eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Przasnyskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Przasnysz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Przasnyskiego
Numer ogłoszenia: 251429 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, faks 029 752-27-28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Przasnyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu przasnyskiego przez pracę pojazdów samochodowych jako nośników solarko-piaskarek, pługów odśnieżnych i innego sprzętu samobieżnego . W związku zakresem wykonywanych prac przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Część 1 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy kompletnego zestawu wykonawcy tj. nośnik sprzętu, solarka, pług odśnieżny. Wykonawca zapewnia 1 kompletny zestaw. Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pług odśnieżny powinien posiadać masę własną nie mniejszą niż 400 kg. Samochód powinien być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą. Część 2 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy kompletnego zestawu wykonawcy tj. nośnik sprzętu, piaskarka, pług odśnieżny. Wykonawca zapewnia 2 kompletne zestawy. Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pług odśnieżny powinien posiadać masę własną nie mniejszą niż 400 kg. Samochody powinny być wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze. Część 3 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy nośnika Wykonawcy. Pług odśnieżny i piaskarkę dostarczy Zamawiający. Wykonawca zapewnia 2 nośniki. Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pojazd wyposażony w czołownicę do zamontowania pługu odśnieżnego oraz ramę nośną lub skrzynie ładunkową umożliwiającą zamontowanie piaskarki. Piaskarkę oraz pług odśnieżny dostarczy Zamawiający. Samochody powinny być wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze. Część 4 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy sprzętu ciężkiego. Pojazdy powinny być wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze. Wykonawca zapewnia 4 sztuki sprzętu ciężkiego. Koparko ładowarka z pługiem dwustronnym lub jednostronnych o mocy silnika min 80 KM. (2 szt.) Ciągniki rolnicze z pługiem dwustronnym lub jednostronnym o mocy silnika min100 KM (1 szt.) Ładowarka tupu FADROM z pługiem dwustronnym o min mocy silnika 160 KM (1 szt.) Część 5 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy równiarki. Wykonawca zapewnia 2 sztuki. Równiarka powinna być wyposażona w odkładnicę stalową z lemieszem stalowych oraz o minimalnej mocy silnika 75 KM. Pojazd powinien być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą. Pojazdy dla części 1-3 będą brały udział w akcji zimowego odśnieżania dróg (odśnieżanie dróg w zależności od standardu danej drogi oraz zwalczaniu śliskości na drogach poprzez posypywanie solą, mieszaniną soli z piaskiem 50% i 4%) Część 6 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg poprzez mechaniczne odśnieżanie chodników. Wykonawca zapewnia 1 szt. Wykonawca do odśnieżania chodników użyje sprzętu mechanicznego do odśnieżania chodników. Pojazd powinien być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą. Część 7 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg poprzez ręczne odśnieżanie chodników Wykonawca odśnieży chodniki metodą ręczną za pomocą łopat odśnieżnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 u.p.z.p. stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/ na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/ na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie 1 kompletny zestaw tj. nośnik sprzętu, solarka, pług odśnieżny. Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pług odśnieżny powinien posiadać masę własną nie mniejszą niż 400 kg. Samochód będzie wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą. Część 2 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie 2 kompletnych zestawów tj. nośnik sprzętu, piaskarka, pług odśnieżny. Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pług odśnieżny powinien posiadać masę własną nie mniejszą niż 400 kg. Samochody będą wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze. Część 3 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie 2 nośników sprzętu. Pługi odśnieżne i piaskarki dostarczy Zamawiający. Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pojazd wyposażony w czołownicę do zamontowania pługu odśnieżnego oraz ramę nośną lub skrzynie ładunkową umożliwiającą zamontowanie piaskarki. Piaskarkę oraz pług odśnieżny dostarczy Zamawiający. Samochody będą wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze. Część 4 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie 4 sztuk sprzętu. Pojazdy będą wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze 1) Koparko ładowarka z pługiem dwustronnym lub jednostronnych o mocy silnika min 80 KM. (2 szt.) 2) Ciągniki rolnicze z pługiem dwustronnym lub jednostronnym o mocy silnika min 80 KM (1 szt.) 3) Ładowarka tupu FADROM z pługiem dwustronnym o min mocy silnika 160 KM (1 szt.) Część 5 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie 2 równiarek. Równiarka powinna być wyposażona w odkładnicę stalową z lemieszem stalowych oraz o minimalnej mocy silnika 75 KM. Pojazd powinien być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą. Część 6 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie pojazdu mechanicznego wyposażonego w pług wirnikowy. Wykonawca do odśnieżania chodników użyje sprzętu mechanicznego do odśnieżania chodników. Pojazd powinien być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą. Pojazd może być wyposażony w pług odśnieżny, pług wirnikowy - dmuchawę lub inne urządzenie o podobnej efektywności pracy. Szerokość robocza min 120 cm Część 7 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/ na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i załącznika nr 6 do SIWZ Wzór wykazu posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia dotyczy to części 1-6, dla części 7 na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/ na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i załącznika nr 7 do SIWZ Wzór oświadczenia o posiadanych uprawnieniach wymaganych prawem przez osoby biorące udział w realizacji zamówienia dotyczy to części 1-6, dla części 7 na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/ na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian przedmiotu lub terminu wykonania umowy: 1) W przypadku gdy Wykonawca nie zgodzi się na montaż urządzenia GPS i wykorzystywanie tego urządzenia do monitorowania i rozliczania rzeczowo-finansowego wykonanej usługi; 2) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; 4) Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron; 5) Jeżeli powstaną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6) jeżeli nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w przebiegu realizacji poszczególnych elementów zamówienia poprzez przesunięcie w czasie, uszczegółowienie lub inną zmianę zakresu, które będą spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy; 7) Jeżeli nastąpi konieczność skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wprowadzenia zmian sposobu realizacji elementów usług lub wprowadzenia usług zamiennych lub rezygnacji z wykonania niektórych elementów usług przedmiotu zamówienia i możliwe będzie skrócenie z tego powodu terminu zakończenia realizacji zamówienia określonego w niniejszej umowie; 8) Jeżeli nastąpi konieczność zmiany terminu z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających realizację usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 9) Siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo zachowania należytej staranności; np. panujących bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych (intensywne opady śniegu, śnieżyce, zamiecie, zawieje, padanie marznącego deszczu itp.) 10) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz I piętro, pokój nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy kompletnego zestawu wykonawcy tj. nośnik sprzętu, solarka, pług odśnieżny. Wykonawca zapewnia 1 kompletny zestaw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 250 UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy kompletnego zestawu wykonawcy tj. nośnik sprzętu, piaskarka, pług odśnieżny. Wykonawca zapewnia 2 kompletne zestawy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 420 UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy nośnika Wykonawcy. Pług odśnieżny i piaskarkę dostarczy Zamawiający. Wykonawca zapewnia 2 nośniki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 420 UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy sprzętu ciężkiego. Pojazdy powinny być wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze. Wykonawca zapewnia 4 sztuki sprzętu ciężkiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 370 UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy równiarki. Wykonawca zapewnia 2 sztuki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 92 UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg poprzez mechaniczne odśnieżanie chodników. Wykonawca zapewnia 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 100 UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-9, 62.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg poprzez ręczne odśnieżanie chodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 100 UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.