eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › SukcesywnA dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki, tamponów ginekologicznych i produktów leczniczych - ilość zadań 43

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Wrocław: SukcesywnA dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki, tamponów ginekologicznych i produktów leczniczych - ilość zadań 43
Numer ogłoszenia: 251481 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SukcesywnA dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki, tamponów ginekologicznych i produktów leczniczych - ilość zadań 43.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki, tamponów ginekologicznych, produktów leczniczych o wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wymagania zamawiającego do przedmiotu zamówienia 1.1. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 1.2. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być opatrzony etykietami/napisami . 1.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimalny termin ważności 12 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony przedmiot zamówienia może posiadać termin ważności krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 1.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty lub inne świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje - dotyczy zadania 30 w Załączniku Nr 1 do SIWZ, tj. tamponów ginekologicznych. 1.5. Dla zadań 11,27,28 podano wymiar długości w stanie rozciągniętym. 1.6. W załączniku nr 1 do SIWZ należy wypełnić: - kolumnę 5 - tzn. podać nazwę oferowanego środka oraz numer katalogowy - kolumnę 6 - tzn. podać oferowaną ilość JEDNOSTEK MIARY w opakowaniu handlowym , a dla zadań numer 1 oraz od 17 do 28 należy podać dodatkowo ilość sztuk w opakowaniu handlowym np. 14 sztuk po 7,92 m - kolumnę 7 - tzn. podać ilość oferowanych opakowań (dzieląc wielkość zamówienia podaną przez Zamawiającego w kolumnie 4 przez ilość w opakowaniu jednostkowym oferowaną przez wykonawcę w kolumnie 6 ). Ilość opakowań musi być podana z uwzględnieniem dokładności do czwartego miejsca po przecinku (do części dziesięciotysięcznej) oraz z uwzględnieniem rozmiaru asortymentu w opakowaniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Lp. Wadium w zł. 1 3 1 67 ZŁ 2 111 ZŁ 3 410 ZŁ 4 1 228 ZŁ 5 910 ZŁ 6 512 ZŁ 7 458 ZŁ 8 7 ZŁ 9 49 ZŁ 10 8 ZŁ 11 68 ZŁ 12 63 ZŁ 13 56 ZŁ 14 83 ZŁ 15 99 ZŁ 16 86 ZŁ 17 24 ZŁ 18 39 ZŁ 19 25 ZŁ 20 40 ZŁ 21 31 ZŁ 22 58 ZŁ 23 207 ZŁ 24 37 ZŁ 25 27 ZŁ 26 19 ZŁ 27 89 ZŁ 28 79 ZŁ 29 440 ZŁ 30 43 ZŁ 31 16 ZŁ 32 26 ZŁ 33 12 ZŁ 34 3 ZŁ 35 3 ZŁ 36 24 ZŁ 37 31 ZŁ 38 27 ZŁ 39 17 ZŁ 40 23 ZŁ 41 33 ZŁ 42 43 ZŁ 43 8 ZŁ 5 639

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ważna na dzień składania ofert koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, która w świetle obowiązującego prawa w Rzeczpospolitej Polskiej uprawnia Wykonawcę zamówienia do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów leczniczych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z art. 22 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    1.Odpowiednie katalogi (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe producenta w języku polskim w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę lub załączenia tłumaczenia na język polski z języka obcego. 2 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 673 ze zm). 3.2.3. Dla zadania nr 30 oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany wyrób posiada atest lub inne świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje 3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 nr 45, poz. 271 z późn. Zm).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Odpowiednie katalogi (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe producenta w języku polskim w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę lub załączenia tłumaczenia na język polski z języka obcego. 3.2.2 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 673 ze zm). 3.2.3. Dla zadania nr 30 oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany wyrób posiada atest lub inne świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje 3.2.4 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 nr 45, poz. 271 z późn. Zm).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.DCO.COM.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW SALA 312.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 09:00, miejsce: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW SALA 312.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GAZA BAWELNIANA 13-nitkowa o szer. 90 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 6 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOMPRESY Z GAZY 17-nitkowe niewyjał.,z nitką radiacyjną,16 warstwowe wym.10cm*20cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 18 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOMPRESY Z GAZY 17-nitkowe niewyjał.,z nitką radiacyjną 12 warstwowe wym.10cm*10cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 170 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.10cm*10cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 1 100 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KOMPRESY Z GAZY13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym 7.5cm*7.5 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 1 300 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.5cm*5cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 1 400 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WATA CELULOZOWA W PŁATACH BIELONA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kg 3 610,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: OPASKA DZIANA PODTRZYMUJACA wym 4 m*15cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 970,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: OPASKA DZIANA PODTRZYMUJACA wym 4 m*10cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 10 700,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: OPASKA DZIANA PODTRZYMUJACA wym 4 m*5cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 2 300,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: OPASKA ELASTYCZNA .TK Z ZAPINKĄ wymiar (długości w stanie rozciągniętym) 4 m *15 cm lub 5 m *15 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 2 600,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 5cm x 7,2cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 262,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 10cm*10 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 15 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 10cm*15cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 12 600,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ,,JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 10cm*20cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 10 750,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ,, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 10cm*25cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 7 500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁOKNINIE, ELASTYCZNY, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.10cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 2 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁOKNINIE, ELASTYCZNY LUB PÓŁELASTYCZNY , BEZ PAPIERU PODKŁADOWEGO , NA ROLCE , Z PIONOWĄ PERFORACJĄ DLA ŁATWEGO DZIELENIA szer.10cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 1 638,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁOKNINIE, ELASTYCZNY, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.15cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 1 500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁOKNINIE, ELASTYCZNY LUB PÓŁELASTYCZNY , BEZ PAPIERU PODKŁADOWEGO , NA ROLCE , Z PIONOWĄ PERFORACJĄ DLA ŁATWEGO DZIELENIA szer.15cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 1 183,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁOKNINIE, ELASTYCZNY, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.20cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 1 400,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁOKNINIE, ELASTYCZNY LUB PÓŁELASTYCZNY , BEZ PAPIERU PODKŁADOWEGO , NA ROLCE , Z PIONOWĄ PERFORACJĄ DLA ŁATWEGO DZIELENIA szer.20cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 1 311,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA JEDWABIU, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK Szer. 25 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 39 485,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, DOBRZE DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KSZTAŁTÓW CIAŁA, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK szer.25 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 16 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, DOBRZE DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KSZTAŁTÓW CIAŁA, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK , ŁATWY DO DZIELENIA WZDŁUŻ I W POPRZEK ,ŁATWA APLIKACJA NAWET W RĘKAWICZKACH szer.25 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 8 226,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PRZYLEPIEC Z OPATRUNKIEM NA WŁOKNINIE, HYPOALERGICZNY szer. 8cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 700,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na podudzie dorosłego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 5 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na ramię dorosłego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mb 5 775,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: SERWETA OPERACYJNA wym 45*45cm 4 warst ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką WYMAGANE SERWETY NIE PRANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 21 600,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: TAMPONY GINEKOLOGICZNE NORMAL LUB STANDARD LUB REGULR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 5 120,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: TUPFERY GAZOWE KULE 20 *20cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 8 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: TUPFERY GAZOWE KULE 20*20cm ze znacznikiem radiacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 9 500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: TUPFERY GAZOWE FASOLA 10*10 cm ze znacznikiem radiacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 10 000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: WATA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANO-WISKOZOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kg 15,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: FOLIA OPERACYJNA samoprzylepna o wym.całkowitym 40*42 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 30,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: OPATRUNEK HYDROKOLOIDOWY o wym. 10 x 10 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 200,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: OPATRUNEK HYDROKOLOIDOWY o wym. 15 x 15 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 125,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: OPATRUNEK HYDROKOLOIDOWY typu THIN o wym. 10 x 10 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 200,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: OPATRUNEK HYDROKOLOIDOWY typu THIN o wym. 15 x 15 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 75,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: OPATRUNEK HYDROŻELOWY o wym. 10 x 10 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 100,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: OPATRUNEK DLA RAN WYMAGAJĄCYCH AKTYWNEGO OCZYSZCZENIA zmiana min. co 24 godz. o wym. 10 x 10 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 250,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: KOMPRESY JAŁOWE ZE SREBREM IMPREGNOWANE NEUTRALNĄ MAŚCIĄ o wym. 10 x 20 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 200,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: KOMPRESY JAŁOWE IMPREGNOWANE NEUTRALNĄ MAŚCIĄ o wym. 10 x 20 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szt. 250,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.