Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-22
Zduny: Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w roku kalendarzowym 2010 - artykuły spożywcze, warzywa, przyprawy, mrożonki
Numer ogłoszenia: 251101 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Zdunach , ul. Łacnowa 26, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7215513, faks 0-62 7215771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.zduny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w roku kalendarzowym 2010 - artykuły spożywcze, warzywa, przyprawy, mrożonki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej w roku kalendarzowym 2010 - artykuły spożywcze, warzywa, przyprawy, mrożonki. 1. Zakres usług obejmuje dostawę artykułów żywnościowych nie-zbędnych do przygotowania posiłków w ilościach i asortymentach wykazanych w formularzu ofertowym - stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Poszczególne asortymenty artykułów żywnościowych: 1) artykuły spożywcze, 2) warzywa, 3) przyprawy, 4) mrożonki, mogą być dostarczane do zamawiającego przez różnych oferentów. 3. Towar należy dostarczać do zamawiającego własnym środkiem transportu w wyznaczonych godzinach. 4. Zamawiający wymaga, aby artykuły żywnościowe dostarczać cyklicznie, zgodnie ze złożonym pisemnym lub w wyjątkowych przypadkach telefonicznym zapotrzebowaniem. 5. Artykuły żywnościowe winny spełniać niżej wymienione parametry: 1) jakość oraz opakowanie zgodne z wymaganymi normami, 2) świeżość, odpowiedni dla danego produktu termin ważności. 6. Dostawa artykułów do zamawiającego musi odbywać się zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 7. Artykuły żywnościowe oraz ich transport muszą spełniać wytyczne zawarte w systemie jakości HACCP. 8. Ustala się możliwość dodatkowego zamówienia, nieobjętego za-mówieniem podstawowym, nie przekraczającego łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. 9. Termin realizacji zamówienia: od 01 stycznia do 31 grudnia 2010 roku z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich oraz przerw świątecznych i dni ustawowo wolne od pracy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Odstąpiono od wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionym zakresie: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, 3. kserokopię pozytywnej opinii Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o funkcjonowaniu placówki, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - załącznik nr 2. Zamawiający oceni spełnianie powyższych wymogów poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez dostawcę w ofercie. Jeżeli dostawca nie wykaże się spełnianiem wymogów, o których mowa powyżej, złożona oferta zostanie odrzucona bez szczegółowej analizy merytorycznej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), stanowiące załącznik nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.zduny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Zdunach
ul. Łacnowa 26
63-760 Zduny
w godzinach: 800 - 1400.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 7 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, - zastosowania aukcji elektronicznej..
INNE PRZETARGI ZDUNY
- Roboty budowlane związane z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie technika weterynaryjna przy ZSCKR im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 105408E w miejscowości Szymanowice oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Maurzyce.
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 2731 E Bogoria Dolna - Bąków Górny, nr 2727E Złaków Kościelny - Przemysłów.
więcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności dla Przedszkola Akademia Wyobraźni w Marklowicach w okresie lipiec - grudzień 2024, z podziałem na cztery zadania.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Głubczycach "
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.