eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa technicznego wyposażenia sali szkoleniowej oraz innych urządzeń wspomagających dla Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Inowrocław: Dostawa technicznego wyposażenia sali szkoleniowej oraz innych urządzeń wspomagających dla Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 250718 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu , ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592400, 3592416, faks 052 3592400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa technicznego wyposażenia sali szkoleniowej oraz innych urządzeń wspomagających dla Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: - zestaw komputerowy - 26 szt., - notebook - 7 szt., - oprogramowanie - po 33 szt. każdego typu, - projektor multimedialny - 1 szt., - ekran elektrycznie rozwijany - 1 szt., - tablica interaktywna z oprogramowaniem - 1 szt., - podstawa jezdna tablicy interaktywnej - 1 szt., - telewizor LCD - 1 szt., - amplituner - 1 szt., - głośniki naścienne - 4 szt., - nagrywarka DVD - 1 szt., - wizualizer - 1 szt., - zestaw mikrofonów bezprzewodowych - 2 szt., - uniwersalny kontroler przewodowy do systemu sterowania - 1 szt., - kontroler zdalnego sterowania - 1szt., - moduł antenowy do systemu sterowania - 1 szt., - moduł komunikacji szeregowej do systemu sterowania - 2 szt., - 12-channel external relais module RCM-12 - 1 szt., - uchwyt sufitowy do projektora - 1 szt., - uchwyt ścienny do monitorów LCD - 1 szt., - przyłącze stołowe - 1 szt., - przyłącze podłogowe - 1 szt., - scaler sygnałowy - 1 szt., - puszka przekaźnikowa - 1 szt., - przekaźnik - 8 szt., - przewód głośnikowy - 100 m, - kabel sygnałowy(komputer) - 100 m, - kabel sygnałowy S-video - 50 m, - kabel sygnałowy video - 50 m, - szafa rackowa - 1 szt., - switch - 1 szt., - UPS 1500 kVA - 1 szt., - obudowa HDD 3,5 - 30 szt., - urządzenie PND - 1 szt., - prezenter bezprzewodowy ze wskaźnikiem laserowym - 2 szt., - cyfrowy aparat fotograficzny (+ obiektyw 24-70mm, + obiektyw 16-35mm, + dodatkowy akumulator, + zewnętrzna lampa błyskowa, + grip do aparatu, + torba, + statyw, + osłona LCD) - 1 szt., - cyfrowa kamera video (+ statyw, + zewnętrzna lampa błyskowa, + dodatkowy akumulator, + torba, + ochraniacz LCD, + dodatkowa ładowarka, + konwerter szerokokątny, + przewód połączeniowy HDMI) - 1 szt., - dyktafon cyfrowy (+ dodatkowy mikrofon kierunkowy) - 3 szt. Urządzenia multimedialne, które stanowić będą wyposażenie sali szkoleniowej muszą być kompatybilne ze sobą i w pełni wykorzystywać posiadane funkcje podczas pracy w systemie. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi zapewnić: - własny transport dostarczonych objętych zamówieniem urządzeń pod wskazany przez Zamawiającego adres, - wniesienie dostarczonych urządzeń na docelową kondygnację budynku, - montaż objętych zamówieniem urządzeń (montaż i instalacja projektora , telewizora LCD, tablicy interaktywnej, ekranu projekcyjnego oraz głośników; połączenie elementów przekaźnikowych systemu sterowania; integracja systemu sterowania) i podłączenie (zasilanie, sieć logiczna) we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, - minstalację i skonfigurowanie dostarczonego oprogramowania. Ponadto - w ramach przedmiotu zamówienia - wykonawca musi wykonać usługę położenia instalacji naściennej i podłogowej oraz elementów instalacyjnych (puszki, gniazda, listwy, bezpieczniki, przewody elektryczne / logiczne) oraz wykonać testy obydwu sieci + sprawdzenie zerowania. Zamawiający wstępnie przewiduje, że w podłodze sali szkoleniowej, której dotyczy zamówienie (parkiet drewniany), należy wyciąć otwory pod osadzenie w nich 12 puszek podłogowych do sprzętu, wyposażonych w 24 gniazda RJ45 mat. 5E typu Mosaic 45 oraz w 48 gniazd zasilających 230V typu Mosaic 45 (tzw. kodowanych). Puszki powinny być wyposażone w pokrywy umożliwiające zainstalowanie na nich paneli podłogowych, które będą zamontowane na całej powierzchni podłogi sali szkoleniowej. Przewody - zarówno elektryczne, jak i logiczne - należy również zainstalować w podłodze, w osobnych giętkich rurkach PVC (peszle) o odpowiednich przekrojach, uzależnionych od ilości prowadzonych przewodów. Nowo położone okablowanie należy przyłączyć do istniejącej sieci elektrycznej / logicznej oraz przeprowadzić pomiary i wystawić dokumentację na wykonane prace. Ze względu na to, że Zamawiający nie może określić dokładnych ilości niezbędnych do wykonania prac elementów instalacyjnych, nie są one ilościowo wyszczególnione w specyfikacji zamówienia. W związku z powyższym - w celu zapoznania się pomieszczeniem, którego dotyczy zamówienie, istniejącym stanem oraz warunkami prac - Zamawiający zaleca i umożliwia dokonanie wizji lokalnej, niezbędnej do zdobycia wszelkich informacji, koniecznych do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. Wizji lokalnej można dokonać w dniach: 27.11.2008 r. - 28.11.2008 r. oraz 01.12.2008 r. - 03.12.2008 r., w godz. 07:30 - 13:30. Osobą kontaktową w sprawie wizji lokalnej jest: Rafał Żurawski - tel. (052) 359 24 20..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem 38.65.21.00 - Projektory 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne 30.19.59.11 - Akcesoria do tablic do pisania 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.19.58.00 - Szyny lub uchwyty do zawieszania 31.34.20.00 - Izolowane przyłącza kablowe 31.22.13.00 - Przekaźniki gniazdowe 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 31.22.47.00 - Puszki połączeniowe 31.71.11.10 - Przekaźniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki formalne określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, oraz złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w punkcie 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) akceptują warunki zawarte we wzorze umowy, stanowiącej załącznik 8. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d) spełniają wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; e) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; f) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na podstawie przedłożonych dokumentów i na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków formalnych określonych w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); - oświadczenie Wykonawcy o wykonanych w przeszłości dostawach odpowiadających pod względem rodzaju i wartości przedmiotowi zamówienia; - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie Wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną - pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki, a jeżeli pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wynikają z umowy - umowa spółki; w przypadku nie załączenia do oferty pełnomocnictwa/pełnomocnictw lub umowy spółki, wymagane jest podpisanie dokumentacji przetargowej przez wszystkich wspólników spółki; - aktualne oświadczenia Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty oświadczeń/zaświadczeń potwierdzających niezaleganie z płaceniem podatków, opłat oraz składek ZUS dotyczące każdego ze wspólników spółki, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ul. Mątewska 17 88-100 Inowrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ul. Mątewska 17 88-100 Inowrocław /pok. 211/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.