eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług medycznych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Poznań: Świadczenie usług medycznych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 250639 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu i Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: A.Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część I - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań; Część II - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Szamotuły; Część III - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Międzychód; Część IV - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Nowy Tomyśl; Część V - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Grodzisk Wielkopolski; Część IX - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań; Część X - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Konin; Część XI - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Śrem; Część XII - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Gniezno; Część XIII - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Września; Część XIV - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Turek; Część XVII- dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Ostrów Wielkopolski; Część XVIII - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Leszno; Część XIX - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Kępno; Część XX - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Kalisz; Część XXI - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Jarocin; B. Przeprowadzenie badań mammograficznych i PSA: Część VI - badania mammograficzne dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań; Część VII- badania PSA dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań; Część XV - badania mammograficzne i badania PSA dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu- miejsce świadczenia usługi miasto Poznań; Część XVI - badania mammograficzne i badania PSA dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu- miejsce świadczenia usługi miasto Konin; Część XXII - badania mammograficzne dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim miejsce świadczenia usługi miasto Ostrów Wielkopolski; Część XXIII - badania mammograficzne dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim miejsce świadczenia usługi miasto Leszno. C. Wykonanie szczepień ochronnych przeciw grypie: Część VIII - wykonanie szczepień ochronnych przeciw grypie dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi - tymczasowy punkt szczepień w siedzibie I Oddziału ZUS, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań. D. Wykonanie usługi w zakresie badań medycyny na rzecz osób ubiegających się o świadczenia rentowe: Część XXIV - badanie układu oddechowego - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego; Część XXV - wykonanie badań układu krążenia - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego; Część XXVI - wykonanie badań układu krążenia - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Rawicza; Część XXVII - wykonanie badań układu krążenia oraz układu oddechowego - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Rawicza. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- stanowi załącznik nr 6 (Część I -XXVII) do SIWZ dla każdej części zamówienia. 3.Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych określonych w art. 2 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie publiczne zostało podzielone na 27 części..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. dla Części IX i X- miejsce świadczenia usług: Poznań i Konin. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienie podstawowego, opisanym w załączniku nr 6/IX,X do SIWZ. Zamówienie uzupełniające stanowi 29,51% (Część IX) i 36,87% (Część X) wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunki, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 217);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca winien złożyć: 1. Formularz oferty (do wyboru Części od I do XXVII) 2. Pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części zamówienia - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W Część zamówienia XVII-XXI; XXII-XXIII: XXIV - XXVII - Oddział w Ostrowie Wielkopolskim: Zmiana umowy 1. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 4 umowy może ulec zmianie , z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 i 3, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz.2407 oraz z 2005 r. Nr 57, poz.1314). 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1, skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. 3. Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w ust. 2 będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany po przedstawieniu stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni od otrzymania żądania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie www.zus.pl., w siedzibie Zamawiającego lub na wniosek złożony przez Wykonawcę -SIWZ wysłany e:mailem. SIWZ bezpłatny..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, budynek A, w sekretariacie, piętro I, pok. 102 lub przesłać na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część I - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część I - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część II - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Szamotuły;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część II - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Szamotuły;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część III - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Międzychód;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część III - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Międzychód;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część IV - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Nowy Tomyśl;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część IV - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Nowy Tomyśl;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część V - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Grodzisk Wielkopolski;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część V - dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Grodzisk Wielkopolski;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - badania mammograficzne dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - badania mammograficzne dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII- badania PSA dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Pozna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII- badania PSA dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII - wykonanie szczepień ochronnych przeciw grypie dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII - wykonanie szczepień ochronnych przeciw grypie dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi - tymczasowy punkt szczepień w siedzibie I Oddziału ZUS, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część IX - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część IX - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Poznań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część X - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Konin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część X - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Konin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XI - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Śrem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XI - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Śrem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XII - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Gniezno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XII - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Gniezno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej Część XIII - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Września..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej Część XIII - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Września..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej Część XIV - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Turek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej Część XIV - dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - miejsce świadczenia usługi miasto Turek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część XV - badania mammograficzne i badania PSA dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu- miejsce świadczenia usługi miasto Poznań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XV - badania mammograficzne i badania PSA dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu- miejsce świadczenia usługi miasto Poznań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część XVI - badania mammograficzne i badania PSA dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu- miejsce świadczenia usługi miasto Konin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XVI - badania mammograficzne i badania PSA dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu- miejsce świadczenia usługi miasto Konin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XVII- dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Ostrów Wielkopolski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XVII- dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Ostrów Wielkopolski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej Część XVIII - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Leszno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej Część XVIII - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Leszno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XIX - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Kępno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XIX - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Kępno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XX - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Kalisz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XX - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Kalisz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XXI - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Jarocin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej: Część XXI - dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Jarocin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część XXII - badania mammograficzne dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Ostrów Wielkopolski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XXII - badania mammograficzne dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim - miejsce świadczenia usługi miasto Ostrów Wielkopolski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Część XXIII - badania mammograficzne dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim- miejsce świadczenia usługi miasto Leszno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XXIII - badania mammograficzne dla pracowników Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim- miejsce świadczenia usługi miasto Leszno..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Wykonanie usługi w zakresie badań medycyny na rzecz osób ubiegających się o świadczenia rentowe Część XXIV - badanie układu oddechowego - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie badań medycyny na rzecz osób ubiegających się o świadczenia rentowe Część XXIV - badanie układu oddechowego - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wykonanie usługi w zakresie badań medycyny na rzecz osób ubiegających się o świadczenia rentowe Część XXV - wykonanie badań układu krążenia - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie badań medycyny na rzecz osób ubiegających się o świadczenia rentowe Część XXV - wykonanie badań układu krążenia - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Wykonanie usługi w zakresie badań medycyny na rzecz osób ubiegających się o świadczenia rentowe Część XXVI - wykonanie badań układu krążenia - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Rawicza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie badań medycyny na rzecz osób ubiegających się o świadczenia rentowe Część XXVI - wykonanie badań układu krążenia - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Rawicza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Wykonanie usługi w zakresie badań medycyny na rzecz osób ubiegających się o świadczenia rentowe Część XXVII - wykonanie badań układu krążenia oraz układu oddechowego - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Rawicza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi w zakresie badań medycyny na rzecz osób ubiegających się o świadczenia rentowe. Część XXVII - wykonanie badań układu krążenia oraz układu oddechowego - placówka medyczna zlokalizowana na terenie miasta Rawicza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Odległość placówki medycznej od siedziby Zamawiającego właściwej dla danej Części - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.