eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i przebudową dachu II Liceum Ogólnokształcącego w Bielsku Podlaskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Bielsk Podlaski: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i przebudową dachu II Liceum Ogólnokształcącego w Bielsku Podlaskim
Numer ogłoszenia: 250508 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bielski , ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332642, faks 085 8332612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i przebudową dachu II Liceum Ogólnokształcącego w Bielsku Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie dachów nad budynkiem dydaktycznym i salą gimnastyczną II Liceum Ogólnokształcącego z BJN w Bielsku Podlaskim (kategoria obiektu - IX) na działce oznaczonej Nr geod. 2994/1 położonej przy ul. Kopernika w Bielsku Podlaskim zgodnie z przedmiarem robót, projektem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. l pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 2. Wyrażą zgodę na termin płatności nie krótszy niż 21 dni od daty częściowego odbioru robót i dostarczenia faktury przejściowej wystawionej nie częściej niż raz w miesiącu oraz faktury ostatecznej po dokonaniu odbioru końcowego robót. 3. Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy ofertę sporządzoną na lub według wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: oświadczeniem o spełnianiu warunków wymaganych art. 22 ustawy Pzp, Wykazem pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia, Harmonogramem rzeczowo - finansowym. 5. Zatrudnią Kierownika Budowy, posiadającego odpowiednie uprawnienia wymagane zgodnie z ustawą prawo budowlane. 6. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwiarygodniony odpis dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres licząc od daty odbioru końcowego: a) elementy konstrukcyjno - budowlane wraz z pokryciem, obróbkami blacharskimi i orynnowaniem - min. 5 lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy 2. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego: Naczelnika Urzędu Skarbowego, Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumentów stwierdzających, że osoby, sprawujące nadzór techniczny ze strony Wykonawcy nad robotami objętymi przetargiem, posiadają wymagane uprawnienia wykonawcze do zakresu zgodnie z przedmiotem zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz pracowników nadzoru technicznego przewidzianych do wykonania zamówienia, z wyszczególnieniem posiadanych przez nich uprawnień.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip/ogłoszenia/przetargi i zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bielsku Podlaskim - Wydział Gospodarowania Mieniem ul. 11 Listopada 4, 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bielsku Podlaskim ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski - sekretariat IV piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.