eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej i łącznika jako rozbudowę istniejącego budynku szkoły wraz z zapleczem socjalno-szatniowym przy Gimnazjum w Brzostku z niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymikomunikacji, infrastruktury i terenowych urządzeń sportowych oraz rozbiórkę tymczasowego budynku garażowego na działkach nr ewid. 770/2 i 770/4 położonych w miejscowości Brzostek, obr. 1 Brzostek -II ETAP ROBOTY WYKOŃCZENIOWE



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Brzostek: Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej i łącznika jako rozbudowę istniejącego budynku szkoły wraz z zapleczem socjalno-szatniowym przy Gimnazjum w Brzostku z niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi: komunikacji, infrastruktury i terenowych urządzeń sportowych oraz rozbiórkę tymczasowego budynku garażowego na działkach nr ewid. 770/2 i 770/4 położonych w miejscowości Brzostek, obr. 1 Brzostek -II ETAP ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
Numer ogłoszenia: 250675 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek, Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 014 6830111, faks 014 6830111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej i łącznika jako rozbudowę istniejącego budynku szkoły wraz z zapleczem socjalno-szatniowym przy Gimnazjum w Brzostku z niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi: komunikacji, infrastruktury i terenowych urządzeń sportowych oraz rozbiórkę tymczasowego budynku garażowego na działkach nr ewid. 770/2 i 770/4 położonych w miejscowości Brzostek, obr. 1 Brzostek -II ETAP ROBOTY WYKOŃCZENIOWE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. dostawa i montaż okładzin ściennych z płyt akustycznych włóknowych m2 - 63,08 2. dostawa i montaż sufitu akustycznego z płyt akustycznych włóknowych m2 -183,60 3. dostawa i montaż nawierzchni sportowej w sali gimnastycznej z paneli drewnianych m2 -172,15 4. roboty drogowe związane z wykonaniem zatoki postojowej i parkingu m2 -350,00 5. roboty rozbórkowe, ziemne i podsypkowe związane z wykonaniem drenażu (m3 -142,80 podsypki) 6. ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych obsadzonych w cokole - dopłata za zmanę wysokości ogrodzenia mb- 160,00 7.tynk akrylowy - m2- 100,22 8. dwukrotne szpachlowanie powierzchni pod malowanie m2- 5 027,25 9. wyposażenie łazienki dla osób niepełnosprawnych (instalacja wod-kan) 10. wykonanie rusztowań koniecznych do wykonania instalacji ogrzewania promiennikowego 11. wykonanie rusztowań koniecznych do wykoania instalacji wentylacji 12. montaż grzejników i zaworów wg nowego projektu 13. wykonanie rurociągów stalowych spawanych mb - 288,00 odpowietrzanie instalacji ogrzewania promiennikowego 14. niezbędne uzupełnienie instalacji wentylacji 15. niezbedne uzupełnienie technologii kotłowni o konieczny osprzęt 16. niezbedne uzupełnenie instalacji elektrycznej o zasilanie wentylatorów i zasilanie okien w pomieszczeniu nr 001.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana REM-BUD I Bronisław Drąg spółka jawna,, Al. Jana Pawła II 60 B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246555,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 303263,68

  • Oferta z najniższą ceną: 303263,68 / Oferta z najwyższą ceną: 303263,68

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    uzasadnienie prawne: art.67 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamóaień publicznych. uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wykończeniowych na budowie ogólnodostępnej sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Brzostku. Powyższe roboty polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający już na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego planował udzielenie zamówienia uzupełniającego. W ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu podstawowym Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego, którego wartość wynosiła 4.459.315,36 zł. Wartość zamówienia uzupełniającego została ustalona na kwotę (netto) 246.555,83 zł. co stanowił 5,53% wartości zamówienia podstawowego (nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego). Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 05.12.2012 r. z Firmą Budowlaną REM-BUD I Bronisław Drąg Spółka Jawna Al. Jana Pawła II 60 B, po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego. Ad. 1, 2, 3 Różnica ilości wynikła z różnicy w obmiarze robót. Ad. 4 W trakcie wykonywania robót zewnętrznych okazało się, że istnieje możliwość zwiększenia ilości miejsc parkingowych od strony istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia. Z uwagi na fakt ogólnego braku miejsc postojowych i parkingowych postanowiono rozszerzyć wykonywaną powierzchnię kostki brukowej o 350 m2. Ad. 5 Po odkopaniu części ścian istniejącego budynku gimnazjum okazało się, że istniejąca izolacja ścian jest w bardzo złym stanie technicznym. Brak jest też drenażu, co skutkuje znacznym zawilgacaniem ścian a w konsekwencji piwnic budynku. W związku z powyższym powstała konieczność wykonania powyższych prac. Ad. 6 W trakcie wykonywania robót związanych z ogrodzeniem zewnętrznym obiektu stwierdzono, że zakładana wysokość jest niewystarczająca. Postanowiono zwiększyć wysokość ogrodzenia do 1,5 mb. Ad. 7 Po przeanalizowaniu wykonania elewacyjnej boazerii drewnianej stwierdzono, że z uwagi na konieczność późniejszej częstej konserwacji drewna zasadniejszym jest wykonanie na tej powierzchni tynku akrylowego w ilości 100,22 m2. Ad. 8 Z uwagi na kolorystykę ścian (intensywność kolorów) stwierdzono że bez szpachlowania ścian nie uzyska się dobrej jakości robót malarskich. Postanowiono wykonać dwukrotne szpachlowanie ścian w ilości 5.027,25 m2. Ad. 9 Postanowiony wyposażyć dwa sanitariaty w niezbędne urządzenia dla pomieszczeń przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ad. 10, 11 Z uwagi na fakt braku w wycenie wykonania instalacji ogrzewania promiennikowego i instalacji wentylacji w pomieszczeniu sali gimnastycznej z uwagi na brak możliwości koordynacji z innymi pracami pozwalającymi na wykorzystanie rusztowań (np. przy robotach tynkarskich i malarskich) konieczne stało się wykonanie rusztowań dla tego typu robót. Ad. 12,13,14,15, W trakcie wykonywania instalacji grzewczej wraz z dostosowaniem istniejącej kotłowni w budynku gimnazjum dla potrzeb rozbudowanych obiektów stwierdzono, że z uwagi na późniejszą eksploatację zasadnym i korzystniejszym będzie: - zamiana kotłów atmosferycznych na kotły kondensacyjne, - zmiana ilości grzejników polegająca na częściowej zamianie grzejników potrójnych na podwójne, co w efekcie pozwoli na lepsze rozprowadzenie ciepła po pomieszczeniach. Powyższa analiza została poprzedzona i potwierdzona wcześniej opracowanym projektem zamiennym wykonanym przez autora pierwotnego projektu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.