Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Kraków: Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia budynków mieszkalnych i użytkowych oraz obiektów do nich przynależnych na terenie 4 nieruchomości zlokalizowanych w obrębie Miasta Krakowa w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 251348 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia budynków mieszkalnych i użytkowych oraz obiektów do nich przynależnych na terenie 4 nieruchomości zlokalizowanych w obrębie Miasta Krakowa w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia budynków mieszkalnych i użytkowych oraz obiektów do nich przynależnych na terenie 4 nieruchomości zlokalizowanych w obrębie Miasta Krakowa w 2009 r. Usługi w zakresie ochrony mienia w budynkach i ich zapleczu Wykonawca wykonywał będzie we wszystkie dni tygodnia - całodobowo. Podstawą funkcjonowania służby ochrony w obiekcie są instrukcje i przepisy normujące organizację ochrony obiektu Zamawiającego, w tym przede wszystkim: - sprawdzanie tożsamości osób i pojazdów, ich uprawnienia do wejścia i przebywania na terenie obiektu, - kontrolowanie osób wychodzących z terenu obiektu /przegląd podręcznego bagażu/, - prowadzenie obserwacji ruchu osobowego, towarowego i transportowego na terenie obiektu - uniemożliwianie wstępu /wjazdu/ na teren obiektu osobom i pojazdom nieupoważnionym, - kontrolowanie zabezpieczenia pomieszczeń w chronionych obiektach, - bezzwłoczne powiadomienie Zamawiającego oraz Policji o stwierdzeniu próby włamania, kradzieży, uszkodzenia mienia oraz współpraca z Policją i strażami gminnymi, - przyjmowanie kluczy od pomieszczeń do depozytu i wydawanie ich osobom upoważnionym - dwukrotnie w ciągu dnia tj. od 8.00-9.00 i od 16.00-17.00 otwieranie okien i wietrzenie wskazanych pomieszczeń, - udostępnianie wskazanych pomieszczeń upoważnionym osobom celem ich oglądnięcia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7700.00 zł. należy wnieśc na cały okres zwiazania ofertą, przed upływem teminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia, udzielonej zgodnie z Ustawą z 1997 r. o ochronie osób i mienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 usługi w zakresie ochrony mienia; 1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 4 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania Wykonawcy takich osób, zdolnych do wykonania zamówienia; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością, na sumę ubezpieczenia minimum 200.000,00 zł. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przedłożonych w ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy. 3. Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracyjnych na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia. 4. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia . 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14 - Referat Zamówień Publicznych (pok. nr 56).
Cena wersji papierowej SIWZ - 6,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków,os. Złotej Jesieni 14 - Punkt Obsługi Mieszkańców (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.