eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza poprzez termomodernizację obiektów szkolnych w Wałbrzychu obejmującego następujące podzadaniaa) Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 22 przy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-14

Wałbrzych: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza poprzez termomodernizację obiektów szkolnych w Wałbrzychu obejmującego następujące podzadania: a) Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 22 przy ul. 11 Listopada 75 w Wałbrzychu b) Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 przy al. Wyzwolenia 43 w Wałbrzychu c) Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Królewieckiej 7 w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 251096 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, fax 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza poprzez termomodernizację obiektów szkolnych w Wałbrzychu obejmującego następujące podzadania: a) Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 22 przy ul. 11 Listopada 75 w Wałbrzychu b) Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 przy al. Wyzwolenia 43 w Wałbrzychu c) Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Królewieckiej 7 w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca pełnienia czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza poprzez termomodernizację obiektów szkolnych w Wałbrzychu obejmującego następujące podzadania: a) Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 22 przy ul. 11 Listopada 75 w Wałbrzychu, b) Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 przy al. Wyzwolenia 43 w Wałbrzychu, c) Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Królewieckiej 7 w Wałbrzychu Do obowiązków Wykonawcy będzie należało zarządzanie w zastępstwie Zamawiającego zadaniem, a w szczególności: 1.Administrowanie umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami robót w/w podzadań, w tym pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego w następujących specjalnościach: a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 2.Administrowanie Umowami zawartymi przez Zamawiającego z Instytucjami współfinansującymi zadania w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego; 3.Wypełnienie wszystkich wymagań formalno-prawnych obowiązujących Zamawiającego przy realizacji zadania, wynikających z przepisów prawa polskiego, a w szczególności Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi. 4.Przekazanie zadania do użytkowania; 5.Rozliczenie rzeczowo-finansowe zadania, w tym prowadzenie ewidencji nakładów w układzie rodzajowym i według źródeł finansowania, sporządzanie dowodów OT oraz sprawozdań dla GUS (Główny Urząd Statystyczny), przygotowywanie danych do rozliczeń i sprawozdań wymaganych przez Instytucje współfinansujące Zadanie; 6.Obsługa okresów gwarancji jakości udzielonych przez Wykonawców robót poszczególnych podzadań; 7.Wykonanie wszystkich innych czynności dotyczących zadania, na etapie: rozpoczęcia realizacji, zakończenia, przekazania do użytkowania, w okresie gwarancji jakości - nie opisanych wyżej a koniecznych do wykonania w zastępstwie Zamawiającego. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w Umowie dołączonej do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 74.26.20.03 - 74.26.20.03 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5.000 zł. najpóźniej do 08.01.2008r. do godz. 10.00 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: PKO BP S.A. IO/WAŁBRZYCH nr konta: 67 1020 5095 0000 5202 0011 6608 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe na zadnie pn. Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn. Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza poprzez termomodernizację obiektów szkolnych w Wałbrzychu obejmującego następujące podzadania: a) Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 22 przy ul. 11 Listopada 75 w Wałbrzychu b) Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 przy al. Wyzwolenia 43 w Wałbrzychu c) Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Królewieckiej 7 w Wałbrzychu Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 PZP (wraz z późniejszymi zmianami), w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Pl. Magistracki 1. pok. Nr 1..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu przetargowym oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 Ustawy PZP) 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie: 3.1) Wykonawca musi udokumentować posiadanie doświadczenie nie mniejszego niż to które określono w poniższych punktach A i B. 3.2) Wykonawca musi dysponować Personelem posiadającym odpowiednie wykształcenie i praktykę zawodową, gwarantującym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności A) Inspektorzy nadzoru inwestorskiego: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym oraz min. 3 letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru; uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz min 3 letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru; uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz min 3 letnia praktyka zawodowa w pełnieniu inspektora nadzoru. B) Przedstawiciel Inwestora Zastępczego - Koordynator Zadania: pracował w zespole Inwestora zastępczego na co najmniej dwóch budowach C) Specjalista ds Rozliczeń Zadania: co najmniej 2 letnia praktyka zawodowa w zakresie rozliczeń finansowo-rzeczowych zadań inwestycyjnych. 4) Znajdować sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe w trybie art. 26 ust.3 i 4 Ustawy PZP z dnia 29.01.2004 roku z późn. zm. 2) Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad1) 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich (załącznik nr 2), Ad 2 2.1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. - w formularzu oferty (załącznik nr 1), 2.2) Oświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w formularzu oferty (załącznik nr 1). Ad 3.1 A) w okresie ostatnich 3 lat od dnia ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca pełnił funkcję Inwestora Zastępczego kompleksowej termomodernizacji co najmniej dwóch budynków o kubaturze minimum 10 000 m3 każdy, (załącznik nr 3) B) Referencje lub inne dokumenty potwierdzające że w/w usługi zostały należycie wykonane. (załącznik odpowiednio nr 3a, 3b etc.) Ad. 3.2 Wymagane dokumenty potwierdzające, że ww. osoby posiadają uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: Ad A) do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego wszystkich wymaganych branż tj (konstrukcyjno-budowlana; instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) potwierdzone: aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu (zał. nr 4-dla każdej z os. odpowiednio zał. Nr 4a, 4b, 4c) uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w określonej specjalności (zał. nr 5-dla każdej z os. odpowiednio zał. Nr 5a, 5b, 5c) oświadczeniami o wymaganej praktyce zawodowej z podaniem miejsca i czasu odbycia tej praktyki (załącznik. nr 6a, 6b, 6c) Wykonawca wyznaczy jednego z wymienionych inspektorów nadzoru inwestorskiego jako koordynatora czynności na budowie dla każdego z Podzadań osobno. Ad B) do pełnienia funkcji Przedstawiciela Inwestora Zastępczego - Koordynatora Zadania potwierdzone: oświadczeniami o wymaganej praktyce zawodowej z podaniem miejsca i czasu odbycia tej praktyki. (załącznik nr 7) Ad C) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. Rozliczeń Zadania potwierdzone: oświadczeniami o wymaganej praktyce zawodowej, podaniem miejsca i czasu odbycia tej praktyki. (załącznik nr 7) Ad. 4 4.1) Polisa (ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej) w wysokości co najmniej 300.000,00 zł, a w wypadku jej braku inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (załącznik nr 8).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/zastepinwest.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane z dotacji Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.