Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-17
Olsztyn: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania.
Numer ogłoszenia: 252022 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie, ul. Adama Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 534-97-71, fax 0-89 523-67-59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doręczanie świadczeń emerytalno-rentowych wraz z wszelkimi dodatkami bezpośrednio do rąk własnych świadczeniobiorców lub osób upoważnionych przez nich do odbioru za pokwitowaniem odbioru pod wskazanym adresem zamieszkania. Usługi należące do kategorii 67150000-3 określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako pozostałe usługi pomocnicze dotyczące pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem ubezpieczenia oraz funduszy emerytalno-rentowych. 2. Teren wykonania zamówienia: Wypłata świadczeń będzie dokonywana świadczeniobiorcom zamieszkałym na terenie działania następujących Urzędów Pocztowych : 12-140 Świętajno; 14-120 Dąbrówno i 14-107 Gierzwałd; 12-100 Szczytno i 12-111 Lipowiec. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w miesiącu około 877 świadczeń. Szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w miesiącu około 656.505,00 zł, zaś w całym okresie wykonania zamówienia (36 miesięcy) wyniesie około 23.634.170,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 67.15.00.00 - Pozostałe usługi pomocnicze dotyczące pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem ubezpieczenia oraz funduszy emerytalno-rentowych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tożsamej z niniejszym postępowaniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał, wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 21.000,00 zł w ramach jednego kontraktu) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2. prowadzą działalność odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 3. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 4. spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 5. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące załączniki : 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 P.z.p. - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 5) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 6) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania; 7) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 3. Formularz oferty, wszelkie oświadczenia składane przez wykonawców muszą być autoryzowane, tj. opieczętowane i podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4. Pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożenie pełnomocnictwa w niewłaściwej formie (np. poświadczenie za zgodność z oryginałem kopii przez wykonawcę) spowoduje odrzucenie oferty. 5. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoby podpisujące ofertę): 1) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelnie /imię i nazwisko/ lub z imienną pieczątką osoby poświadczającej), 2) w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem przez inną osobę niż osoba podpisująca ofertę, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 6. Jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie - każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie, 10-959 OLSZTYN ul. Mickiewicza 1, tel. (0-89) 534 97 71, faks (0-89) 523-67-59..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie, 10-959 OLSZTYN ul. Mickiewicza 1, pok. 36..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejsce zamieszkania na terenie miejscowości obsługiwanych przez Urząd Pocztowy Świętajno 12-140. Szacunkowa ilość wypłat świadczeń w miesiącu dla około 394 emerytów i rencistów. Szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w miesiącu około 301.052,89 zł. Szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w całym okresie wykonania zamówienia około 10.837.904,04 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejsce zamieszkania na terenie miejscowości obsługiwanych przez Urząd Pocztowy Dąbrówno 14-120 i Gierzwałd 14-107. Szacunkowa ilość wypłat świadczeń w miesiącu dla około 320 emerytów i rencistów. Szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w miesiącu około 236.908,47 zł. Szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w całym okresie wykonania zamówienia około 8.528.704,92 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejsce zamieszkania na terenie miejscowości obsługiwanych przez Urząd Pocztowy Szczytno 12-100 i Lipowiec 12-111. Szacunkowa ilość wypłat świadczeń w miesiącu dla około 163 emerytów i rencistów. Szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w miesiącu około 118.543,36 zł. Szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych w formie gotówki świadczeniobiorcom w ich miejscu zamieszkania wynosi w całym okresie wykonania zamówienia około 4.267.560,96 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa mebli do Bursy szkolnej nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Urzędu Skarbowego w Olecku.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 275 pkt 1) na dostawę części zamiennych do urządzeń laboratoryjnych Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Remont chodnika od starej pętli wzdłuż ul. Oczapowskiego od strony wschodniej Rektoratu wraz ze schodami oraz chodnika na odcinku od ul. Warszawskiej do skrzyżowania z ul. Oczapowskiego UWM.
- Wykonanie remontu tarasu przy sali 106 w budynku Wydziału Geoinżynierii przy ul. Prawocheńskiego 15
- OBO 2024: Pieszy też człowiek Remont chodnika położonego przy ul. Sienkiewicza oraz ul. Kolejowej w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.