To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Oświęcim: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Oświęcim w okresie od 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.
Numer ogłoszenia: 250724 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214138 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Oświęcim w okresie od 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Oświęcim w okresie od 1 lipca 2013r. do 31 grudnia 2013r. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Oświęcim w okresie od dnia 1 lipca 2013r. do dnia 31 grudnia 2013r. 2.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru u źródła i przekazania do zagospodarowania odpadów komunalnych, przekazanych przez właścicieli nieruchomości, według podziału na następujące frakcje: a.zmieszane odpady komunalne, b.papier, tektura i opakowania wielomateriałowe, c.szkło, d.metale, e.tworzywa sztuczne, f.odpady ulegające biodegradacji, g.odpady wielkogabarytowe, h.odpady tzw. problematyczne tj. zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane lekarstwa, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. 3.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania systemem objazdowym, odbioru u źródła i przekazania do zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych, pochodzących z terenu nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, poprzez mobilny punkt zbiórki odpadów, odbioru i przekazania do przetwarzania odpadów według podziału na następujące frakcje: a.zużyte baterie i akumulatory, b.przeterminowane lekarstwa, c.zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d.zużyte opony, e.inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. Mobilne punkty zbiórki należy organizować na terenie parkingów, placów lub w innych miejscach łatwo dostępnych tak, aby nie utrudnić korzystania z tych miejsc. 5.Szacunkowa liczba budynków mieszkalnych, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 4700, z czego 2 budynki to budynki wielolokalowe (tzw. bloki). Ostateczna ilość nieruchomości zamieszkałych, objętych gminnym system gospodarowania odpadami, zostanie przekazana wybranemu w drodze zamówienia publicznego wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający nie posiada danych dotyczących ilości nieruchomości lokalowych w ramach nieruchomości zamieszkałych. Wykonawca powinien, korzystając z własnego doświadczenia, założyć pewną ich ilość. 6.Szacunkowa ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości, wynosi w okresie realizacji usługi do 1 429 Mg, w tym do 1 224 Mg zmieszanych odpadów komunalnych. Wykaz odpadów stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 7.W przypadku gdy ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych przekroczy ilości szacunkowe, Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy. 8.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach lub workach, zgodnie z uchwałą Nr XXXIV/246/12 Rady Gminy Oświęcim z dnia 12 grudnia 2012 r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Oświęcim, a.odpady komunalne zmieszane - pojemniki od 110l do 10m3, przystosowanych do obsługi przez specjalistyczne środki transportu, b.odpady zbierane selektywnie: tworzywa sztuczne, metale, szkło, papier, tektura i odpady wielomateriałowe oraz odpady ulegające biodegradacji: -w zabudowie wielorodzinnej- co najmniej 1,5 m3 na każdą frakcję, chyba że z przyczyn technicznych (wynikających ze sposobu zabudowy) nieruchomość musi zostać wyposażona w pojemniki o mniejszej pojemności lub worki na te odpady, -w zabudowie jednorodzinnej - worki polietylenowe PE-HD o pojemności od 50l do 120 l. 9.Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć nieruchomości w pojemniki oraz worki według następujących zasad: a.w zabudowie jednorodzinnej: -na odpady zbierane selektywnie - worki z folii LDPE lub HDPE o pojemności od 50l do 120l z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale, szkło, papier, tektura i odpady wielomateriałowe oraz odpady ulegające biodegradacji. Worki należy dostarczać właścicielom nieruchomości raz w miesiącu. W przypadku większego zapotrzebowania na danej nieruchomości wykonawca dostarczy niezbędną ilość worków. b.w zabudowie wielorodzinnej: -na odpady zbierane selektywnie - pojemniki o pojemności minimum 1,5m3, gdy z przyczyn technicznych (wynikających ze sposobu zabudowy) nie jest możliwe umieszczenie tych pojemników na nieruchomości, pojemniki o pojemności mniejszej lub worki. 10.Pojemniki oraz worki określone w pkt 1.9 powinny posiadać informację w formie graficznej lub tekstowej o przeznaczeniu i sposobie użytkowania oraz inny kolor w zależności od frakcji gromadzonych w nim odpadów komunalnych do selektywnej zbiórki odpadów: a.białe - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia szkła bezbarwnego, b.zielone - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia szkła kolorowego, c.żółte - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, d.czerwone - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia metalu, e.niebieskie - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia makulatury, f.brązowe - w zakresie obejmującym pojemniki lub worki do gromadzenia odpadów zielonych. 11.Zamawiający przekaże wykonawcy nie później niż do dnia podpisania umowy wykaz nieruchomości, które Wykonawca będzie zobowiązany wyposażyć w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w terminie do 30 czerwca 2013 r. 12.Na telefoniczne zgłoszenie mieszkańca, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki do selektywnej zbiórki odpadów, w terminie do dwóch dni roboczych. W zestawieniu miesięcznym wykonawca zobowiązany jest do wskazania nieruchomości którym dostarczono ponadplanową ilość worków do selektywnej zbiórki odpadów. 13.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością określoną w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Oświęcim: a.odpady zmieszane - 1 raz na dwa tygodnie, zarówno w zabudowie jedno- jak i wielorodzinnej, b.odpady zbierane selektywnie - 1 raz na miesiąc, zarówno w zabudowie jedno- jak i wielorodzinnej, c.odpady wielkogabarytowe - 1 raz w okresie obowiązywania umowy, w okresie miesiąca września 2013r., d.odpady biodegradowalne - 1 raz w okresie obowiązywania umowy, w okresie miesiąca października 2013r. e.odpady problematyczne (zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane lekarstwa, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych) - 1 raz w okresie obowiązywania umowy, w okresie miesiąca września 2013r. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zbierania zgłoszeń mieszkańców, którzy chcą oddać odpady wielkogabarytowe. 15.Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru. 16.Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady komunalne zgodnie ze szczegółowym harmonogramem zatwierdzonym przez zamawiającego. Projekt harmonogramu opracuje wybrany przez zamawiającego wykonawca i przedkłada zamawiającemu do zatwierdzenia przed podpisaniem umowy. 17.W przypadku jakichkolwiek zmian w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych w trakcie trwania umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu projekt ze zmianami co najmniej na miesiąc przed planowanym terminem wprowadzenia zmian w harmonogramie. Każda zmiana harmonogramu wymaga akceptacji Zamawiającego. 18.Wykonawca dostarczy do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogramy odbioru odpadów komunalnych w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy oraz każdorazowo w przypadku zaistniałych zmian. 19.Wykonawca jest zobowiązany odbierać odpady komunalne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 18:00. 20.Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowywania, odebranych od właścicieli nieruchomości, selektywnie zebranych odpadów komunalnych w instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t. j. z 2013 r. Dz. U. poz 21). Wykonawca poniesie koszty związane z przekazaniem do odzysku i unieszkodliwiania odpadów selektywnie zebranych u źródła. 21.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania, bezpośrednio do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu przy ul. Nadwiślańskiej 36, odebranych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów biodegradowalnych oraz odpadów wielkogabarytowych. Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z zagospodarowaniem zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów biodegradowalnych oraz odpadów wielkogabarytowych. Usługa zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych, biodegradowalnych oraz wielkogabarytowych była przedmiotem odrębnego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 22.Wykonawca zobowiązany jest do postąpienia z odpadami tzw. problematycznymi tj. zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane lekarstwa, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Koszty związane z przekazaniem odpadów do przetwarzania poniesie Wykonawca. 23.Odbiór odpadów wymienionych w pkt. 1.20 i 1.21 ma się odbywać bezpośrednio sprzed posesji. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwiają odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. W związku z tym zobowiązuje się Wykonawcę do zapoznania się z topografią terenu gminy Oświęcim. 24.Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym, zawierające informacje o: a.rodzaju i ilości odebranych odpadów komunalnych (w tym ilości i pojemności pojemników z odpadami zmieszanymi oraz ilość worków z poszczególnymi selektywnie odebranymi frakcjami) zebranych z wyszczególnionych nieruchomości zamieszkałych w poszczególnych sołectwach, b.adresach nieruchomości, z których właściciele nie oddali odpadów komunalnych, c.adresach nieruchomości, które pomimo złożonej deklaracji o selektywnym sposobie gospodarowania odpadami, nie wywiązują się z zadeklarowanego obowiązku, wraz z dokumentacją umożliwiającą identyfikację danej nieruchomości, d.ilości i rodzaju odpadów wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych, przeterminowanych leków, opon, chemikaliów, baterii i akumulatorów samochodowych itp. (w Mg lub kg z podziałem na frakcje) odebranych podczas objazdowej zbiórki w poszczególnych sołectwach, 25.Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania kwartalne, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012r. poz. 391 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami szczególnymi. Dodatkowo, Wykonawca przekaże takie sprawozdanie w formie elektronicznej w formacie wskazanym przez Zamawiającego. 26.Warunki rozliczenia zadania: a.fakturowanie za wykonane usługi będzie się odbywało za każdy miesiąc kalendarzowy z dołu, b.faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego zagospodarowania i odbioru. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane usługi, będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów, c.rozliczenie wykonanej usługi będzie następować w okresach miesięcznych, na podstawie zestawienia obejmującego wyszczególnione kopie kart przekazania odpadów. d.należność za usługę płatna będzie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
- Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o., ul. Bema 12 A, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199517,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 195858,00
Oferta z najniższą ceną: 195858,00 / Oferta z najwyższą ceną: 335022,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - 2 PAKIETY
- DOSTAWA SPRZĘTU DIAGNOSTYCZNEGO - USG GINEKOLOGICZNE
- DOSTAWA SPRZĘTU DO REHABILITACJI - LAMPA SOLLUX
- Modernizacja głównej rozdzielni prądu i wymiana wyeksploatowanych odcinków instalacji elektrycznej
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - VIDEOKOLONOSKOP
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowany w gospodarstwach rolnych z terenu gminy Szydłów w 2024 r"
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów.
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nozdrzec w II półroczu 2024 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.