eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego w kwocie 1 067 000,00 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa drogi gminnej Lipinki-Bielice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Biskupiec: Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego w kwocie 1 067 000,00 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi gminnej Lipinki-Bielice
Numer ogłoszenia: 251040 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228888 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4745057 do 59, faks 056 4747952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego w kwocie 1 067 000,00 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi gminnej Lipinki-Bielice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego, zgodnie z Uchwała Nr XXXVI/332/10 Rady gminy Biskupiec z dnia 24 czerwca 2010r., w łącznej wysokości 1 067 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćdziesiąt siedem tysięcy złotych 00/100) wg. następującego podziału: - w kwocie 440 000,00 ( słownie: czterysta czterdzieści tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie udziału własnego zadania inwestycyjnego Przebudowa drogi gminnej Lipinki - Bielice współfinansowanego z RPO WiM 2007-2013 - okres spłaty kredytu wynosi 5 lat licząc od dnia 1 stycznia 2011 roku. ostateczna spłata kredytu nastąpi w dniu 30 grudnia 2015 roku. Spłata kredytu będzie następowała: - W równych ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca począwszy od 31 stycznia 2011 roku. - Pierwsza rata wyrównująca w kwocie 7 353,00 zł płatna w terminie do 31 stycznia 2011 roku. - 59 równych rat po 7 333,00 zł płatne w terminie od 28 lutego 2011 roku do 30 grudnia 2015 roku - odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych od zrealizowanej kwoty kredytu i płatne w okresach miesięcznych - w kwocie 627 000,00 ( słownie: sześćset dwadzieścia siedem tysięcy 00/100 zł) na sfinansowanie 30% dofinansowania z RPO WiM 2007-2013 zadania inwestycyjnego Przebudowa drogi gminnej Lipinki - Bielice - okres spłaty do dnia 30 lipca 2011 roku , z możliwością wcześniejszej spłaty w przypadku otrzymania zwrotu środków w związku z rozliczeniem projektu w ramach RPO WiM 2007-2013 2. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel In blanco 3. oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 3M: do oferty na dzień ogłoszenia przetargu, do umowy wg stawki obowiązującej w 7 dniu przed podpisaniem umowy kredytowej. 4. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. w przypadku wcześniejszej , częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycję na piśmie. 5. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna 6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Ochrony Środowiska s.a., Plac Komsulatu Polskiego 6, 10-900 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152133,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152133,51

  • Oferta z najniższą ceną: 152133,51 / Oferta z najwyższą ceną: 152133,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.