eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Bankowa obsługa budżetu Gminy Janów Lubelski oraz gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-17

Janów Lubelski: Bankowa obsługa budżetu Gminy Janów Lubelski oraz gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 251486 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724310, fax 015 8724670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Janów Lubelski oraz gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Bankowa obsługa budżetu Gminy Janów Lubelski oraz gminnych jednostek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych Gminy i jej jednostek organizacyjnych; -możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonego na pokrycie okresowego (krótkoterminowego) niedoboru środków budżetowych, a spłata części lub całości zobowiązania następuje codziennie równocześnie z wpływem dochodów budżetu gminy na rachunek bieżący; -możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (w tym również typu overnight). Budżet Gminy Janów Lubelski według stanu na dzień 30 listopada 2007 r. wynosi: 46 111 553 zł. -w zakresie dochodów budżetowych: 39 812 567 zł. -w zakresie wydatków budżetowych: 36 425 905 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności i usług bankowych na terenie Polski, a także innych czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej raz pełnili lub aktualnie pełnią rolę banku obsługującego budżet jednostki samorządu terytorialnego lub administracji rządowej, o budżecie co najmniej 25 mln PLN rocznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - są w stanie przekazać wyciągi bankowe wraz z kompletem dokumentów w następnym dniu roboczym, - transakcje przelewowe wewnątrz banku będą realizowane w czasie rzeczywistym, - transakcje przelewowe będą realizowane w systemie ELIKSIR, lub równoważnym, - Bank zapewni bezpieczeństwo i niezawodność obsługi elektronicznej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5) mają siedzibę w Janowie Lubelskim, ewentualnie zobowiązują się do utworzenia w ciągu 2 miesięcy od wybrania najkorzystniejszej oferty, filii banku z określonymi pełnomocnictwami w Janowie Lubelskim, 6) zapewnią realizację przelewów w ramach banku wykonawcy bez ponoszenia opłat, 7) zapewnią korzystanie z międzybankowego elektronicznego systemu przelewu eliksir, 8) zapewnią możliwość prowadzenia rachunku bankowego drogą elektroniczną (home banking), 9) zapewnią możliwość rozliczenia transakcji przelewowych w czasie rzeczywistym (w tym samym dniu), 10) zobowiążą się, że odsetki od środków zgromadzonych na rachunku będą dopisywane do salda w okresach miesięcznych, 11) zobowiążą się do niepobierania opłat od wypłat i wpłat gotówkowych, 12) nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bankowym, 13) nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych będących należnościami budżetu gminy, 14) zobowiążą się do niepobierania opłat za otwarcie rachunków i za instalację home bankingu, 15) zobowiążą się do nieobciążania innymi opłatami i prowizjami nie wymienionymi w specyfikacji, 16) nie dopuszcza się możliwości zmian (negocjacji) warunków zamówienia przedstawionych w ofercie przez Wykonawcę przez okres trzech lat. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 6) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 6) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (Zał. Nr 1) do siwz, A.2) zaakceptowane przez Wykonawcę poprzez parafowanie ogólne warunki umowy (Zał. Nr 4) do siwz, B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień,pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych (w przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestrowym Wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach). B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych (Zał. Nr 2) do siwz. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych usług bankowej obsługi budżetu jednostek samorządu terytorialnego lub administracji rządowej w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, nazwy i adresu obsługiwanej jednostki, okresu prowadzenia obsługi bankowej i jej przedmiotu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (Zał. Nr 3) do siwz. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: nie dotyczy E. Wykonawca mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt B.1), B.2), B.3) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w Zał. Nr 2 do siwz, może być złożone wspólnie lub też odrębnie przez każdego z partnerów. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania ofertyz dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Pożytki z lokat - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowlubelski.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim, ul.Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, pokój Nr 23..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.