eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › wykonanie robót budowlanych pn. Odnawialne źródła energii i termomodernizacja obiektów Szpitala w Zakładzie Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu, ul. Kańsko 1, 78-520 Złocieniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Złocieniec: wykonanie robót budowlanych pn. Odnawialne źródła energii i termomodernizacja obiektów Szpitala w Zakładzie Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu, ul. Kańsko 1, 78-520 Złocieniec
Numer ogłoszenia: 252010 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Złocieńcu , ul. Kańsko 1, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 36 71 222, 36 71 233, faks 0-94 3671222 wew. 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych pn. Odnawialne źródła energii i termomodernizacja obiektów Szpitala w Zakładzie Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu, ul. Kańsko 1, 78-520 Złocieniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład robót wchodzą: 1. Modernizacja kotłowni wodnej niskotemperaturowej o mocy750kW opalanej biomasą i awaryjnie olejem wraz z technologią. - Orientacyjna powierzchnia projektowanej zabudowy 231,80 m2. - Orientacyjna powierzchnia użytkowa kotłowni 172,00 m2. - Orientacyjna kubatura 817,00 m3. 1.01. Demontaż istniejących kotłowni węglowych 1.02. Adaptacja pomieszczeń kotłowni węglowych i magazynu składu węgla oraz modernizacja instalacji sanitarnych i elektrycznych w pomieszczeniach kotłowni i magazynach oleju i zrębek (roboty budowlano-montażowe) 1.03. Dostawa i montaż dwóch kotłów, tj.: - kocioł o mocy 500kW z urządzeniami dodatkowymi - kocioł o mocy 250kW typu wsadowego w wersji umożliwiającej podłączenie palnika olejowego, z regulatorem (opalany biomasą i awaryjnie lekkim olejem opałowym) z automatyką 1.04. Dostawa i montaż innych urządzeń technologicznych 1.05. Dostawa i montaż układu odprowadzania spalin: - dla kotła o mocy 250kW - dla kotła o mocy 500kW 2. Dostawa i montaż kolektorów słonecznych płytowych na wydzielonej skarpie (pole kolektorów słonecznych wykonane na żelbetowej płycie posadowionej na zboczu), w tym m.in.: - zbiorniki buforowe z wężownicą - podgrzewacze z wężownicą - solarne grupy pompowe - naczynie stojące zabezpieczające instalację solarną przed wzrostem ciśnienia - kolektory płytowe o pow. absorbera 2,2m2 i regulatorem solarnym - automatyka kotłowo-solarna - konstrukcja mocowania kolektorów na wydzielonym zboczu - rury preizolowane 8xDN20 prowadzone podziemnie z szafki przyłączeniowej (8 przewodów) z instalacji pola kolektorów słonecznych do grup solarnych przy naczyniu przeponowym zlokalizowanych w kotłowni 3. Modernizacja i wymiana wewnętrznej instalacji c.o., c.w.u., cyrkulacji i instalacji kanalizacyjnej w obiekcie głównym szpitala, w tym m.in.: - grzejniki stalowe higieniczne zaworowe - głowice termostatyczne z ogranicznikiem temperatury - demontaż, montaż grzejników i regulatorów - rurociągi c.o., c.w.u. i cyrkulacji, - izolacja otulinami poliuretanowymi , - zawory odcinające, - cyrkulacyjne ograniczniki 4. Termomodernizacja polegająca na ociepleniu ścian zewnętrznych w gruncie budynku głównego szpitala z użyciem styropianu 5. Budowa sieci cieplnej (c.o. i c.w.u.) z pomieszczeń kotłowni do bud. Oddziału Leczenia Nerwic i budynku biurowego (dawna leżakownia) z budową 2 węzłów cieplnych bezpośrednich zasilanych z kotłowni z rozdzielacza wspólnego dla wszystkich obiektów. 6. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV 7. Rozruch 8. Szkolenie 5 palaczy, 2 pracowników administracji z obsługi kotłów oraz obsługi zamontowanych urządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.11.40 - 45.11.11.40 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. Pieniądzu; 3.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. Gwarancjach bankowych; 3.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Gwarancje i poręczenia winny zostać złożone zamawiającemu wyłącznie w formie dokumentu oryginalnego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank PeKao S.A. o/Złocieniec nr 26 1240 6944 1111 0000 5733 8020 z dopiskiem, (jakiego postępowania dotyczy) w terminie do dnia 17.08.2009 r. do godz. 10:00 - a kopie dowodu wpłat dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium oryginał lub kopie dołącza do oferty. 8. Wadium powinno obejmować cały okres związania z oferta. 9. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 10. Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym na przedłużony okres związania oferta lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania oferta zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 11. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r., ze zm. Dz. U Nr 171 poz. 1058 z 2008r), a spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy, a więc: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wykonali minimum 2 dwie roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. polegających na budowie kotłowni opalanej biomasą o mocy co najmniej 450 kW/ przynajmniej 1 realizacja/. W zakres robót mają wchodzić roboty budowlano-montażowe tzn. roboty budowlane związane z przebudową lub rozbudową kotłowni opalanej biomasą/ przynajmniej 1 realizacja/, roboty montażowe polegające na montażu kotła opalanego biomasą (zrębki, pelety)- przynajmni9ej 1 realizacja- o mocy co najmniej 450kW wraz z urządzeniami wyposażenia kotłowni i armaturą oraz roboty budowlano-instalacyjne związane ze zmianą instalacji c.w.u. oraz c.o. w zakładzie służby zdrowia, o wartości netto co najmniej 3.000.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez Inwestorów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty budowlane zawarte w wykazie muszą być zakończone w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6. Osoby kierujące (Kierownik budowy) pracami budowlanymi muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. z 2004r, nr 150, poz.1579). 7. Wykonawca posiada osoby lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca ma posiadać lub dysponować pracownikami przewidzianymi do realizacji zamówienia, w tym kierowników robót z kompletem uprawnień budowlanych w swojej branży oraz stosownych uprawnień dozoru i eksploatacji dla odpowiednich grup pracowników. Należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający żąda zatrudnienia na stanowisku kierownika budowy (osoby posiadającej odpowiednie przygotowanie zawodowe zgodnie z wymogami prawa budowlanego) osoby, która posiada doświadczenie w kierowaniu budową (rozbudową lub przebudową lub remontem) obiektu szpitalnego służby zdrowia. Na dowód posiadania takich kwalifikacji Wykonawca przedstawi dokumenty poświadczone przez organy nadzoru budowlanego lub reprezentującego (zgodnie z KRS lub równorzędnym) Inwestora dla którego kierownik budowy realizował prace budowlano-montażowe. W przypadku dyspozycji- wykonawca przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Wykazali przychody w ostatnich 3 latach (2006-2008) za każdy rok średnio 7 mln złotych. UWAGA: W przypadku umowy konsorcjum partner główny (lider) powinien wykazać obroty min średnio 5 mln złotych za każdy rok. 9. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na wysokość minimum 500.000,00 zł. 10. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł. Od wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy (w przypadku konsorcjum wymóg ten dotyczy każdego z uczestników konsorcjum). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; 1.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; 1.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa taki dokument odrębnie; 1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa taki dokument odrębnie. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu minimum dwóch wykonanych robót (załącznik nr 3 do SIWZ formularz nr 9) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez Inwestorów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty budowlane zawarte w wykazie muszą być zakończone w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.2. Wykaz zabytków nieruchomych, na budowie których kierownik budowy, który będzie kierować pracami budowlanymi, odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową potwierdzający jego kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach. Wykaz musi być potwierdzony przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków. 2.3. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik Nr 3 do SIWZ formularz nr 4, 5, 6). Wykonawca ma obowiązek dysponować pracownikami przewidzianymi do realizacji zamówienia, w tym kierowników robót z kompletem uprawnień budowlanych w swojej branży oraz stosownych uprawnień dozoru i eksploatacji dla odpowiednich grup pracowników. Należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający żąda zatrudnienia na stanowisku kierownika budowy (osoby posiadającej odpowiednie przygotowanie zawodowe zgodnie z wymogami prawa budowlanego) osoby, która posiada doświadczenie w kierowaniu budową (rozbudową lub przebudową lub modernizacją) obiektu szpitalnego służby zdrowia. Na dowód posiadania takich kwalifikacji Wykonawca przedstawi dokumenty poświadczone przez organy nadzoru budowlanego lub reprezentującego (zgodnie z KRS lub równorzędnym) Inwestora dla którego kierownik budowy realizował prace budowlano-montażowe; 2.3.1. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.2., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 2.4. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żądać następujących dokumentów: 3.1. Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 3.2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość minimum 500.000,00 zł posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.3. Polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca (w przypadku konsorcjum wymóg ten dotyczy każdego z uczestników konsorcjum) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Aktualna polisa na czas realizacji umowy lub inny dokument ubezpieczenia (na czas realizacji umowy) powinna opiewać na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł. Od wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy (w przypadku konsorcjum wymóg ten dotyczy każdego z uczestników konsorcjum). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1) oraz 4.3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokument, o którym mowa w pkt. 4.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 5 stosuje się odpowiednio. 7. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej SIWZ - Załącznik Nr 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający wezwie do przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu Ul. Kańsko 1 78-520 Złocieniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu Ul. Kańsko 1 78-520 Złocieniec w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana jest ze środków dotacji celowej z budżetu państwa na finansowanie jednostek sektora finansów publicznych oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.