eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielany › Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla wyposażenia placu zabaw w ZO Bielany Jarosławy II przetarg nieograniczony



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Bielany: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla wyposażenia placu zabaw w ZO Bielany Jarosławy II przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 250945 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielany , ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany, woj. mazowieckie, tel. 025 7878013 w. 24, fax. 025 7878013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.bumsoft-2.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bielany.bumsoft-2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla wyposażenia placu zabaw w ZO Bielany Jarosławy II przetarg nieograniczony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla wyposażenia placu zabaw w ZO Bielany Jarosławy II przetarg nieograniczony Zakres zamówienia: 1. Metalowy zestaw zabawowy składający się z - wieży o konstrukcji metalowej wykonanej z rur stalowych o przekroju 76,1 x 3,2 mm z dachem półokrągłym z blachy stalowej, o grubości 2 mm, ze zjeżdżalnią o dł. 220cm, ślizg z blachy chromoniklowej wykończonej bez ostrych krawędzi, balkon wykonany z rur stalowych o przekroju 30 x 2mm i 57x 2,9 mm i prętów stalowych średnicy 16 mm. - wieży o konstrukcji metalowej wykonanej z rur stalowych o przekroju 76,1 x 3,2 mm z dachem półokrągłym z blachy stalowej, o grubości 2 mm, z mini ściankami wspinaczkowymi wyposażonymi w specjalne uchwyty skałkowe odpowiadające parametrami uchwytom używanym na sportowych ściankach wspinaczkowych, rura strażacka ze stali nierdzewnej o przekroju 48,3x2,9 mm Pomiędzy wieżami przejście o charakterze pomostu ruchomego wykonane z lin zbrojonych POLYFIX oraz listew z tworzywa sztucznego. - Podłogi wykonane ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej. - Boczne ścianki wieżyczek wypełniono płytami z laminatu wysokociśnieniowego (HPL) Całość ocynkowana ogniowo i malowana lakierami akrylowymi (lakierami strukturalnymi). W skład zestawu ma wchodzić komplet fundamentów wykonanych z betonu B30 ułatwiających montaż. Zestaw powinien umożliwiać bezpieczne korzystanie przez dzieci, które ukończyły trzeci rok życia (3+) 2. Podwójna metalowa huśtawka wagowa -Podpora huśtawki wykonana z rury o przekroju 114,3x4 mm. - Rura huśtawki o wymiarze o przekroju 89x3,6mm długości 3150 mm. - Oś huśtawki wykonana z materiałów o bardzo wysokiej jakości nie wymagająca konserwacji, - Siedzenia wykonane z metalowego szkieletu zalanego gumą, Całość konstrukcji ocynkowana metodą ogniową i malowana lakierem akrylowym (lakierem strukturalnym). W skład sprzętu ma wejść prefabrykat fundamentowy, z betonu B30, ułatwiający montaż. 3. Karuzela - konstrukcja karuzeli wykonana z rur stalowych (przekrój 5x2,97,przekrój 30x 2mm) i blachy łezki 4 mm. - siedzisko karuzeli wykonane z żywicy epoksydowej. - kierownica wykonana ze stali chromonikielinowej. - element obrotowy osadzony na łożyskach zamkniętych nie wymagających konserwacji. - spód karuzeli ma być gładko wykończony na głębokości 500 mm od jej zewnętrznej krawędzi. - całość ocynkowana ogniowo oraz pomalowana lakierem akrylowym (strukturalnym). - w skład sprzętu ma wejść prefabrykat fundamentowy, z betonu B30, ułatwiający montaż. 4. Huśtawka ramieniowa 2-osobowa, wersja dla maluchów - wysokość huśtawki - 2,40m - huśtawka wykonana z rury stalowej o przekroju 114,3x4 mm, - zawieszenia wykonane z łańcucha ze stali nierdzewnej o przekroju 6 mm, w górnej części zakończone krętlikami zapobiegającymi skręcaniu się łańcucha - system mocowań do poprzeczki górnej wykonany z teflonu oraz stali nierdzewnej nie wymagającej konserwacji - huśtawka ma być wyposażona w bezpieczne specjalne siedzenia kubełkowe dla maluchów - całość ocynkowana ogniowo i malowana lakierem akrylowym (lakierem strukturalnym) - w skład sprzętu ma wejść prefabrykat fundamentowy, z betonu B30, ułatwiający montaż. 5. Huśtawka podwójna tradycyjna - wykonane z rur stalowych o przekrojach 76,1x3,6mm; 57x2,9mm i 38x2,9mm. - wysokość huśtawki 2,40m - zawieszenie wykonane z łańcucha ze stali nierdzewnej 6 mm i teflonu. W górnej części zakończone krętlikami zapobiegającymi skręcaniu się łańcucha. - system mocowania do poprzeczki górnej wykonany jest z teflonu oraz stali nierdzewnej nie wymagający konserwacji. - bezpieczne siedzenie wykonane z elementu usztywniającego zalanego gumą - całość konstrukcji ocynkowana metodą ogniową i malowana lakierem akrylowym (lakierem strukturalnym). - w skład sprzętu ma wejść prefabrykat fundamentowy, z betonu B30, ułatwiający montaż 5. Wieża ze zjeżdżalnią - niska - wieża zadaszona, z drabinką wejściową wykonaną z rur stalowych, podłoga wykonaną ze sklejki antypoślizgowej, boczne ścianki wypełnione płytami z laminatu wysokociśnieniowego (HPL) - zjeżdżalnia długości 220 cm, ślizg z blachy chromowoniklowej wykończonej bez ostrych krawędzi, - całość ocynkowana ogniowo i malowana lakierem akrylowym (lakierem strukturalnym) - w skład sprzętu ma wejść prefabrykat fundamentowy, z betonu B30, ułatwiający montaż. Zestaw powinien umożliwiać bezpieczne korzystanie przez dzieci, które ukończyły trzeci rok życia (3+) 6. Huśtawka sprężynowa (bujak) w kształcie motocykla - podstawę konstrukcji rama wykonana z rury o przekroju 30mmx2mm, - kierownica wykonana z pręta o przekroju 20mm, - siedzenie wykonane ze sklejki wodoodpornej, - ruch urządzenia (przód, tył) ma umożliwiać konstrukcja oparta na sprężynie i elementach. wykonanych z teflonu, - całość ocynkowana ogniowo i malowana lakierem akrylowym (lakierem strukturalnym), - w skład kompletu ma wejść prefabrykat betonowy ułatwiający montaż. 7. Regulamin placu zabaw na ramie ocynkowanej i lakierowanej - bez montażu Regulamin w treści powinien zawierać następujące zapisy: Plac zabaw przy ZO Bielany Jarosławy Telefon do administratora placu zabaw: 025 787 80 28 lub 025 787 80 17 Wygląd wyżej opisanych urządzeń zabawowych musi być zgodny ze schematami stanowiącymi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa B potwierdzające spełnianie norm PN-EN 1176, w szczególności sposób montażu urządzeń musi spełniać normę bezpieczeństwa EN 1176-7. Warunkiem odbioru robót będzie pozytywna opinia oceny zgodności z normami przez niezależną instytucję specjalizująca się w tym zakresie. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji nie krótszej niż 3 lata od daty odbioru robót Kody CPV: 36500000-6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.50.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 2 000 zł (dwa tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w pieniądzu lub w innych formach przewidzianych Prawem Zamówień Publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PBS Sokołów Podlaski o/Bielany nr 74 9221 0000 0032 2072 2000 0020. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. 14.10.2008 r. godz. 10.00 Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się wykonawcy wspólnie, wymaga się, aby każdy z nich spełniał warunki określone w ust. 1 niniejszego rozdziału. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ogłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , wykonawca składa następujące dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału : 1)pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 5 stosuje się odpowiednio. 7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców. 8. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bielanach ul. Słoneczna 2 08-311 Bielany pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Gminnym Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bielanach, mieszczącego się w budynku Urzędu Gminy w Bielanach, ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany, pok. Nr 6,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.