Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Żarki: WYKONANIE ROBÓT NAWIERZCHNIOWYCH ORAZ KONSERWACYJNO-NARAWCZYCH NA DROGACH POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE
Numer ogłoszenia: 251534 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT NAWIERZCHNIOWYCH ORAZ KONSERWACYJNO-NARAWCZYCH NA DROGACH POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące asortymenty robót: Zadanie 1 - Wykonanie naprawy nawierzchni dróg powiatowych poprzez ułożenie nakładek mineralno-bitumicznych wraz z regulacją i wymianą studzienek dla urządzeń podziemnych, w technologii: - frezowanie nawierzchni do 4 cm - regulacja pionowa studzienek /kratki ściekowe/ - regulacja pionowa studzienek /włazy kanałowe/ - bez wymiany elementu - regulacja pionowa studzienek /włazy kanałowe typ ciężki 40 ton/ - z wymianą elementu - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, na całej szerokości jezdni. Szczegółowy zakres robót oraz wymogi Zadania Nr 1 przedstawia przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna do zastosowania przy wykonywaniu robót. Zadanie 2 - Wykonanie naprawy nawierzchni dróg powiatowych poprzez ułożenie nakładek mineralno-bitumicznych, w technologii: - frezowanie nawierzchni do 6 cm - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych - ułożenie warstwy wiążącej gr. 2 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, na całej szerokości jezdni - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, na całej szerokości jezdni Szczegółowy zakres robót oraz wymogi Zadania Nr 2 przedstawia przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna do zastosowania przy wykonywaniu robót. Zadanie 3 - Wykonanie naprawy nawierzchni dróg powiatowych poprzez ułożenie nakładek mineralno-bitumicznych, w technologii: - frezowanie nawierzchni do 8 cm - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych - ułożenie warstwy wiążącej gr. 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, na całej szerokości jezdni - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, na całej szerokości jezdni Szczegółowy zakres robót oraz wymogi Zadania Nr 3 przedstawia przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna do zastosowania przy wykonywaniu robót. Zadanie 4 - Wykonanie ścinki zawyżonych poboczy, średnia gr. 15 cm wraz z ich uzupełnieniem: - ścinanie poboczy mechanicznie średnia grubość 15 cm - uzupełnienie poboczy tłuczniem/frezem, średnia szerokość 1,0 mb Szczegółowy zakres robót Zadania Nr 4 przedstawia przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi przynajmniej dwa zadania z zakresu wykonania nowych nawierzchni asfaltowych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każde, z podaniem rodzaju i zakresu wykonanych robót, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie narzędzi i urządzeń technicznych /potencjał techniczny/ dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym potencjałem technicznym. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji potencjału technicznego w zakresie tu określonym, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia: a)Walec drogowy stalowy wibracyjny 8 - 10 ton - dot. Zadań od 1 do 3 b)Walec drogowy gumowo-stalowy - dot. Zadań od 1 do 3 c)Skrapiarka do bitumu - dot. Zadań od 1 do 3 d)Samochody samowyładowcze 5-10 ton - dot. Zadań od 1 do 4 e)Szczotka mechaniczna - dot. Zadań od 1 do 3 f)Rozkładarka mas bitumicznych - dot. Zadań od 1 do 3 g)Frezarka drogowa - dot. Zadań od 1 do 3 h)Koparko - ładowarka - dot. Zadań 4 i)Zagęszczarka wibracyjna - dot. Zadań 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym powierzone zostanie wykonanie niniejszego zamówienia. Osoby wskazane przez Wykonawcę do kierowania robotami muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie i przedstawienie opłaconej polisy o wartości min. 200.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - do oferty należy dołączyć dowód opłaty polisy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; Zaakceptowane Istotne dla stron postanowienia umowy; Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Kosztorys ofertowy sporządzony ściśle według przedmiarów robót stanowiących załącznik do SIWZ; Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych - w przypadku kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi posiadać upoważnienie do pełnienia funkcji przdstawiciela/partnera wiodącego, należy załączyć do oferty właściwe pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w niżej wymienionym zakresie: Ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług; Danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany; Osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, Sekretariat - pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie naprawy nawierzchni dróg powiatowych poprzez ułożenie nakładek mineralno-bitumicznych wraz z regulacją i wymianą studzienek dla urządzeń podziemnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - frezowanie nawierzchni do 4 cm - regulacja pionowa studzienek /kratki ściekowe/ - regulacja pionowa studzienek /włazy kanałowe/ - bez wymiany elementu - regulacja pionowa studzienek /włazy kanałowe typ ciężki 40 ton/ - z wymianą elementu - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, na całej szerokości jezdni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie naprawy nawierzchni dróg powiatowych poprzez ułożenie nakładek mineralno-bitumicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - frezowanie nawierzchni do 6 cm - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - ułożenie warstwy wiążącej gr. 2 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, na całej szerokości jezdni -skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, na całej szerokości jezdni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie naprawy nawierzchni dróg powiatowych poprzez ułożenie nakładek mineralno-bitumicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - frezowanie nawierzchni do 8 cm - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - ułożenie warstwy wiążącej gr. 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, na całej szerokości jezdni - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej, na całej szerokości jezdni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie ścinki zawyżonych poboczy średnia gr. 15 cm wraz z ich uzupełnieniem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ścinanie poboczy mechanicznie średnia grubość 15 cm - uzupełnienie poboczy tłuczniem/frezem, średnia szerokość 1,0 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- "Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Wolbromek"
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.