eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa odczynników laboratoryjnych do przeprowadzania badań mikrobiologicznych. WIWagz.272.02.2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Wrocław: Dostawa odczynników laboratoryjnych do przeprowadzania badań mikrobiologicznych. WIWagz.272.02.2015
Numer ogłoszenia: 25197 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu , ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, faks 071 373 27 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroc.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych do przeprowadzania badań mikrobiologicznych. WIWagz.272.02.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie odczynników laboratoryjnych do przeprowadzania badań mikrobiologicznych w pracowniach laboratoryjnych Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu - Zakładu Higieny Weterynaryjnej - Pracowni Diagnostyki Chorób Zakaźnych Zwierząt i Mikrobiologii (PDChZZiM) i Pracowni Serologii (PS). 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ, będącym Opisem przedmiotu zamówienia. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w postaci sukcesywnych dostaw w miejsca wskazane przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na kwotę 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium należy wnieść zgodnie z przepisami zawartymi w art. 45 ust. 3, 6, 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał co najmniej trzy dostawy odczynników laboratoryjnych, każda o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wypełniona OFERTA Formularz Ofertowy, zgodny w treści ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ (należy wypełnić wszystkie pozycje formularza ofertowego pod rygorem odrzucenia oferty); 2. Wypełniona OFERTA Formularz Cenowy, zgodny w treści ze wzorem podanym w załączniku do SIWZ (załącznik nr 1a) - w celu umożliwienia jednoznacznej identyfikacji towaru oraz właściwej oceny ofert w formularzu należy wypełnić odpowiednio wszystkie kolumny i wiersze, a asortyment winien być wymieniony w kolejności zgodnej z Opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), - w formularzu cenowym należy wpisać nazewnictwo, numery katalogowe i jednostki miar takie jakie będą uwidocznione na fakturach VAT, z zastrzeżeniem, iż opis ten musi jednoznacznie identyfikować zaoferowany towar. 3. Oświadczenie Wykonawcy o zgodności zaoferowanego towaru z Opisem przedmiotu zamówienia zgodne w treści ze wzorem podanym w załączniku nr 7 do SIWZ, wraz z odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi powyższe oświadczenie: 3.1. w przypadku zaoferowania towaru równoważnego co do wskazanego w Opisie przedmiotu zamówienia z nazwy producenta i oznaczenia katalogowego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty aktualnych dokumentów (specyfikacja techniczna, karta charakterystyki substancji itp) jednoznacznie potwierdzających zgodność zaoferowanego produktu z wymaganiami wskazanymi w Opisie przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów, niezbędne do przyznania punktacji podczas oceny ofert, zgodne w treści z załącznikiem nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Certyfikat ISO 9001 - 2
  • 3 - Certyfikat ISO 14001 - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla stron postanowienia określa Wzór Umowy, który jest załącznikiem nr 9 do SIWZ. 2. Do Wzoru Umowy zostaną wprowadzone zmiany i zobowiązania, które są następstwem przeprowadzonego postępowania oraz wynikają z przedstawionej przez Wykonawcę oferty. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w treści umowy: 3.1. W przypadku wystąpienia zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, np. zmiana stawki podatku VAT, zmiany obowiązujących norm. 3.2. W przypadku zmiany danych teleadresowych Stron umowy, lub zmiany miejsca dostawy przedmiotu zamówienia. 3.3. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany osób upoważnionych do wykonywania czynności z ramienia Wykonawcy bądź Zamawiającego. 3.4. Zamawiający zastrzega, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, uprawniony będzie do odstąpienia od Umowy lub jej części. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub jej części winno zostać doręczone Wykonawcy (faks niezwłocznie potwierdzony pisemnie) w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku tym Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3.5. W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość, o którą pomniejszono zakres przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroc.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie pisemnej można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (50-983 Wrocław, ul. Januszowicka 48), lub kurierem na koszt Wykonawcy - po uprzednim złożeniu wniosku o jego wydanie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu, ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.