eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Budowa boiska sportowego ogólnie dostępnego przy ulicy 25 Stycznia w Obornikach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Oborniki: Budowa boiska sportowego ogólnie dostępnego przy ulicy 25 Stycznia w Obornikach.
Numer ogłoszenia: 250868 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego ogólnie dostępnego przy ulicy 25 Stycznia w Obornikach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego o wymiarach 22 m x 44 m o nawierzchni poliuretanowej. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem m.in.: a)konstrukcje boiska: podbudowa zasadnicza grubości 15 cm z tłucznia kamiennego, bazaltowego o frakcji 40-63 mm i 25-40 mm, klińca 5-25 mm i miału, nawierzchnia elastyczna o grubości min. 35 mm wykonana z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU - typu ET, nawierzchnia poliuretanowo-gumowa, bezspoinowa (technologia typu EPDM) o grubości min. 14 mm, przepuszczalna dla wody, wykonywana bezpośrednio na placu budowy na w/w podbudowie elastycznej, składająca się z dwóch warstw: dolna warstwa - grubości min. 7 mm wykonana z granulatu SBR, warstwa górna - grubości min. 7 mm wykonana z kolorowego granulatu EPDM, całość połączona lepiszczem poliuretanowym, wymagane parametry techniczno użytkowe dotyczące sportowej nawierzchni poliuretanowej: L.p. Określenie parametru Jednostka Wartość 1. Wytrzymałość na rozciąganie MPa min. 0,60 2. Wytrzymałość na rozdzieranie N min. 100,0 3. Ścieralność mm max 0,1 4. Przyczepność do podkładu : mieszanina kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU, MPa min. 0,5 betonowego. MPa min. 0,6 5. Nasiąkliwość wodą % przepuszczalna wymiary boiska 22,00 m x 44,00 m, .ogrodzenie o wysokości 4,00 m z siatki polipropylenowej, wykonanie bramy o wymiarach: szerokość 3,0 m i wysokość 2,5 m oraz wykonanie furtki o wymiarach: szerokość 1,2 m i wysokość 2,0 m, odprowadzenie wód deszczowych ściekami liniowymi o szerokości 10 cm z rusztami stalowymi ocynkowanymi do studni chłonnych. b)konstrukcja chodnika (dojście do boiska): szerokość 2,00 m, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości, 8 cm, typu DOMINO koloru czerwonego i szarego, podbudowa grubości 18 cm z chudego betonu o Rm = 6,0 - 9,0 Mpa na odcinku do bramy, podsypka cementowo-piaskowej grubości 5 cm i warstwa odcinająca grubości 10 cm z piasku wzdłuż trybun. c)konstrukcja ścieżki pieszo-rowerowej: szerokość 2,50 m, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, typu DOMINO bezfazowa, koloru szarego i czerwonego na podsypce cementowo piaskowej grubości 5 cm i warstwie odcinającej grubości 10 cm z piasku, nawierzchnie należy ograniczyć wtopionymi obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm na ławach z oporem z betonu B-15. 3)Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres robót zawiera Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 5 SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 1) Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 26.11.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty obejmujące budowę boiska o nawierzchni poliuretanowej, o wartości każdej z robót min. 500.000,00 zł netto. 4) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub innej pokrewnej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 5) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC delikt) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (lub jej równowartość). 6) Potwierdzi, że oferowana nawierzchnia poliuretanowa spełnia parametry techniczne określone przez Zamawiającego. 2. Inne warunki: Wykonawca zobowiązany jest: 1) Złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy. 2) Wnieść wadium. 3) Potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego dokumentu, o którym mowa w Dziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Dziale IX ustęp 1 i formie określonej w Dziale VII ustęp 2 SIWZ następujące dokumenty: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 Ustawy (Załącznik nr 2 SIWZ). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 26.11.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 SIWZ). Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót) muszą zawierać następujące dane: nazwę i siedzibę inwestora, nazwę i siedzibę wykonawcy robót, rodzaj oraz zakres wykonanych robót, wartość wykonanego zamówienia, ocenę czy zamówienie wykonano z należytą starannością, identyfikacja oraz podpis osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu inwestora. 4)Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 4 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie m.in. kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeżeli decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych wymaga niniejszego wpisu). 6)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.2.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną nawierzchnię poliuretanową parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego tj.: 1)Opis techniczny wraz z danymi technicznymi (np. karta katalogowa, folder). 2)Aprobata lub rekomendacja ITB lub inne wyniki badań laboratoryjnych, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni. 3)Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że oferowana nawierzchnia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikat IAAF). 4)Atest higieniczny PZH lub inny równoważny dokument. 5)Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni wystawiona dla Wykonawcy na realizację niniejszego zamówienia. 3.Inne dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 SIWZ). 2)Kosztorys ofertowy jako dokument pomocniczy sporządzony w oparciu o Dokumentację projektową przedłożoną przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące kosztorysu ofertowego określa Dział VII SIWZ. 3)Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy pokój nr 219..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.01.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.