (dokumentami potwierdzającymi taki stan są dla Zamawiającego referencje lub protokoły odbioru robót) minimum 1 zadanie. 11) zaakceptowany projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 12) dokument potwierdzający, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniami o wpisie do centralnego rejestru członków właściwej izby samorządu zawodowego z potwierdzeniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zaświadczenia powinny być aktualne na dzień otwarcia ofert). Dla potrzeb wykonania prac konserwatorskich przy wystroju kamiennym i ceglanym osoba wykonująca te prace musi posiadać tytuł zawodowy majstra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacji zabytków oraz posiadać 12-miesieczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://swantoni.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 24.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 11:00, Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Antoniego Padewskiego ul. Ks. Prałata F. Bieleckiego, 58-250 Pieszyce.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.